globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První supersport
 
13.2.2013 v 01:13
Zdravím,
chtěl bych koupit supersport a rozhoduji se mezi ZX-6R , CBR600rr, GSXR 600, a YZF-R6.

Loňský rok jsem odjezdil na DRZ 400 dm ... Měřím 170 cmm, můj rozpočtový strop je 85.000 Kč.

Za jakoukoli radu budu vděčný ...

2 reakcí na tento příspěvek První supersport

13.2.2013 v 10:59 | Nahoru | #1
Nepoznáte vyválenou motorku? Kačer zanechá dost typické stopy. A určitě lepší motor co střídá režimy než ten co ho někdo drží podkrkem 50km na dálnici. A 5let stará okruhovka nenajede to co kolikrát někteří najedou za sezonu.

(reakce na) První supersport

13.2.2013 v 11:47 | Nahoru | #2

Urvyhnat píše: Nepoznáte vyválenou motorku? Kačer zanechá dost typické stopy. A určitě lepší motor co střídá režimy než ten co ho někdo drží podkrkem 50km na dálnici. A 5let stará okruhovka nenajede to co kolikrát někteří najedou za sezonu.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První supersport

13.2.2013 v 13:44 | Nahoru | #3

Urvyhnat píše: Nepoznáte vyválenou motorku? Kačer zanechá dost typické stopy. A určitě lepší motor co střídá režimy než ten co ho někdo drží podkrkem 50km na dálnici. A 5let stará okruhovka nenajede to co kolikrát někteří najedou za sezonu.



Já myslím,že SS si na dlouhodobý ježdění po dálnici v maximu moc lidí nepořizuje.Takže i při běžným provozu se střídají režimy dostatečně,narozdíl od okruhu,kde je šestka v otáčkách pořád na hranici maxima,tam se o střídání moc mluvit nedá. O vyválených nemluvím,to je fakt jedno,jestli se to skulí na silnici,nebo na okruhu.Stejně tak si šestku nikdo nepořizuje na větší cestování,na to tak nějak není stavěná.Tudíž je předpoklad,že motor z běžnýho ježdění bude v daleko lepší kondici,než z okruhovky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist