globalmoto_kveten





Téma: Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km
 
9.1.2013 v 17:42


Naposledy editováno 09.01.2013 17:45:55
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

11.1.2013 v 17:14 | Nahoru | #31
vozem> Už jsem viděl i dost záznamů, kdy dragster v podstatě ani neodstartoval, jelikož hned po přidání plynu v okamžiku startu uletěl jeden, nebo i více válců, v lepším případě z motoru jen vyletěl píst. Málokdy takový motor vydrží více, než jeden, maximálně pár startů.

Tohle je to, co mě zarazilo:

slovenští "kouzelníci" píše: Vstrekované množstvo paliva do valcov je výrazne nižšie, avšak vo väčšej koncentrácií. Horí tak pri nižších teplotách. Následne špeciálny materiál nedovoľuje, aby energia, ktorá vzniká pri expanzii, unikala mimo komory valca. Premieňa sa teda na tlakovú energiu oveľa efektívnejšie.



Takže směs je "přebohacená" a tím pádem logicky nezapalitelná?

Stejně tak nerozumím termínu "studené spaľovanie" . To na mě působí zhruba stejně nesmyslně jako "suchá voda", nebo "voňavý hnůj".

slovenští "kouzelníci" píše: Základom tajomstva je forma smerovaného spaľovania, ktorého podstatná časť energie smeruje na povrch piestu, nie do všetkých strán rovnako.



Kterak toho chtějí fyzicky dosáhnout? I u naftového motoru s předkomůrkou (ať už otvorovou, nebo vírovou) neletí proud hořící nafty z ústí komůrky jen na dno pístu, ale rozpíná se všesměrově. Motor funguje na principu expanze plynů a jejich tlak rovněž působí všeměrově, jak už zde zaznělo. Pochopil bych to tehdy, kdy by píst fungoval jako "plachta" nastavená proudu plynů, ale ten by se pak od něj odrazil a teplo by se stejně dostalo do stěn válce a pak by musely někam uniknout (výfukový kanál někde stranou hlavy otevřený už na počátku hoření?). Ale je to blbost už jen proto, jakou rychlost a hustotu (tedy i kinetickou energii) by proud spalin musel mít, aby vzhledem k ploše a tvaru dna pístu vytvářel efektivní reakční účinek.

Chalani to majó voľajaké pobóchané...

1 reakcí na tento příspěvek Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

11.1.2013 v 20:44 | Nahoru | #32
Take jsem panove zvedavej jestli nas omrdavaju jak napsal jeden z vas
Spesl vychodnar to budou kousci.
Ale tak co uz...Hvezdne valky se take dobre sleduji.

Treba az budem stari dedousi pujdem se podivat na 300konovou zx10ku ktera ale bude hlidana 10ti radarama a jen jak se trochu neco prekroci sama se vypne a ridice vypleska.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

11.1.2013 v 21:10 | Nahoru | #33

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

11.1.2013 v 21:54 | Nahoru | #34
Do py*če... nevyndaš zubofku vod řyžeňy, bo Ťy tam zavadza ram, do py*e...

(reakce na) Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

11.1.2013 v 22:00 | Nahoru | #35

(reakce na) Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

11.1.2013 v 22:06 | Nahoru | #36

1100Virago píše: Když ti někdo řekne po slovensky...



áááááá

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

12.1.2013 v 00:08 | Nahoru | #37
Tohle je taky dobré nebudu to dělat!

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

12.1.2013 v 11:18 | Nahoru | #38
... hoši já idu do py*e s tadyma... Nééébudu móntovat cééély trachtór kvůli dvóminutové záležitosti do py*e...ku*vááá! Dooo py*ééé!!!

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

13.1.2013 v 09:14 | Nahoru | #39
Slováci vytvoří něco nového,ale nikdo jim moc nerozumí.

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

13.1.2013 v 10:00 | Nahoru | #40
Hoši, ale dúfam, že tu nikto žiadnu trubku po ruke nemá .

(reakce na) Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

23.1.2013 v 00:53 | Nahoru | #41

assassin píše: Nerd: akorad v tech motorech se neprichazi na nic noveho, jen ruzni spekulanti tahaji zapadle napady ktere driv ztroskotaly na nedosazitelnych technologiich vyroby nebo na materialech... Dnes uz materialy i technologie jsou, ale stale je to tak drahe ze na seriovou vyrobu to neni, jen to sem tam nakymu chytrakovi vynese jeho 5minut slavy....



Presne receno
Vyvojova strediska nadnarodnich korporaci jsou plna idiotu, a jejich ekonomové
a finančnící a strategičtí inženýři to asi koupili v Plzni,
zato bača u Žiliny vymyslí kvázi-perpetum-oil-mobile...
Neva aspon je o čem četovat nebo ne, vivát švejk-country...

Naposledy editováno 23.01.2013 01:14:42

Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km

23.1.2013 v 00:55 | Nahoru | #42
Pro IQ výše 100, vygooglujte si co vyvinulo VUT Liberec...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist