Jinak moje zatím preference je SS 1000 a raptor 1000 a RSV1000 R Factory
Děkuji všem za odpovědi.
PS:Rádoby chtrolíni fakt nepište ušetříte čas sobě i mě!!!
Naposledy editováno 15.02.2013 13:42:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
FiZzeR píše: Hele záleží asi kolik toho najezdíš a kolik počítáš provozní investice. Nejlepší volba náklady/sranda z uvedených motorek je tuono.
bych se klidně hádal
rozdíl ve spotřebě S2R a Tuona bude při podobné jízdě tak nejmíň 2 litry
Jinak teda, já se "fundovaně" můžu vyjádřit jen k té S2R. Servis, velký stál 9 tisíc, dělal jsem ho po koupi, člověk nikdy neví, tachometr je údaj orientační a jak ti jednou prdne řemen...
Jinak náklady zanedbatelné, dalších 10 tisíc jen filtr, olej a gumy...naprosto bezproblémová motorka, jen se člověk nesmí vysrat na pravidelný servis, no...
Servisní intervaly se ale liší typ od typu (závisí na počtu ventilů i roku výroby), S2R 800 z roku 2005 to bylo velký 20tis, kontrola po 10...
spojka byla naprosto bez problémů, i když ten antihop občas prý odchází...
edit: jinak teda, já bych bral tohle
Naposledy editováno 15.02.2013 12:32:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
Dr.Houba píše: bych se klidně hádal
rozdíl ve spotřebě S2R a Tuona bude při podobné jízdě tak nejmíň 2 litry
Jinak teda, já se "fundovaně" můžu vyjádřit jen k té S2R. Servis, velký stál 9 tisíc, dělal jsem ho po koupi, člověk nikdy neví, tachometr je údaj orientační a jak ti jednou prdne řemen...
Jinak náklady zanedbatelné, dalších 10 tisíc jen filtr, olej a gumy...naprosto bezproblémová motorka, jen se člověk nesmí vysrat na pravidelný servis, no...
Servisní intervaly se ale liší typ od typu (závisí na počtu ventilů i roku výroby), S2R 800 z roku 2005 to bylo velký 20tis, kontrola po 10...
spojka byla naprosto bez problémů, i když ten antihop občas prý odchází...
edit: jinak teda, já bych bral tohle
Tu S2R jsem přehlíd, četl jsem S4R. O osmistovce nemá cenu uvažovat, S2R 1000 nekoupíš za kilo, a hlavně to není jen o spotřebě paliva. Třeba s mým ročním nájezdem bych dělal velkej servis prakticky každou sezónu; u V990 stačí zpravidla ty ventily jenom samodoma/za pár stovek u někoho zkontrolovat, a když to nebudeš moc prožívat tak se na 99% nic nestane, narozdíl od duc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 | Davesv | 6 | 25.6.2023 v 03:46 3KP |
supersport - dvouválec Aprilia RSV 1000 R | JR1981 | 17 | 14.6.2023 v 20:47 kokoška. |