globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.
15.3.2013 v 09:23
Už teď vidím ty chlapy jak si plácnou po čele, kroutí hlavou a pomyslí si, proč holka třeba nejdeš na nějaký kurz vaření nebo šití.. :)
Ale já to vážně chci ještě zkusit, ale nějak rozumně. Jde o to že ještě během autoškoly na velké A mi přítel vybral skvělou motorku pro začátečníky Virago 535, po dodělání řidičáku /podotýkám že jsem nikdy předtim nejezdila, leda tak na kole/ jsem se na ní pořád trápila. Vím že tato motka je často braná jako ideální pro ženy začátečnice, ale pro mne proste po všech těch pokusech a jednom pádu taky přijde na naučení těžká a robustní a příliš silná /zas vidím jak se chechtáte../ Prostě v mých očích je to tak. To bylo trápení, ne požitek a radost. Udělala jsem na tom asi 500km ale pocit se nezlepšil, spíš naopak.
Chci si ale dát ještě šanci, hledám tip na dvácu lehčího rázu, na víkendové popojíždění do pekelek nebo jen tak na příjemný výlet v rychlosti do devadesátky. Jsem "malý pivo" 158cm.
Můj nápad je Yamaha SR 125, Marauder GZ 125 nebo Rebel 125. Ev Daelim...Hyosung..?
Jestli na toto narazí majitelé a majitelky těchto motorek, ev. i jiných...hoďte mi sem svoje názory, co by se hodilo pro takové motorkářské embryo, předem děkuji dobré duše pa

Uzavřeno 24.03.2013 v 12:26 uživatelem jasna

Otevřeno 13.04.2013 v 11:46 uživatelem jasna

1 reakcí na tento příspěvek Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

16.3.2013 v 11:59 | Nahoru | #1
GS500E, CB500, ER5 atd jako první motorku NEBRAT. Jsou to těžký cihly, všechny mají zhruba 190kg. Kdykoliv se ti to díky nezkušenosti nakloní na stranu, nohou to neudržíš a budeš se furt válet. GS500E je sice velmi nízká a jde snížit ještě více, ale má sportovní geometrii, při jízdě pomalou rychlostí (křižovatky, atd) padá do zatáček. Moje mladá začínala na CB450, která je ovladatelnější než GS500E a ze začatku se s ní válela po zemi skoro při každém zastavení. A to už měla předtím dost naježděno na Simsonu. Těch skoro 200kg je prostě moc.
Nicméně tyhle motorky jsou opravdu skvělé jako druhá motorka, když už člověk něco málo umí.
Ber nějakou lehkou jednoválcovou 250ccm, važí kolem 130-140kg, což už holka nebo slabší kluk udrží. Navíc se s to lehčeji řídí. Když ji neumíš přimět aby jela sama tam kam potřebuješ, tak ji tam nalámeš silou. Na vetší těžší motorce to sice jde taky, ale potřebuješ na to více síly než máš. 125ccm jsou sice ještě o 10-15kg lehčí a ovladatelnější, jenže ten motor už je slabej na to aby jsi stíhala tempo dnešního silničního provozu. Každej pičus v Oktávce nebo v dodávce tě bude předjíždět tak bezohledným způsobem, že tě skoro vytlačí do příkopu.

(reakce na) Po neúspěchu na 500 jdu níž..zkuste poradit.

16.3.2013 v 20:31 | Nahoru | #2

Deadman píše: GS500E, CB500, ER5 atd jako první motorku NEBRAT. Jsou to těžký cihly, všechny mají zhruba 190kg. Kdykoliv se ti to díky nezkušenosti nakloní na stranu, nohou to neudržíš a budeš se furt válet. GS500E je sice velmi nízká a jde snížit ještě více, ale má sportovní geometrii, při jízdě pomalou rychlostí (křižovatky, atd) padá do zatáček. Moje mladá začínala na CB450, která je ovladatelnější než GS500E a ze začatku se s ní válela po zemi skoro při každém zastavení. A to už měla předtím dost naježděno na Simsonu. Těch skoro 200kg je prostě moc.
Nicméně tyhle motorky jsou opravdu skvělé jako druhá motorka, když už člověk něco málo umí.
Ber nějakou lehkou jednoválcovou 250ccm, važí kolem 130-140kg, což už holka nebo slabší kluk udrží. Navíc se s to lehčeji řídí. Když ji neumíš přimět aby jela sama tam kam potřebuješ, tak ji tam nalámeš silou. Na vetší těžší motorce to sice jde taky, ale potřebuješ na to více síly než máš. 125ccm jsou sice ještě o 10-15kg lehčí a ovladatelnější, jenže ten motor už je slabej na to aby jsi stíhala tempo dnešního silničního provozu. Každej pičus v Oktávce nebo v dodávce tě bude předjíždět tak bezohledným způsobem, že tě skoro vytlačí do příkopu.


souhlas
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist