globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
Ahoj všem, chtěl bych tak něják posoudit jakou. Mám vybráno z naháčů S4R, Raptora 1000, S2R, Monster 1000 a Tuňáka 1000. Vždy jsem jezdil kapoty, tak malá dušička ve mě by chtěla i RSV1000 a 996 no taky charizmatik TL1000R. VTR SP nechcu, nelíby semi, to jen předem než ju někdo vytáhne. Primárně bych asi naháče. Trochu se děsím servisu na 4ventil u ducatky, kolik vás to opravdu stojí? Každej nakecá cifry. No taky bych se chtěl zeptat jak často měníte spojku na ducatce? Že je u většiny motorek vyměněná klem 20 000km. Je mi jasný, že když máš opičku, musíš mít na banány. Nejsem blázen a nechci motorku s 1000km najeto. Takový 6. let starý a níž už nexistují. Mám na to 100 000, no kdbych zavřel oči tak něco přidám (max 15 000), ale na krev. Rád bych názory lidí, který na těch motorkách jezdí. S nějákými +/-.
Jinak moje zatím preference je SS 1000 a raptor 1000 a RSV1000 R Factory
Děkuji všem za odpovědi.
PS:Rádoby chtrolíni fakt nepište ušetříte čas sobě i mě!!!


Naposledy editováno 15.02.2013 13:42:38

3 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

16.2.2013 v 13:41 | Nahoru | #31
Jezdim na Raptorovi 1000 s většinou ostatních zmíněných nemám zkušenosti, tak píšu svoje postřehy jen za něj. Design je subjektivní, ale Raptor mi připadá jako jeden z nejhezčích naháčů a to i oproti Monsteru. Je to víceméně rarita, moc jich nejezdí a dost budí dojem. Už se základníma laufama má pěknej zvuk. Rám a část dalších komponentů je MV Agusta a s V2 motorem Suzuki(z TeLe, SV apod.) je to synfonie. Zpracování výborný, nic se nekroutí, do zatáček se naklápí sám. Občas praskaj vibracema úchopy plastíků, ale to je u V2 normální, stačí to podlepit silikonem. Někde píšou, že jsou občas problémy s el., ale to se mi vyhlo(teda měnil jsem jen relé bliken). Díly seženeš bezproblémů, specifický díly se musí objednat z IT, ale dodání neni tak tragický a všechno běžný seženeš hned a levně. Díly, který se opotřebobávaj si můžeš najít a srovnat na netu. Oproti TeLe má menší výkon a není tak záludnej...když tak se dá dokoupit powercommander, což udělá taky svý. Posez je pro mě(180cm) nadmíru pohodlnej i na delší cesty, ikdyž bych upřednostnil měkčí sedák a pro baťůžka by to chtělo taky úpravu(sedák je moc zkosený). Mě do Raptora natlačil kamarád a musim uznat, že ta motorka má charakter a svezení je oproti jinym dost rozdílný. Za mě můžu jedině doporučit, každopádně ať se rozhodnej jakkoli, tak přeju šťastnou ruku a hodně bezproblémových km...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

16.2.2013 v 14:09 | Nahoru | #32

Falco62 píše: ...... Design je subjektivní, ale Raptor mi připadá jako jeden z nejhezčích naháčů a to i oproti Monsteru. Je to víceméně rarita, moc jich nejezdí a dost budí dojem.


Ano... hodně subjektivní názor.

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

16.2.2013 v 14:19 | Nahoru | #33

dewwil píše: Pycka> jj, taky by mě zajímalo co s tím kdo dělá, že se mu TLR posere, k dnešku mám najeto 172tkm na jeden motor a origo rozvodový řetízky pouze se základním servisem a výměnou spotřebáku a úpravy nemám nic moc, pouze lepší filtr, bohatší směs a full exhaust system



asi tak.jinak smekám, jsi ji dlouho věrnej
motorek jsem měl asi 10, TLR se zatím nic nevyrovnalo. i když není nejrychlejší, byla nejzábavnější a o to jde. je škoda že jich moc v dobrým stavu není, já ji měl z Německa. pamatuju si ten pocit, jak když jsem někam dojel a už tam bylo pár tuctovek - cbr,gsxr, zx atd .. pánové prominou :D, do minuty byli všichni u mě a ptali se na vše kolem TLR.

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

16.2.2013 v 16:33 | Nahoru | #34

italšrot píše: Ano... hodně subjektivní názor.

Nesmíš všechno vidět rudě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

16.2.2013 v 17:01 | Nahoru | #35
Falco62> Hele díky za recenzi. Perfektně napsaný.

dewwil> Smekám před telátkem. Tohle by měli slyšet všichni co chcou motorku s 2500km 10let starou.

No mozek se mi začíná ustálovat na v-Raptoru a SS1000. Obě se mi docela líbí, i když je každá trochu jiná. Jak se trochu spraví počasí tak se na ně pojedu podívat na valstní oči. RSV si nechám jako záložní plán.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

16.2.2013 v 17:14 | Nahoru | #36
No mozek se mi začíná ustálovat na v-Raptoru a SS1000. Obě se mi docela líbí, i když je každá trochu jiná. Jak se trochu spraví počasí tak se na ně pojedu podívat na valstní oči. RSV si nechám jako záložní plán. [/quote] Tak z těhle dvou bych já volil určo Raptora, mám ho 3 sezóny a pořád se mi ho nechce měnit, z Monsterů do S4 se mu nevyrovná žádnej, ale je to jen na Tobě

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

16.2.2013 v 17:40 | Nahoru | #37
strakon> To máš určitě pravdu, ale myslím že mi to bude jedno jestli to má 88kW nebo 64kW. Hlavní bude jaký z toho budu mít pocit. Loni jsem měl půjčenou BMW R1200S. Chyběl mi u ní funfactor i když to jelo jak pila. Na kámošově tuňáku jsem se řechtal zajízdy. Takže to jenom o výkonu není.
Každopádně se mi líb fakt obě stejně.

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

17.2.2013 v 13:56 | Nahoru | #38
Já mám Tuono 1000 (2003) i S2R. Tu S2R jsem koupil protože Tuono mi je trochu vysoké (měřím 171 cm) a občas s tím mám problém. S2R je nižší a lehčí a proti Tuonu je to taková hravá kočička. S2R mám teprve krátce - najel jsem cca 2500 km. Spotřeba obou je dost srovnatelná. S2R je imidžovka - je prostě hezká. Zážitkově je Tuono charizmatická bezkonkurenční motorka.
(Já tam mám menší řetězové kolečko a větší rozetu, což je hodně znát.) Byl jsem s ní i na Sardinii a v Alpách. I jako cesťák je docela OK. Není to ale pro spolujezdce.
Pokud trochu počítáš penízky, tak moje rada by byla Tuono 1000 - první model (před rokem 2006). Ty pozdější ročníky jsou sice mnohem hezčí, ale pokud vím, tak opravu žerou. Ty starší modely dostaneš v dobrém stavu kolem 70 tis. Kč. Jsou to bezproblémové motorky - držáky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

18.2.2013 v 09:48 | Nahoru | #39

Falco62 píše: Jezdim na Raptorovi 1000 s většinou ostatních zmíněných nemám zkušenosti, tak píšu svoje postřehy jen za něj. Design je subjektivní, ale Raptor mi připadá jako jeden z nejhezčích naháčů a to i oproti Monsteru. Je to víceméně rarita, moc jich nejezdí a dost budí dojem. Už se základníma laufama má pěknej zvuk. Rám a část dalších komponentů je MV Agusta a s V2 motorem Suzuki(z TeLe, SV apod.) je to synfonie. Zpracování výborný, nic se nekroutí, do zatáček se naklápí sám. Občas praskaj vibracema úchopy plastíků, ale to je u V2 normální, stačí to podlepit silikonem. Někde píšou, že jsou občas problémy s el., ale to se mi vyhlo(teda měnil jsem jen relé bliken). Díly seženeš bezproblémů, specifický díly se musí objednat z IT, ale dodání neni tak tragický a všechno běžný seženeš hned a levně. Díly, který se opotřebobávaj si můžeš najít a srovnat na netu. Oproti TeLe má menší výkon a není tak záludnej...když tak se dá dokoupit powercommander, což udělá taky svý. Posez je pro mě(180cm) nadmíru pohodlnej i na delší cesty, ikdyž bych upřednostnil měkčí sedák a pro baťůžka by to chtělo taky úpravu(sedák je moc zkosený). Mě do Raptora natlačil kamarád a musim uznat, že ta motorka má charakter a svezení je oproti jinym dost rozdílný. Za mě můžu jedině doporučit, každopádně ať se rozhodnej jakkoli, tak přeju šťastnou ruku a hodně bezproblémových km...



... ehm, řekněte mu to někdo jinej...

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

18.2.2013 v 09:56 | Nahoru | #40

FiZzeR píše: ... ehm, řekněte mu to někdo jinej...


mě se z monstera utřepala objímka zrcátka, levý přední blinkr, pravý zadní blinkr i s půlkou zobáku a kus přístrojovky

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

18.2.2013 v 20:53 | Nahoru | #41
Já z Monstera zmizel jen zadní kryt řetězu,ale za to mohly asi spíš Ukrajinský silnice.Spojka někde kolem 30kkm.Pasuje tam i třeba z 848 bez toho škubatózního pseudoantihopu.Mam na něm malinko přez 50kkm a zatim mě všude dovez.
Vzhledem k ceně za mě Tuono.Kdybys měl trochu víc,tak jsem za S2R 1000,což je pro mě nejklasičtější Monster s už dostatečnym výkonem.

p.s. no a jestli budeš chtít,aby ti něco zbylo,tak si kup mý S2R 800 a já se tu budu vzápětí chlubit asi Corsarem

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

18.2.2013 v 21:09 | Nahoru | #42
Mě vibracema praskaj kapoty, ale u mě je to spíš tím, že mám hodně natvrdo nastavený tlumiče, prostě mi to tak vyhovuje a jsem na to zvyklej, akorát na nerovnostech mi padá sklovina ze zubů a záda mě berou čím dál častějš

2 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

19.2.2013 v 09:49 | Nahoru | #43
... mě nic za pět sezón neprasklo a krom asi tří nepodstatnejch šroubků z kapot jsem nikdy nic neztratil, co jsem dělal špatně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

19.2.2013 v 10:05 | Nahoru | #44
FiZzeR> Nejezdils :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

19.2.2013 v 10:07 | Nahoru | #45

Sefo píše: FiZzeR> Nejezdils :)



Ale prdlačky Tys snad z falkouše něco vytrousil?

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

19.2.2013 v 10:10 | Nahoru | #46

FiZzeR píše: Ale prdlačky Tys snad z falkouše něco vytrousil?



No máš recht, že jen jízdou tak max. šroubek. Píčovinama to bylo horší :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

19.2.2013 v 10:14 | Nahoru | #47

FiZzeR píše: ... mě nic za pět sezón neprasklo a krom asi tří nepodstatnejch šroubků z kapot jsem nikdy nic neztratil, co jsem dělal špatně?


však jsi taky měl socducati

zmulin> no jo, vidíš, na kryt řetězu jsem zapomněl, ten mi uletěl hned na začátku

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

19.2.2013 v 11:04 | Nahoru | #48
Dr.Houba> Asi to tak má bejt ... Maj to domluvený s výrobcema karbonovejch.Já ten origo ztratil taky docela brzo,tak sem koupil u motopete rovnou oba v karbonu a ten zadní mi vydržel tak 20kkm,měl u šroubů málo masa,tak se uklepal.Zkusil sem teď jinej někde od Ostravy z fy. co tu hoši zmiňovali,tak ten je solidnější,jenže byl křivej v ose.Po reklamaci sem ho dostal z5 s vysvětlením,že se to přeci dodělá při montáži... Naštěstí to jde dotvarovat horkovzduškou.
Já s těma Moravákama nemam nějak dobrý zkušenosti...

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

4.3.2013 v 15:54 | Nahoru | #49
Aktuálně mám Tuono 1000 R r.v. 2008, a musím říct že jsem nadmíru spokojen.
Měl jsem i Ducati S4R a M900, fakt dobrý motorky, při pravidelném servisu spolehlivost sama, výkon víc než dostačující, ale nějak mi zcela neseděl posaz, tzv. všechno na ruce i když jsem to vydržel 3 roky protože Ducati je prostě o emocích.
Tuono na tom se dá i "cestovat", teda ve dvou moc ne. Výkon excelentní, motor od Rotaxu bezchybnej a s mými 30 tis km zatím bez jediného škobrtnutí a jako nový, na Falcu jsem měl natočeno 85 tis. (koupil jsem ho s 60 tis) a taky No problem, takže to vypadá, že je to fakt držák.
Do zatáček se mi Tuňák sklápí lépe než S4R, ale myslím že je to spíš v obutí a vyježděnosti než v podvozku.
Pokud chceš Emoce, tak Ducati, šel bych do S4R, pokud chceš bezproblémovej bajk co se s nim dá jet i kousek dál než jenom kolem komína (teda, v uvozovkách, není to 1200 GS), tak jdi do Tuona. Každopádně ti schvaluju to, že jdeš do dvouválce a ne do japonských čtyřválcových elektromobilů .

Naposledy editováno 04.03.2013 15:56:08

3 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

9.3.2013 v 20:38 | Nahoru | #50
Tak abych to uzavřel, tučnáka jsem nekoupil protože se mi moc nelíbí. Kamrádi mě hecli ať se mrknu po GSX1400, že je to taky docela zábava. Ale tu jsem taky nekoupil, protože to nebylo ono, je to fakt velkej autobus. SS1000 mě neoslovila supersportovým posezem s řídítkama nízko. Tak nakonec vyhrál X-tra Raptor 1000. Je to 483 kus z 999. Je to masakr!! Akorát co mě naní překvapilo, jak je maličká. Na to, že je to litr. Zatím jsem ujel za tmy a v dešti 35 km. Tak na nějáký hlubokomyslný souzení je brzo, ale určitě ji pak na profil přidám. Děkuji všem, kdo přispěli do tohohle tématu.

Naposledy editováno 10.03.2013 17:04:17

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

9.3.2013 v 20:42 | Nahoru | #51
Wanislav> Dobrej kup Nahoď foto, jsem zvědavej

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

12.3.2013 v 13:59 | Nahoru | #52
Wanislav> Tak ať ti to lítá o sto šest až nabydeš nějaké zkušenosti hoď to na profil

2 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

13.3.2013 v 07:35 | Nahoru | #53

ukázka

se s tím v ukládáním, nemůžu domluvit. Tak sorry a odkaz

Naposledy editováno 13.03.2013 08:57:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

14.3.2013 v 13:48 | Nahoru | #54
Wanislav> pěkná ..taky jsem o ní kdysi snil, tak ať to jezdí
[img]

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

14.3.2013 v 14:06 | Nahoru | #55
Dr.Houba> Díky a taky díky za přidání fota.

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.3.2013 v 08:20 | Nahoru | #56
Gratulejšn, je přímo skvostnej

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.3.2013 v 08:48 | Nahoru | #57
Wanislav> chlape, gratuluju k parádní motorce! hodně dlouho stál po bazarech, tak at slouží!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

5.4.2013 v 05:48 | Nahoru | #58

nerd píše: jazdil som na VTR SP1 hmm nechcel by som to, je to tazke, nenazrate a na dnesne pomery slabe a zastarale...
jazdil som aj TL-R plati to iste ako pri VTR a plus sa to este celkom dost sere, ziadnu inu motorku som neevlacil tolko v dodavke ako TL-R
RSV.... tu som sice nejazdil :) ale je to aprilia kedy tedy sa to poserie uz len preto ze sa si chce oddychnut.... ak by si ju chcel u kamarata stoji factory ktora nie je este ani zabehnuta :) cca 800km!!!!
osobne by som si zvolil S2R, jazdil som aj 4R a aj4RS. S2R ma dost koni, neprekonatelny look a je to relativne bezproblemova motorka



A to říká chytrák co jezdí na agustě 750 co nejede ve 2/3 spektra otáček ...to mě fakt pobavilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

5.4.2013 v 07:46 | Nahoru | #59

SemiTLR píše: A to říká chytrák co jezdí na agustě 750 co nejede ve 2/3 spektra otáček ...to mě fakt pobavilo



viď..., motorky dodávkou vláčej ti co kašlou na běžnou údržbu a pak se jim to vymstí Za celou dobu co mám TLR tak mě nikde nenechalo a to má z celkovejch 172tkm mnou nalítanejch 111tkm...Prostě se to chce trochu starat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

5.4.2013 v 12:48 | Nahoru | #60

dewwil píše: viď..., motorky dodávkou vláčej ti co kašlou na běžnou údržbu a pak se jim to vymstí Za celou dobu co mám TLR tak mě nikde nenechalo a to má z celkovejch 172tkm mnou nalítanejch 111tkm...Prostě se to chce trochu starat



JJ já mám údržbu hotovou čekám jen na nový lak kol a hlavně na počasí a můžu z vesela klidně vyrazit i na tendej na mnotorce a nebojím se ,že by mě někde nechala...sedlám tele 6 sezonu a nikdy mě nenchala ve srabu :ale to víš Dewwile nejlí sám ,že se na svole holky můžeme spolehnout ne???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
supersport - dvouválec Aprilia RSV 1000 R JR1981 17 14.6.2023 v 20:47 kokoška.


TOPlist