globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po zkompletování nedrží otáčky
25.2.2013 v 13:52
zdravím pánové, měl jsem přes zimu rozebranou motorku, udělal na ni servis a dnes jak jsem ji složil tak nechce držet otáčky.
Vyčistil jsem saní, karburátor a i svíčka se zdá dobrá.
Vzduchový filtr je trochu zasviněný ale před zimou jsem s tim jezdil a nebyl problém. Karburátor jsem jen vyčistil, vyměnil těsnění plovákové komory a nehýbal jsem s žádnýma šroubkama
Možná příčina může být že je tam mám 5 měsíců starý benzín s celkem nezdravou barvou

Při startování vyletí otáčky ke 4 tis, pak klesnou a motka zdechne. Volnoběh jsem zkoušel a nemá vliv, prostě si motor dělá co chce

Poradtě na co se zaměřit nebo v čem jsem mohl udělat chybu ??

1 reakcí na tento příspěvek po zkompletování nedrží otáčky

25.2.2013 v 14:19 | Nahoru | #1
tal začnu od začátku.
Všechny hadičky od nádrže až po karbec jsou čisté.
Karbec složen správně, nalil jsem do plovakovky starý benál, karbec uzavřel a přimonoval k sání.
Klapka jde naprosto lehce. Lanko šlo volně když bylo odmontováné, ted je možné že se někde střípne ale není to pravděpodobné, protože plynová rukojeť se vrací lehce
To sání musím zkontrolovat ale příruby sem odmastil a šrouby utáhl
Tu těsnost při běžícím motoru ani zkontrolovat nemůžu, protože motor lítá jak se mu chce.

Když nastartuju se sytičem, tak přídávám plyn aby se aspoň chytnul. Potom jak chytne tak otáčky vystřelí ke 4-5 tisicům, plyn pustím a otáčky lezou dolů pomalu až nakonec motor zdechne. Ikdyž jsem se snažil otáčky regulovat plynem tak stejně když klesne pod 3 tis tak chcipne. Když motor chvilku běží tak se i pokouším zvýšit volnoběh aby aspoň ten motor konstantní otáčky ale je marné. Zvýším volnoběh, motor zas vyletí, potom volnoběh snížím a motor zdechne.

Zkusím tam hodit novej benál jinak vážně nevím

(reakce na) po zkompletování nedrží otáčky

26.2.2013 v 10:42 | Nahoru | #2
pernik92> Máš ukázkové příznaky falešného vzduchu, co ty hadičky? máš tam nádrž a hadičky zapojené, nebo máš nádrž dole a nalils jen béňo do karbu "na zkoušku"? Pokud je nádrž dole, musel bys ty podtlakové hadičky zaslepit. Jinak sání, předpokládám, že to má "gumové" hrdlo, pokud ano, není zpuchřelé? Právě když se ti to podaří natočit a v podstatě to nereaguje na tvé povely plynem, musíš laborovat s tím štětečkem a omazávat spoje na sání, tam kde to cucá, se motor najednou umravní. Jestli to nemá tu gumovou přechodku na karburátor a je tam příruba na šrouby, podíval bych se na rovinnost té dosedací plochy kde je těsnění. Stačí přiložit šupleru a podívat se proti světlu. Když to bude prohlé, musel bys to srovnat, třeba na širokém plochém pilníku, nebo šmirgl na kus skla, karbec do ruky a krouživými pohyby zarovnat. To kde brousíš se ti pěkně vykreslí na té ploše a vidíš i kolik ještě chybí, pak dobré těsnění a dotahovat s citem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhrada válce Yamaha YBR 125, Kymco Pulsar 125 Mibas82 1 24.3.2020 v 23:49 VilemRD
na 125ccm po Asii - zájem o přednáš... Kymco Pulsar 125 pernik92 20 9.1.2017 v 21:17 pernik92
s Kymcem do Ruska, Kazachstánu a Tu... [1, 2] Kymco Pulsar 125 pernik92 41 25.11.2016 v 11:02 Raisto01
Značka Kymco Kymco Pulsar 125, Kymco Zing II 125, Kymco CK1 125 koollmen 12 10.8.2016 v 10:56 bledemon
Problém se spojkou Kymco Pulsar 125 Buffa 3 18.4.2015 v 00:36 alesmoto


TOPlist