globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: gsxr 750 1998
zdravim, mám problém s motorkou,je to stříkačka. Co sem to koupil tak za studena to vubec nechce nastartovat, vzdycky to chytne chvilku zavrci a pak hned chcipne, az tak po 10tym startovani motor naskoci, se syticem to vubec nechyta a kdyz pridam plyn tak to samy, i pokud pridam plyn hned po startu tak to proste zdechne, nejaky odbornik na tom delal udajne go motoru. Tlaky sou v pořádku, svíčky nový, prošel sem hadičky a taky nevypadá že by bylo něco upadly. Jak se motor zahřeje tak to chytá hned bezproblémů. Sytič je manuální.

(reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 00:05 | Nahoru | #61
tragedcz> jj,koukal jsem pred chvili do manualu.Mrkni na to.Cidla se daj promerit.Kazdopadne ja mam na masine ten prepinac a je to sikovny.Me se stalo,ze po delsi jizde,kdyz jsem vyp masinu,natankoval a zase nahodil,nezhasla FI ledka.Co pomohlo bylo nekdy off/on zapalovani a chyba se resetla.PAk me to sralo,protoze pokud svitila behem jizdy,tak se ti nekdy motor hodil do nouzaku a nesel poradne tocit.Za jizdy se nerozsitila.Coz bylo tim,ze self-test se provadi pri zapnuti klicku,pred strartem a chyba se treba vyresetuje,pokud neni trvala.Takze je dobra prepnout tesst-spinac pri bezicim motoru nebo apon zapalku.Vetsina cidel se da merit podle manualu.Pokud startujes treba 10s vkuse,nahodi se masina,nebo jen po prerusovanym startovani?Kazdopadne bez cidla vzduchu a teploty by mela jit natocit.Mrkni na prisun paliva,na kabliky od civek a po protoceni na ty svice,jestli jsou mokry a pripadne,jednu vyndej,pripoj a protoc motor,jestli pali...najde se hafo veci,ktery proverit

gsxr 750 1998

11.1.2013 v 09:04 | Nahoru | #62
to je na prvni strance zase chytrych hlav ze strikacka nema packu "sytice"...tak si tu motorku nekdy prohlednete

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

11.1.2013 v 11:12 | Nahoru | #63
Zkusil bych udělat synchro klapek(ano i u stříkačky se dělají podtlaky ) a ještě bych možná zkusil jednu věc, určitě je tam někde dorazový šroub škrtících klapek, prostě šroubek kterým nastavuješ volnoběžné otáčky, tak bych jím zkusil malinko potočit, třeba o půl otáčky nebo otáčky, přidat, ubrat, někdy to taky pomůže.

(reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 11:26 | Nahoru | #64

tragedcz píše: StiefTomas>





Imho mas podle te fotky silene chudou smes. Nemas k tomu puvodni vzduchovej filtr? A navic ti musi nak blbnout ten sytic, pokud pri startovani nepomuze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 11:43 | Nahoru | #65
mischa638> nejsem moc odborník, ale nedělá se synchro klapek až od r.2000? kdy jsou dvě klapky? jedna se ovládá plynovou rukojetí a druhou ovládá servo pomocí elektroniky
tento srad by měl mít podle všeho jen jednu klapku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 12:03 | Nahoru | #66

tragedcz píše: StiefTomas>





Tak toto je chuda smes jako krava. Musi byt dohneda, toto je fakt extrem. Co je pricinou tezko rict, zkus tu kluka - Grassel. V GSX-R se vyzna, pokud slusne polozis dotaz, urcite ti pomuze.

Jinak co si pamatuju, mam pocit ze 98 byl hodne problemovy rocnik.

Naposledy editováno 11.01.2013 12:09:20

2 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

11.1.2013 v 12:10 | Nahoru | #67
četl jsem 98 gsxr je to stříkačka a přestal sem číst.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 12:16 | Nahoru | #68

SkidOV píše:
Jinak co si pamatuju, mam pocit ze 98 byl hodne problemovy rocnik.



tak toto není pravda. gsxr jsou považovány za velké držáky a zejména ty do roku 99

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 12:21 | Nahoru | #69

Kubát píše: tak toto není pravda. gsxr jsou považovány za velké držáky a zejména ty do roku 99



Nevim, v tomto jsem dal na radu jinych... Psal jsem si kdysi o GSXR s Grasselem, a pred 98 me varoval, ze je lepsi se podivat po jine.

(reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 12:23 | Nahoru | #70

gagtoy píše: četl jsem 98 gsxr je to stříkačka a přestal sem číst.....


Mám ti vyfotit techničák svého SRADa? Ročník 98, FI... Není nad to když je někdo chytrej a ví hovno...

(reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 12:24 | Nahoru | #71
Kubát> synchronizace se dělá u čehokoli co má víc než jeden válec. A je jedno jestli je to 30 let stará motorka s karburátory nebo nová stříkačka.
I když má srad jednu klapku ve vstřikovacím hrdle, ale má čtyři válce, tudíš 4 hrdla a 4 klapky. A de o to, že potřebuješ seřídit ty klapky mezi sebou a chodily stejně. Aby jedna nebyla pootevřená víc, druhá míň, pak by šlo do každého válce jiné množství vzduchu a to pak dělá bordel a právě třeba při startu, na volnoběh a v přechodu do většího zatížený. Když dáš pak plný plyn, tak je to jedno protože když máš klapky otevřené na plno, tak ti tam letí vzduch celým průměrem hrdla a je už jedno jestli je jedna klapka otevřená o mm víc a druhá míň. Ale na volnoběh a při v malých otáčkách(zatížení) to dokáže někdy dělat pěkný bordel.
A to platí jak u karbce tak u vstřiku. U karburátoru je určené množství paliva velikostí trysky, u stříkačky dobou vstřiku, ale vzduch ti tam pouští u obojího škrtící klapka. Už chápeš?

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

11.1.2013 v 12:29 | Nahoru | #72
Jinak k tem rocnikum, nez se tu zacne strilet, podivej se jestli je to rok vyroby, nebo prvni uvedeni do provozu. Nekdy to dost mate. Na tuti by jsi to mel zjistit z VINu.

http://en.wikipedia....SX-R750_.28W.29_1998
//GSX-R750 (W) 1998

Introduction of electronic fuel injection. Gain in power to 134 bhp.

Naposledy editováno 11.01.2013 12:32:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 12:39 | Nahoru | #73
SkidOV> tak pravda je, že se psávalo, že úplně první modely 98 ještě měly nějaké mušky v nastavení vstřikování, ale ještě nikdy jsem neslyšel, že by měl opravdu někdo nějaký problém

(reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 13:34 | Nahoru | #74

SkidOV píše: Jinak k tem rocnikum, nez se tu zacne strilet, podivej se jestli je to rok vyroby, nebo prvni uvedeni do provozu. Nekdy to dost mate. Na tuti by jsi to mel zjistit z VINu.

http://en.wikipedia....SX-R750_.28W.29_1998
//GSX-R750 (W) 1998

Introduction of electronic fuel injection. Gain in power to 134 bhp.


96-97 karbec -128 koní
98-99-stříkačka - 135 koní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 13:47 | Nahoru | #75
Chudá směs? originální vzduchový filtr nemám, koupil sem to už stím co tam byl a ten na originál moc nevypadá, řek bych že to bude ten sportovní. Moje blbost že už sem to tak koupil ale zajíce v pytli sem zjistil až po 14ti dnech co to doma stálo, než se vyřídil přepis.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 14:11 | Nahoru | #76

tragedcz píše: Chudá směs? originální vzduchový filtr nemám, koupil sem to už stím co tam byl a ten na originál moc nevypadá, řek bych že to bude ten sportovní. Moje blbost že už sem to tak koupil ale zajíce v pytli sem zjistil až po 14ti dnech co to doma stálo, než se vyřídil přepis.



Ze je to chuda smes je jasne, otazka je proc tam jde min paliva nez by melo/ nebo vic vzduchu nez by melo. Napis Grasselovi jak jsem psal vys... Hlavne na tom bez opravy neblbni, protoze v te nejhorsi variante by jsi mohl propalit pist. Takhle vypadaji vsechny svicky, nebo jen jedna?

gsxr 750 1998

11.1.2013 v 14:12 | Nahoru | #77
spíš než grassela bych zkusil assassina, pokud se tu někde uvidí. to je expert přes suzuki

(reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 14:15 | Nahoru | #78

SkidOV píše: Takhle vypadaji vsechny svicky, nebo jen jedna?



Tuhle otazku ignoruj, odpoved jsem nasel vyse. A nez budes nekomu psat, zjisti si jeste alespon ten rok vyroby. Mohl by jsi nakonec jeste byt celkem prekvapeny. U mne byl rozdil mezi papirama a realitou 7 let v jednom pripade.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

11.1.2013 v 15:16 | Nahoru | #79
v technicaku je napsano 1998 rok uvedeni do provozu a že je to stříkačka tak předpokládám že byla i vtom roce vyrobena

gsxr 750 1998

11.1.2013 v 15:42 | Nahoru | #80
.. sundal si bandu,airebox a dival ses,jak vypadaj ty klapky (poloha,synchro) aspon od oka,reagce plyn.Po zapnuti zapalka ti asi nasaje cerpadlo,ze?Cejti pri startovani nejakej benzin?Takovy ty uplne blby a zakladni postupy...bez filtru to samo musi makat.

(reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 16:23 | Nahoru | #81

tragedcz píše: v technicaku je napsano 1998 rok uvedeni do provozu a že je to stříkačka tak předpokládám že byla i vtom roce vyrobena



Jsem kdysi taky predpokladal, a nakonec byla v originale modra misto stribrne a misto 1997 byl r.v. 1991. Ale tak v tomhle pripade by to tak snad byt melo... Zkus toho Assassina, nebo Grassela. Tech zavad tam muze byt fura. Grassel ma odjezdeno na gsxr hodne, a i Assassin se vyzna...

gsxr 750 1998

11.1.2013 v 17:37 | Nahoru | #82
Máš to chudý jako prase.Jak jsem psal už na začátku.Dej tam powercomander nebo vyndej ten sportovní filtr.Dolaď tím šroubkem sytič.Tady je chytrejch názorů a všichni pořád řeší věci které jsem již na začátku řekl.Věř mi, nějaký gixero mi už rukama prošlo.Ještě koukni jestli tam opravdu máš vstřiky.Můžeš to mít vyrobeno 96-97 a máš karbec.

(reakce na) gsxr 750 1998

11.1.2013 v 17:39 | Nahoru | #83

SkidOV píše: Ze je to chuda smes je jasne, otazka je proc tam jde min paliva nez by melo/ nebo vic vzduchu nez by melo. Napis Grasselovi jak jsem psal vys... Hlavne na tom bez opravy neblbni, protoze v te nejhorsi variante by jsi mohl propalit pist. Takhle vypadaji vsechny svicky, nebo jen jedna?



Jsem mu to napsal už na začátku.Tohle je celkem jednoduchá věc hele.Kluki bych tím asi neotravoval.Gixero je jednoduchá mašina.

gsxr 750 1998

12.1.2013 v 12:31 | Nahoru | #84
No, osobně bych to viděl na rozhozený nastavení klapek...je tam snímač a s tím se asi hnulo...je to moc důležitý nastavení, páč při rozštelování se drtivě rozhází směs...jmenuje se to TPS a už to tu někdo popisoval...hledal bych tímto směrem...ta chudá směs tomu napovídá.

(reakce na) gsxr 750 1998

13.1.2013 v 00:07 | Nahoru | #85

gagtoy píše: četl jsem 98 gsxr je to stříkačka a přestal sem číst.....



Coz je velke stesti pro nas ostatni.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

13.1.2013 v 11:26 | Nahoru | #86
Nejsem něakej odborník přes SRAD-y,ale při provozu má být stechiometrická směs,tedy poměr 1:14,7 a když se startuje na sytič je tam poměr 1:3-1:4,tedy nezáleží to na přidaném benzínu při startování ale na přidaném,tedy spíše ubraném vzduchu. A toto se mi jeví jako problém se sytičem...

(reakce na) gsxr 750 1998

13.1.2013 v 12:00 | Nahoru | #87
Mr.Palda>
S tím sytičem nevím nevím, je to stříkačka ze stejný doby jako TL tak počítám že to bude fungovat stejně. Směs řídí jednotka na základě čidel. Ten sytič jen trošku pootevírá klapky, takže to vlasně není sytič, ale spíš ruční plyn (aspoň teda u TL to tak je).
Nesvítí ti náhodou kontrolka FI? Mohla by pak bejt závada na některým z čidel.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 1998

13.1.2013 v 15:42 | Nahoru | #88
žádná kontrolka co by hlásila chybu nesvítí, myslím že to bude asi tím čidlem jak tu někdo uváděl, ale ještě sem se ktomu nedostal

(reakce na) gsxr 750 1998

19.6.2014 v 14:29 | Nahoru | #89
Po delší době mám dotaz na zdejší znalce. Hledal sem v manuálu ale nenašel sem jaký má být tlak paliva čerpadla, zkoušel sem připojit tlakoměr na výstup čerpadla z nádrže a natlačilo maximálně 2,7 kp/cm2. na felicii asi dobry ale netuším kolik to dělá u suzuki

gsxr 750 1998

19.6.2014 v 16:05 | Nahoru | #90
na ducati 749 je ten tlak na 3,2...myslím, že to bude vesměs podobné...u té duc byl vyrezlej tlakovej regulátor v čerpadle...sežraná pružina a tlak byl zhruba poloviční...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist