Naposledy editováno 11.03.2013 19:07:24
Fidži.FZS píše: Proč by vlastně si všichni kupovali motorky s větším objemem, když 600 vlastně stačí?
...všichni ne, jen ti z vás, kteří si tím kompenzují malého pindíka
...ne vážně, myslím že trend nadlitrů bude pomalu končit, něco o tom vypovídají i statistiky prodejů za poslední dobu. Teď nedávno jsem potřeboval vyměnit auto -a tam když se koukneš na moderní vozy a jejich objemy motorů tak je to šílenost jak to všichni výrobci tlačí kvůli normám EU dolů...........a pak si procházíš Vrbovkou a na každém kroku potkáváš mašiny s objemem a výkonem řádově vyšším.Oni nám na to soudruzi z EU taky brzy skočí
...a na české silnice 600 opravdu stačí, nejlíp v enduru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
1 reakcí na tento příspěvek Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
Fazer vs Hornet = Fazer má lepší zadní tlumič, sedíš uvolněněji a celkově příjemnej posaz, ale motor je takovej bezcharakterní až nudnej, taky divná reakce na plyn z polohy uplně off. Moc hezkej desing a spolehlivej držák. Hornet táhne pěkně od spoda neúnavně až po něakejch 12tis rpm, celkově motor působí ve třídě naked 600ccm jako silák, je víc uhoupanej a míň pohodlnej. Díky této malinko větší neposednosti působí hravějším dojmem než FZ6ka. Co do spolehlivosti za 8let a 40tis km jsem měnil ložisko krku řízení a baterku. Po 40tis km žádná ventilová vůle mimo toleranci. Brzdy šul nul. GSR bude asi takovej mix Horneta a Fz6ky, ale no, mě připadá jako kus hovna. Tak si vyber
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
motomiro píše: Fidži.FZS> už jsem zažil jak stara Katana 750 školila v kopcich v zatačkach Blejda a spol.... nepomoh mu ani objem ani zkušenosti a nakonec ani řazeni... jo a když budu mit Limo tak patnacky určite balit nebudu,to nema jeste ani v hlave ani mezi nohama a ni v kapsach poradny obnos...na ty stači kolo. navic malo ktera patnacka pozna rozdil 600,900,1200
Však já o balení nic nepsal. Ani o tom, že 6ky jsou slabé. Psal jsem, že jedou až ve vrchu a musíš furt řadit. Když budu chtít jet v pohodě ve dvou se spolujezdcem tak se stejně nevyhnu tomu, že na předjíždění budu muset řadit, což u motorky s dobrým krouťákem odspodu řešit nemusím, jen otočím plynem. Přestaňte selektivně číst ob dvě slova. Však se podívej na grafy průběhu výkonu ZR7 má při 6000ot. 51k a FZ6 37k. FZ6 je prostě vršák, chceš aby to jelo, musíš točit. Ale ve vršku se tak často nepohybuješ, tak je to pro mě opruz. Nemluvil jsem o objemu, ale vždy o průběhu výkonu.Naposledy editováno 13.03.2013 18:07:49
..Roko.. píše: Jezdil jsem Bandita (650), FZ6 Fazer (2004), Horneta (2004). Bandit je ze hry, vlní se a je línej ,ale na kochačku a pohodlí super náčiní.
Fazer vs Hornet = Fazer má lepší zadní tlumič, sedíš uvolněněji a celkově příjemnej posaz, ale motor je takovej bezcharakterní až nudnej, taky divná reakce na plyn z polohy uplně off. Moc hezkej desing a spolehlivej držák. Hornet táhne pěkně od spoda neúnavně až po něakejch 12tis rpm, celkově motor působí ve třídě naked 600ccm jako silák, je víc uhoupanej a míň pohodlnej. Díky této malinko větší neposednosti působí hravějším dojmem než FZ6ka. Co do spolehlivosti za 8let a 40tis km jsem měnil ložisko krku řízení a baterku. Po 40tis km žádná ventilová vůle mimo toleranci. Brzdy šul nul. GSR bude asi takovej mix Horneta a Fz6ky, ale no, mě připadá jako kus hovna. Tak si vyber
Už to nehul Ty si viděl motorku tak maximálně na plakátě nebo z vlaku A píše se design Dresing si nalej na salát vole
1 reakcí na tento příspěvek Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
1 reakcí na tento příspěvek Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
motomiro píše: me napadlo,si kup XJ 900. to taky pěkne jede. udržba levna,kardan,pro dva idealni. akorat starši...kolik vlastne maš penez ?
Strop pro mě je 60000 Kč....
..Roko.. píše: SS58: Však co, píše se tu tuna keců a honí testosteron , tak jednou za čas něco k věci. A zase si tu Suzuki furt tak nedémonizuj Záměna písmenek je to poslední, hlavně ,že každej pochopí
Co bych démonizoval Zkrátka to GSRo vypadá jako dospělá motorka, myslim, že kdybych měl na výběr mezi GSR, Hornetem a FZ6, tk nepřemejšlim ani vteřinu a jdu do Suzuki, nenapadá mě jedinej racionální důvod proč zvolit Hondu nebo Yamahu
1 reakcí na tento příspěvek Vaše tipy a zkušenosti s těmito motorkami
..Roko.. píše: SS58 : Já bych zase neváhal ani vteřinu a GSR škrtnul (ikdyž mám moc rád obecně motory Suzuki, u GSR to u mě motor nezachrání, na tý motorce se mi líbí akorát kyvka, kterou ten motor a podvozek absolutně nepotřebuje), stejně tak FZ6 (tady je to jenom kvůli motoru, ten se minimálně na ročníku 2004 hodně nepovedl) a vlastně i Horneta 2007+ (tady už bohužel smrdí italský design) . Ale proti gustu...
Mě právě sedne GSR tim designem, naživo je to ještě větší mazec než na fotce, nedávno sem viděl v jednom motobazaru stát Horneta a GSR vedle sebe a Hornet vedle toho působil fakt jako laciná čína, GSR má taky pořádnej rám, je to kus motorky. Nevim, co máš za problém s motorem z GSX-R, obecně je branej jako nejlepší šestkovej ss motor a že motorka se 100 koňma nepotřebuje pořádnou kyvku, rám a podvozek si zaslech kde? Naopak, když kouknu na kyvku FZ6, nevim nevim, i na činským pitbiku je masivnější kyvka
Bednas: 650 bandit, je pohodlná, težká kroutící se hromada železa absolutně blbuvzorná co tě doveze kamkoli budeš chtít za pár korun. Ale nepočítej, že se sním svezeš sportovněji. Já na něm něco málo najel, sice na polokapotě, ale to je fuk. Po Hornetu, třeba co jsem měl, je to o level níž ve všech ohledech, ale velice příjemně se sním jezdí.
Naposledy editováno 16.03.2013 11:41:12