Téma: dvoutakty - "vzlétnou z popela" jak bájný Fénix ??
 
22.3.2013 v 18:09
Tak TOLIK let nám vtloukala "oficiální místa" do hlavy, že je s dvoutakty ámen
(prý překonaná technologie, nedokáží splnit emisní normy, atd, atd)
A NAJEDNOU čtu v našem nejrozšířenějším motocyklovém periodiku (č.6/2013),
že KTM pro svoje vítězné tažení světem "nasadí do boje" ke čtyřdobé třistapade-
sátce (pravděpodobně i) dvěstěpadesátku, ALE DVOUTAKTNÍ(!!)...
Honzis, autor článku v ČMN, ji trefně nazval *JEŠTĚ VĚTŠÍ PRČA-BAJK* než třista-
padesátka, lehčí, hravější

Jenže pak přichází nadšení ochlazující"sprcha", že by cena DVĚSTĚPADESÁTKY měla
být stejná jako ČTYŘTAKTNÍ TŘISTAPADESÁTKY(!!)
Tak toto zklamání, aspoň podle mého, už nemůže napravit ani oznámení, že KTM má
připravené dvoudobé agregáty se vstřikováním, které plní normu Euro 4 .

Vstřikování je už celou dobu běžná výbava čtyřtaktů, takže z předchozího vyplývá
jediné a to, že kroky KTM, vedoucí ke znovuzavedení výroby dvoutaktních motocyklů,
nejsou rozhodně žádným altruismem, ale tak jako prakticky všechno ve dnešní době,
snahou vydělat ještě více peněz než dosud na motocyklech čtyřtaktních,
výrobou podstatně jednodušších motorů dvoutaktních ...
Co na to Vy, kterým dvoutakty dodnes nejsou "fuk a šum" ???

Naposledy editováno 22.03.2013 18:11:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvoutakty - "vzlétnou z popela" jak bájný Fénix ??

26.3.2013 v 15:46 | Nahoru | #1
paulyrsv> zajímavá záležitost ovšem pokud to má variator tak se hodně výkonu přemění na teplo+ reakční doba s řazenou převodovkou by to bylo rychlejší někde tu byla i V4xCR500

(reakce na) dvoutakty - "vzlétnou z popela" jak bájný Fénix ??

26.3.2013 v 16:34 | Nahoru | #2

sxs525 píše: paulyrsv> zajímavá záležitost ovšem pokud to má variator tak se hodně výkonu přemění na teplo+ reakční doba s řazenou převodovkou by to bylo rychlejší někde tu byla i V4xCR500

ono i pokud to má klasickou převodovku, tak je 2T v nevýhodě proti 4T pro ostrý nástup výkonu. Na výjezdu se zatáčky to může být hodně velký problém. Výkon na brzdě není všechno. Dnes se v motoGP nehoní maximálný výkon, ale průběh, či čitelný a plynulý nástup výkonu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist