globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW 1150 GS
23.1.2013 v 04:32
Ahojte bmw gs 1150 se servisní knížkou,moto má najeto 98000km.Co by mělo mít,nebo jaké díly již vyměněno a co projistotu při koupi hned zkontrolovat,nebo pro jistotu vyměnit?Přeci jenon už má skoro 100000km.Dík Michal

BMW 1150 GS

23.1.2013 v 05:27 | Nahoru | #1
www.bmwgs.cz určitě koukni do zadního převodu jestli nejsou v něm špony a olej není jako stříbřenka ,na vypouštěcím šroubu,když jo potřebuješ nové velké ložisko a gufero (v nejlepším případě)pak koukni jestli není mezi motorem a převodovkou poteklej olej -gufero na klikovce ale s tím se dá žít,bacha na ABS,a jinak mě nic nenapadá

BMW 1150 GS

23.1.2013 v 10:46 | Nahoru | #2
 
Taky zadní tlumič a pružina budou asi už hodně unavený - zkus to spustit úplně dolu (stavěcím kolečkem) a pak to zvedej a počítej cvaknutí, kdy to začne klast odpor. Nová mašina hned od začátku, ale unavený pérování na staré vráně klidně až v polovině zdvihu nebo ještě vejš.

 
A taky spojka už po tomto nájezdu může být před smrtí, pokud už nebyla měněná a pokud mašina nejezdila výhradně po silnici nebo dálnicích.

Vizuálně zkontrolovat jde alespoň ta tloušťka obložení po odmontování startéru - je to v podstatě "automobilová" koncepce se suchou spojkou a pastorek startéru zabírá do ozubení věnce setrvačníku (součást klikovky, před spojkou).

A taky určitě zkontrolovat za provozu její prokluz - na nejvyšší rychlostní stupeň) na šestku), a prudce přidat. Pokud otáčky poletí ochotně nahoru a mašina nebude skoro zrychlovat, je to jasný a zralý na výměnu obložení. A pravděpodobně i přítlačáku, případně i ložiska. Ale to se uvidí až po rozborce motoru - nutno to celý rozhodit a oddělit převodovku od vlastního motoru.
 

 
A poslední a asi nejpotřebnější rada - jestli to jen trochu půjde, vezmi si na tu koupi někoho znalého z Tvého okolí, kdo Ti bude ochoten při koupi asistovat. Sám můžeš akorát tak naletět.
Dost lidí z ostravska a okolí vlastnících velký GS Báwo je na tuzemském foru BMWGS (http://www.bmwgs.cz), a najdeš tam i nepřebernou zásobu rad a zkušeností ohledně boxerů.

Zlom vaz! 

Naposledy editováno 23.01.2013 10:49:48

BMW 1150 GS

23.1.2013 v 15:26 | Nahoru | #3
Dík chlapi určitě vemu někoho sebou,to bude nejlepší

BMW 1150 GS

23.1.2013 v 20:07 | Nahoru | #4
Nikdo tu nezmínil vůle kardanu. Moto na hlavní stojan a kolo chytit jednou rukou nahoře a druhou dole. Hýbat k sobě a od sebe a někdo druhý by mohl sledovat, jak a kde se hýbe. Pokud to bude volný mezi prostředním a posledním členem kardanu, je možný dotáhnout kuželové ložiska. Pokud je to mezi kardanem a kolem, je to asi ložisko. Jinak zkontrolovat, jestli se šrouby zdají být originální, nerezavé. Když budeš zkoušet a projíždět moto, jeď od kamaráda pomalu a rovně pryč a ať se kouká, jestli to nebude trochu dvoustopé. Nic jiného mě už nenapadá.

Good luck
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS Holton 3 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer


TOPlist