globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
11.3.2013 v 17:59
Ahoj rozhoduji se o koupi motorky ale nějak nevím co vybrat.Líbí se mi naháče a chtěl bych nějakou 600-750.Motorky typu Honda Hornet 600,Yamaha FZ6,Kawasaki ZR7,Yamaha XJ 600,Suzuki SV650,Bandit 600.Mohli byste mi sem Ti kdo tyto motorky vlastníte napsat Vaše názory a zkušenosti nimi?Jejich výhody a nevýhody,spotřeba co se na nich sere atd.Motorku chci mít na výlety a zábavu ale i na dojíždění do práce.Jezdím často ve 2, která z nich je nejpohodlnější pro spolujezdce?Za každou radu,zkušenost a tip budu jen rád


Naposledy editováno 11.03.2013 19:07:24
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

12.3.2013 v 12:27 | Nahoru | #61

Fidži.FZS píše: Proč by vlastně si všichni kupovali motorky s větším objemem, když 600 vlastně stačí?



...všichni ne, jen ti z vás, kteří si tím kompenzují malého pindíka
...ne vážně, myslím že trend nadlitrů bude pomalu končit, něco o tom vypovídají i statistiky prodejů za poslední dobu. Teď nedávno jsem potřeboval vyměnit auto -a tam když se koukneš na moderní vozy a jejich objemy motorů tak je to šílenost jak to všichni výrobci tlačí kvůli normám EU dolů...........a pak si procházíš Vrbovkou a na každém kroku potkáváš mašiny s objemem a výkonem řádově vyšším.Oni nám na to soudruzi z EU taky brzy skočí

...a na české silnice 600 opravdu stačí, nejlíp v enduru

Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

12.3.2013 v 12:55 | Nahoru | #62
Bandit že jede od spodu a je vhodnej pro dva? Vždyť ta mrdka pod 8tis nejede a baťůžek sklouzává dopředu i když se jede klidně. Sedlo jak beton atd atd. Prej kultovní stroj, no taky sem těm kecům uvěřil, ale moje hodnocení je, že je to mrdka, která vůbec, ale vůbec nic nenabídne

Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

12.3.2013 v 13:04 | Nahoru | #63
Jednoznačně XJ600N. Měl jsem ho, jezdil jsem s ním denně do práce, na výlety, na dovču k Balatonu...no problem. Když koupíš verzi s 45kW, není co řešit. Motor je opravdu držák a je "nezničitelný". Údržba samotné motorky spočívá v mazání řetězu a dolívání benzínu. Vážně. Když koupíš dobrý kousek, nemusíš se v podstatě starat. Koukni se na můj profil.

Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

12.3.2013 v 14:40 | Nahoru | #64
Jak uz nekdo napsal kup co se ti libi a na co mas ja osobne si myslim ze ta kawa zr7 je docela rozumna volba a jestli se ti libi tak neni co resit daji se sehnat za super ceny

Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

12.3.2013 v 16:28 | Nahoru | #65
horneta jsem vyměnil za SV a od té doby kvůli posezu jezdíme ve dvou minimálně

Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

12.3.2013 v 18:39 | Nahoru | #66
Zdar.Kdybych řešil to co ty,tak to vyřešim Inazumou 750 nebo 1200

Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

12.3.2013 v 20:36 | Nahoru | #67
Mal som ZR-7,neni to zlé,ale keby som sa mohol vrátiť späť tak by som išiel rovno do Horneta 900.Nemusel by som sa trápiť s predajom celú jednu sezonu a to som ho mal v super stave.Podla mňa Hornet 900,total univerzal moto .Jazdil som s tým po meste,turistika s kuframi,dvaja bez problémov.Výkon 110 koní a krúťák dostatočný.Keby som sa nebol zamiloval do CB 1300 tak ho mám do teraz.Ked chceš naháča ,tak ani nerozmýšlaj,H9 kúpiš teraz za smiešne prachy,len si daj bacha aby si nekupil nejaku vraždu.

Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

12.3.2013 v 20:45 | Nahoru | #68
ZR7S doporučuji, pro jízdu ve dvou je bezva a da se na ní i celkem blbnout :)

Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

12.3.2013 v 21:29 | Nahoru | #69
Chybu neuděláš ani s jednou. Ta ZR7 bude asi pro 2 nejlepší, ptž bude mít o něco víc krouťáku. Já šel do Bandita a nikdy jsem si nemoh stěžovat, jasný je, že třeba FZ6 a Hornet jsou silnější, o tom není pochyb. To jak tu někdo psal vejš, že je nepohodlnej jsou kecy. Jezdil jsem ze 40% ve dvou a baťůžek si nikdy nestěžoval, spíš naopak když teď vybírám novou tak cche zas bandita, že ty ostatní nebudou pohodlný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

12.3.2013 v 22:30 | Nahoru | #70
Fidži.FZS> už jsem zažil jak stara Katana 750 školila v kopcich v zatačkach Blejda a spol.... nepomoh mu ani objem ani zkušenosti a nakonec ani řazeni... jo a když budu mit Limo tak patnacky určite balit nebudu,to nema jeste ani v hlave ani mezi nohama a ni v kapsach poradny obnos...na ty stači kolo. navic malo ktera patnacka pozna rozdil 600,900,1200

Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

13.3.2013 v 12:01 | Nahoru | #71
Nejdřív jsem jezdila na hornetu jako spolujezdec.. Bylo to pro mě celkem pohodlné, akorát jsem pořád klouzala na mého řidiče, což té moji citlivce vadilo, tak mě dokopal k tomu si udělat řidičák a mám teď horneta svého:) nemám sice s jinými motorkami moc zkušeností, ale jsem s ním spokojená:) (akorát se mi už odsral regulátor :D )

1 reakcí na tento příspěvek Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

13.3.2013 v 17:04 | Nahoru | #72
Jezdil jsem Bandita (650), FZ6 Fazer (2004), Horneta (2004). Bandit je ze hry, vlní se a je línej ,ale na kochačku a pohodlí super náčiní.
Fazer vs Hornet = Fazer má lepší zadní tlumič, sedíš uvolněněji a celkově příjemnej posaz, ale motor je takovej bezcharakterní až nudnej, taky divná reakce na plyn z polohy uplně off. Moc hezkej desing a spolehlivej držák. Hornet táhne pěkně od spoda neúnavně až po něakejch 12tis rpm, celkově motor působí ve třídě naked 600ccm jako silák, je víc uhoupanej a míň pohodlnej. Díky této malinko větší neposednosti působí hravějším dojmem než FZ6ka. Co do spolehlivosti za 8let a 40tis km jsem měnil ložisko krku řízení a baterku. Po 40tis km žádná ventilová vůle mimo toleranci. Brzdy šul nul. GSR bude asi takovej mix Horneta a Fz6ky, ale no, mě připadá jako kus hovna. Tak si vyber

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

13.3.2013 v 18:06 | Nahoru | #73

motomiro píše: Fidži.FZS> už jsem zažil jak stara Katana 750 školila v kopcich v zatačkach Blejda a spol.... nepomoh mu ani objem ani zkušenosti a nakonec ani řazeni... jo a když budu mit Limo tak patnacky určite balit nebudu,to nema jeste ani v hlave ani mezi nohama a ni v kapsach poradny obnos...na ty stači kolo. navic malo ktera patnacka pozna rozdil 600,900,1200

Však já o balení nic nepsal. Ani o tom, že 6ky jsou slabé. Psal jsem, že jedou až ve vrchu a musíš furt řadit. Když budu chtít jet v pohodě ve dvou se spolujezdcem tak se stejně nevyhnu tomu, že na předjíždění budu muset řadit, což u motorky s dobrým krouťákem odspodu řešit nemusím, jen otočím plynem. Přestaňte selektivně číst ob dvě slova. Však se podívej na grafy průběhu výkonu ZR7 má při 6000ot. 51k a FZ6 37k. FZ6 je prostě vršák, chceš aby to jelo, musíš točit. Ale ve vršku se tak často nepohybuješ, tak je to pro mě opruz. Nemluvil jsem o objemu, ale vždy o průběhu výkonu.

Naposledy editováno 13.03.2013 18:07:49

Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

13.3.2013 v 20:20 | Nahoru | #74
Za mě Bandit 600 je nenáročná a spolehlivá

(reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

13.3.2013 v 20:22 | Nahoru | #75

..Roko.. píše: Jezdil jsem Bandita (650), FZ6 Fazer (2004), Horneta (2004). Bandit je ze hry, vlní se a je línej ,ale na kochačku a pohodlí super náčiní.
Fazer vs Hornet = Fazer má lepší zadní tlumič, sedíš uvolněněji a celkově příjemnej posaz, ale motor je takovej bezcharakterní až nudnej, taky divná reakce na plyn z polohy uplně off. Moc hezkej desing a spolehlivej držák. Hornet táhne pěkně od spoda neúnavně až po něakejch 12tis rpm, celkově motor působí ve třídě naked 600ccm jako silák, je víc uhoupanej a míň pohodlnej. Díky této malinko větší neposednosti působí hravějším dojmem než FZ6ka. Co do spolehlivosti za 8let a 40tis km jsem měnil ložisko krku řízení a baterku. Po 40tis km žádná ventilová vůle mimo toleranci. Brzdy šul nul. GSR bude asi takovej mix Horneta a Fz6ky, ale no, mě připadá jako kus hovna. Tak si vyber


Už to nehul Ty si viděl motorku tak maximálně na plakátě nebo z vlaku A píše se design Dresing si nalej na salát vole

1 reakcí na tento příspěvek Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

13.3.2013 v 20:47 | Nahoru | #76
SS58: Však co, píše se tu tuna keců a honí testosteron , tak jednou za čas něco k věci. A zase si tu Suzuki furt tak nedémonizuj Záměna písmenek je to poslední, hlavně ,že každej pochopí

1 reakcí na tento příspěvek Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

13.3.2013 v 22:44 | Nahoru | #77
me napadlo,si kup XJ 900. to taky pěkne jede. udržba levna,kardan,pro dva idealni. akorat starši...kolik vlastne maš penez ?

(reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

13.3.2013 v 22:49 | Nahoru | #78
Fidži.FZS> šak taky nekdy ty prubehy vykonu nechapu. protože ta Katana bych řek že ma motor skoro jako GSX R a ta zani mela taky co delat....

Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

14.3.2013 v 14:53 | Nahoru | #79
témat tohoto typu je zde dost, pokud chceš moto na ježdění ve dvou, vol jednodílné sedlo ... motorky s oddělenými mají zadní sedlo většinou dost nepohodlné, a mají vysoko zadní stupačky a to je taky na p.ču pro spolujezdkyni na delších trasách ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

14.3.2013 v 18:33 | Nahoru | #80

motomiro píše: me napadlo,si kup XJ 900. to taky pěkne jede. udržba levna,kardan,pro dva idealni. akorat starši...kolik vlastne maš penez ?


Strop pro mě je 60000 Kč....

(reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

14.3.2013 v 18:38 | Nahoru | #81

..Roko.. píše: SS58: Však co, píše se tu tuna keců a honí testosteron , tak jednou za čas něco k věci. A zase si tu Suzuki furt tak nedémonizuj Záměna písmenek je to poslední, hlavně ,že každej pochopí



Co bych démonizoval Zkrátka to GSRo vypadá jako dospělá motorka, myslim, že kdybych měl na výběr mezi GSR, Hornetem a FZ6, tk nepřemejšlim ani vteřinu a jdu do Suzuki, nenapadá mě jedinej racionální důvod proč zvolit Hondu nebo Yamahu

(reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

14.3.2013 v 22:23 | Nahoru | #82
Bednas> tak za tyhle prachy sezeneš XJ voňavku i z kuframa,padakem a bednou plnou dilu.

1 reakcí na tento příspěvek Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

15.3.2013 v 15:55 | Nahoru | #83
SS58 : Já bych zase neváhal ani vteřinu a GSR škrtnul (ikdyž mám moc rád obecně motory Suzuki, u GSR to u mě motor nezachrání, na tý motorce se mi líbí akorát kyvka, kterou ten motor a podvozek absolutně nepotřebuje), stejně tak FZ6 (tady je to jenom kvůli motoru, ten se minimálně na ročníku 2004 hodně nepovedl) a vlastně i Horneta 2007+ (tady už bohužel smrdí italský design) . Ale proti gustu...

(reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

16.3.2013 v 10:32 | Nahoru | #84

..Roko.. píše: SS58 : Já bych zase neváhal ani vteřinu a GSR škrtnul (ikdyž mám moc rád obecně motory Suzuki, u GSR to u mě motor nezachrání, na tý motorce se mi líbí akorát kyvka, kterou ten motor a podvozek absolutně nepotřebuje), stejně tak FZ6 (tady je to jenom kvůli motoru, ten se minimálně na ročníku 2004 hodně nepovedl) a vlastně i Horneta 2007+ (tady už bohužel smrdí italský design) . Ale proti gustu...



Mě právě sedne GSR tim designem, naživo je to ještě větší mazec než na fotce, nedávno sem viděl v jednom motobazaru stát Horneta a GSR vedle sebe a Hornet vedle toho působil fakt jako laciná čína, GSR má taky pořádnej rám, je to kus motorky. Nevim, co máš za problém s motorem z GSX-R, obecně je branej jako nejlepší šestkovej ss motor a že motorka se 100 koňma nepotřebuje pořádnou kyvku, rám a podvozek si zaslech kde? Naopak, když kouknu na kyvku FZ6, nevim nevim, i na činským pitbiku je masivnější kyvka

Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

16.3.2013 v 10:36 | Nahoru | #85
A co říkáte na Suzuki GSF 650 N Bandit rok 2005.Začíná se mi líbit čím dál víc

Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami

16.3.2013 v 11:40 | Nahoru | #86
SS58: mrkni ještě jednou co jsem psal o motoru Suzuki. Nepotřebuje, myslím, že 40tis km na Hornetu mě otom dost přesvědčilo (model 2004, kde se navíc ještě hledělo na komfort co do tvrdosti odpružení). Letět bezpečně na ´´ucho´´ se dá i s páteřovým rámem a jeklem místo kyvky a tam kde se např. Bandit u 160ti vlní jel Hornet 220 v klidu (táhlá zatáčka). Vidíš a mě zase GSR právě připadá takový nedomrdlý a laciný a velikost je u mě právě na škodu. Mám raději menší motorky (samo, že třeba nová 600RR je pro malinký holky, to je extrém). Dál bych to neřešil a každej si necháme to svoje

Bednas: 650 bandit, je pohodlná, težká kroutící se hromada železa absolutně blbuvzorná co tě doveze kamkoli budeš chtít za pár korun. Ale nepočítej, že se sním svezeš sportovněji. Já na něm něco málo najel, sice na polokapotě, ale to je fuk. Po Hornetu, třeba co jsem měl, je to o level níž ve všech ohledech, ale velice příjemně se sním jezdí.

Naposledy editováno 16.03.2013 11:41:12
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist