globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přivaření k rámu
 
15.3.2013 v 17:46
Furt řeším jak nabastlit tlumič řízení k ZX12 (neoriginál). I v případě originál sad pro ZX12 se u některých musí vrtat do rámu, což v žádném případě nechci. Moc originál děr v rámu taky není, takže nějaký držák je dost problém. Napadlo mě ještě místo děr k rámu za krk řízení přivařit nějaké delší matky a ty použít k držáku. Ale nevyznám se v tom a nerad bych rám nějak zeslabil, vůbec nevím, jak jde vařit ocel k hliníkové slitině atd. Co hrozí za problémy? Dík
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Přivaření k rámu

15.3.2013 v 18:32 | Nahoru | #1
To je zas dotaz... Já bych to přilepil na smrkel...

(reakce na) Přivaření k rámu

15.3.2013 v 18:38 | Nahoru | #2
WhiteX> ty to přilep na co chceš a já se radši zeptám

Přivaření k rámu

15.3.2013 v 18:51 | Nahoru | #3
já bych tam přivařil al pásovinu a do toho bych udělal závity na ten držák ab to nebylo v rámu.
WHITEX- opravdu hodnotný příspěvek, proč máš kapitalistickou motorku, když máš komunistický myšlení?

Přivaření k rámu

15.3.2013 v 18:54 | Nahoru | #4
Nejaky podobny drzak by tvoji situaci nevyresil?





Přivaření k rámu

15.3.2013 v 18:55 | Nahoru | #5
Poradil bych se s šikovným svářečem popř.tam kde rámy vaří a mají s tim zkušenosti,pak už jen vymyslet nějaký profil tak aby ten tlumič dobře chodil

2 reakcí na tento příspěvek Přivaření k rámu

15.3.2013 v 19:01 | Nahoru | #6
Mně jenom iritují stále se opakující témata... Zvlášť když to samé vlákno založí po čtrnácti dnech ten sám člověk...

(reakce na) Přivaření k rámu

15.3.2013 v 19:15 | Nahoru | #7
WhiteX> můžeš sem hodit link, kde se ptám na to zda svařování může poškodit rám a další otázky, které řeším tady? Minule jsem se ptal na samotnou práci tlumiče a případné další řešení umístění.

Zx-10RCarlos - bohužel ne, ZX-12 je to řešeno buď hroznou objímkou kolem celého rámu za krkem řízení s uchycením na držák lešení masky, rotačním tlumičem s trnem, který se musí vrtat do rámu a nebo plotnou přes celý kryt nádrže.

Jinak díky za tipy.

Přivaření k rámu

15.3.2013 v 19:21 | Nahoru | #8
no ocel - hlinik nesvaris tak aby mela dostatecnou pevnost, resnim navareni hlinokovy pasoviny bych taky nedelal tuhost hliniku je fakt dost spatna, nejlepsi reseni bude ocelova objimka nevim jak moc tam je prostoru ale nic lepsiho asi nevymyslis...

Přivaření k rámu

15.3.2013 v 19:26 | Nahoru | #9
Já bych tedy do rámu rozhodně nezasahoval. Vysokou teplotou ho popustíš a ztratí své vlastnosti. Když už něco dávat na rám, tak jedině objímkou

Přivaření k rámu

15.3.2013 v 19:39 | Nahoru | #10
OK dík, to jsem potřeboval vědět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivaření k rámu

15.3.2013 v 22:45 | Nahoru | #11

WhiteX píše: Mně jenom iritují stále se opakující témata... Zvlášť když to samé vlákno založí po čtrnácti dnech ten sám člověk...



Hele vostrej bělouši, hoď se do klidu a když neporadíš tak nepřispívej. Děkujeme

(reakce na) Přivaření k rámu

16.3.2013 v 13:37 | Nahoru | #12
Jamharad> Já už se budu snažit být hodný...

1 reakcí na tento příspěvek Přivaření k rámu

16.3.2013 v 13:48 | Nahoru | #13
Vezmi kus pasoviny, navar na ni matky ktery potrebujes a pak to na ten ram nalep. Myslim to vazne. Moderni lepidla maj dobrou pevnost a kdyz to prilepis na vetsi plose (proto ta pasovina) tak jsi ve vysledku na podobny pevnosti jako kdyz tu matku jenom privaris. Aspon to by byla moje volba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přivaření k rámu

16.3.2013 v 15:57 | Nahoru | #14

pylot píše: Vezmi kus pasoviny, navar na ni matky ktery potrebujes a pak to na ten ram nalep. Myslim to vazne. Moderni lepidla maj dobrou pevnost a kdyz to prilepis na vetsi plose (proto ta pasovina) tak jsi ve vysledku na podobny pevnosti jako kdyz tu matku jenom privaris. Aspon to by byla moje volba.



Tlumic rizeni lepit lepidlem? No, to chce hodne odvahy a duvery

(reakce na) Přivaření k rámu

16.3.2013 v 18:34 | Nahoru | #15

seikos píše: Tlumic rizeni lepit lepidlem? No, to chce hodne odvahy a duvery

Moderni lepidla mivaji bezne okolo 20 MPa ve smyku, ten hlinikovej ra nejspis nebude mit mez kluzu nad 200 MPa, plocha svaru by mohla byt kolik, tak 4 cm^2? Kdyz udelas lepenou plochu 40cm^2 tak jsi zhruba na podobny pevnosti. Kdyz provrtas ram, udelas tam vrub a tim hodne vyrazne snizis pevnost, kdyz ho budes varit, muze bejt v tom miste krehkej, nebo naopak mekkej a nebo se s nim muze stat buh vi co (ja hlinikum moc nerozumim). Kdyz to prilepis tak jsi v suchu a v pripade potreby to muzes oddelat.
Predpokladam ze je kazdymu jasny ze nemluvim o vterinaku za dvacku a prilepeni maticky primo na ram...

Přivaření k rámu

16.3.2013 v 19:20 | Nahoru | #16
Já bych šel do tlumiče řízení s plotnou na nádrž, ta přece není tak hrozná! Proč to nechceš nějak nakombinovat s plotnou na nádrž?

Přivaření k rámu

17.3.2013 v 11:57 | Nahoru | #17
Normální člověk dá držák (plotnu, nebo cokoli) pod některý stávající šroub... Pokud to nejde, použiju někde na vhodném místě vhodnou objímku, kterou třeba vůbec není problém vyrobit, nebo nechat si vyrobit (pokud nemám vercajk, nebo mozek)... Aneb furt tu řešíte hovna... Proč se poškrábat pravou rukou na pravém uchu, když se můžu poškrábat levou nohou...

Přivaření k rámu

17.3.2013 v 12:32 | Nahoru | #18

1 reakcí na tento příspěvek Přivaření k rámu

17.3.2013 v 14:56 | Nahoru | #19
E-34: to je ten kterej se vrtá do rámu!

(reakce na) Přivaření k rámu

17.3.2013 v 17:53 | Nahoru | #20
fykyn> tohodle se bat vubec nemusic opradu .. kamos ho mel a pohoda ja ho chtel taky davat na 12ku

Přivaření k rámu

17.3.2013 v 17:54 | Nahoru | #21
Ocel k hliníku nezavaříš neexistuje tato metoda Hlína s hlínou nebo ocel s ocelí
Vyděl bych to na nějakej forychtung pod řidítka. Těžko takhlen říkat když to člověk nevidí.

Přivaření k rámu

17.3.2013 v 20:49 | Nahoru | #22

Přivaření k rámu

17.3.2013 v 22:57 | Nahoru | #23
Tak dle mého názoru je ten co se vrtá do rámu naprosto v pohodě.
V tomhle místě ty díry nemaj absolutně žádnej vliv na pevnost.
Když už bych ho tam musel mít, tak bych se tohohle řešení nebál.
Ovšem jde taky o to, jak moc velkej diletant to tam naroubuje...

1 reakcí na tento příspěvek Přivaření k rámu

18.3.2013 v 15:43 | Nahoru | #24
Tron: Ty jsi svářeč? Proč by to jako nemělo jít? Protože to COčko nedá?

(reakce na) Přivaření k rámu

18.3.2013 v 15:54 | Nahoru | #25
Keek> Já sice nejsem svářeč, ale zkus mi nějak logicky vysvětlit, jak bys svařil hliník s ocelí běžně dostupnou obloukovou metodou? Tedy MIG MAG TIG? WIG?? Nepleteš si to spíš s pájením (letováním)???

1 reakcí na tento příspěvek Přivaření k rámu

18.3.2013 v 19:54 | Nahoru | #26
Omlouvám se- to jsem trochu přestřelil. Samozřejmě to jde, ale v našich poměrech bohužel ne. Spletl jsem si to s titanem. Ten jde vařit s ocelí Nejjednodušší(a nejbezpečnější)mi v tomhle případě přijde to navrtání děr a přišroubování k rámu.

Přivaření k rámu

18.3.2013 v 19:57 | Nahoru | #27
Nevim co resis kdyz to co jsem ti poslal je vyzkouseno .. nebo tvoje 12ka ma nakej slabsi ram bo co

(reakce na) Přivaření k rámu

18.3.2013 v 20:18 | Nahoru | #28
Keek> Omlouvám se zakladateli, ale vidím dobře RA40? Nebo že by TA40?

1 reakcí na tento příspěvek Přivaření k rámu

18.3.2013 v 22:14 | Nahoru | #29
Vidíš dobře. TA40. Mám dvě-coupe(to je v originále)a tenhle liftback(to je spíš takový hot rod s motorem 4.0 V8)

edit-vždyt' jsem také na Toyota klubu

Naposledy editováno 18.03.2013 22:18:37

Přivaření k rámu

19.3.2013 v 08:07 | Nahoru | #30
Mi neříkej, že někdo v okolí nedokáže toto za nějaký ten peníz zhotovit







Mno a tahle plotna Hyperpro je ještě banálnější věc Z hlediska výroby. To zvládne kde kdo




Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist