globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přivaření k rámu
 
15.3.2013 v 17:46
Furt řeším jak nabastlit tlumič řízení k ZX12 (neoriginál). I v případě originál sad pro ZX12 se u některých musí vrtat do rámu, což v žádném případě nechci. Moc originál děr v rámu taky není, takže nějaký držák je dost problém. Napadlo mě ještě místo děr k rámu za krk řízení přivařit nějaké delší matky a ty použít k držáku. Ale nevyznám se v tom a nerad bych rám nějak zeslabil, vůbec nevím, jak jde vařit ocel k hliníkové slitině atd. Co hrozí za problémy? Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivaření k rámu

16.3.2013 v 15:57 | Nahoru | #1

pylot píše: Vezmi kus pasoviny, navar na ni matky ktery potrebujes a pak to na ten ram nalep. Myslim to vazne. Moderni lepidla maj dobrou pevnost a kdyz to prilepis na vetsi plose (proto ta pasovina) tak jsi ve vysledku na podobny pevnosti jako kdyz tu matku jenom privaris. Aspon to by byla moje volba.



Tlumic rizeni lepit lepidlem? No, to chce hodne odvahy a duvery

(reakce na) Přivaření k rámu

16.3.2013 v 18:34 | Nahoru | #2

seikos píše: Tlumic rizeni lepit lepidlem? No, to chce hodne odvahy a duvery

Moderni lepidla mivaji bezne okolo 20 MPa ve smyku, ten hlinikovej ra nejspis nebude mit mez kluzu nad 200 MPa, plocha svaru by mohla byt kolik, tak 4 cm^2? Kdyz udelas lepenou plochu 40cm^2 tak jsi zhruba na podobny pevnosti. Kdyz provrtas ram, udelas tam vrub a tim hodne vyrazne snizis pevnost, kdyz ho budes varit, muze bejt v tom miste krehkej, nebo naopak mekkej a nebo se s nim muze stat buh vi co (ja hlinikum moc nerozumim). Kdyz to prilepis tak jsi v suchu a v pripade potreby to muzes oddelat.
Predpokladam ze je kazdymu jasny ze nemluvim o vterinaku za dvacku a prilepeni maticky primo na ram...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist