Naposledy editováno 21.03.2013 15:45:18
2 reakcí na tento příspěvek Jízda bez SPZ
Stále stejné: závady jsou kat. A, B a C - jediná v "C" = nezpůsobilost, bez známky, nesmíte do provozu. Co se změnilo, jsou číselné kódy závad, které technici ještě stále dlouze hledají, protože si je nepamatují...
Pokud vím, se závadou C ti technik hned nezavolá benga... takže odjet si na vlastní riziko můžeš. Nicméně ze stejné vlastní zkušenosti - za 4 dny jsem byl v Pze (150 km) a hned kontrola PČR - takže nechat STK na "za týden", bylo by to v p... prostě Murphy...
Pozn. pro rýpaly (často se tu objevuje ten dotaz) - technik na motorku sedne a vyzkouší brzdy na dvorku STK. Technik motorku fotí zpředu a zezadu (vždy lehce zešikma). Obojí musí dělat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda bez SPZ
rrss píše: Jste někteří dlouho neviděli protokol z STK, co? Dělal jsem ji s činačoprem 1.4. Na STK bylo zrovna školení techniků, tj. mám pěknou fotku 8 chlapů v různých modrákách málem olizujících různé části yukiny a přitom živě diskutujících :)
Stále stejné: závady jsou kat. A, B a C - jediná v "C" = nezpůsobilost, bez známky, nesmíte do provozu. Co se změnilo, jsou číselné kódy závad, které technici ještě stále dlouze hledají, protože si je nepamatují...
Pokud vím, se závadou C ti technik hned nezavolá benga... takže odjet si na vlastní riziko můžeš. Nicméně ze stejné vlastní zkušenosti - za 4 dny jsem byl v Pze (150 km) a hned kontrola PČR - takže nechat STK na "za týden", bylo by to v p... prostě Murphy...
Pozn. pro rýpaly (často se tu objevuje ten dotaz) - technik na motorku sedne a vyzkouší brzdy na dvorku STK. Technik motorku fotí zpředu a zezadu (vždy lehce zešikma). Obojí musí dělat.
Promiň, ale asi technik na mé moto brzdy NEVYZKOUŠÍ . Vyfotit si ji může jak chce
rrss píše: Jste někteří dlouho neviděli protokol z STK, co? Dělal jsem ji s činačoprem 1.4. Na STK bylo zrovna školení techniků, tj. mám pěknou fotku 8 chlapů v různých modrákách málem olizujících různé části yukiny a přitom živě diskutujících :)
Stále stejné: závady jsou kat. A, B a C - jediná v "C" = nezpůsobilost, bez známky, nesmíte do provozu. Co se změnilo, jsou číselné kódy závad, které technici ještě stále dlouze hledají, protože si je nepamatují...
Pokud vím, se závadou C ti technik hned nezavolá benga... takže odjet si na vlastní riziko můžeš. Nicméně ze stejné vlastní zkušenosti - za 4 dny jsem byl v Pze (150 km) a hned kontrola PČR - takže nechat STK na "za týden", bylo by to v p... prostě Murphy...
Pozn. pro rýpaly (často se tu objevuje ten dotaz) - technik na motorku sedne a vyzkouší brzdy na dvorku STK. Technik motorku fotí zpředu a zezadu (vždy lehce zešikma). Obojí musí dělat.
Skoro jsem se lekl co si ti chlapi v modrácích olizují
A brzdit může třeba hovno v míse, ale na motorku mi nepoleze....
Naposledy editováno 09.04.2014 18:21:31