globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna převodu ZX-10R
Hoj chalani,jelikož dovolilo počasí tak jsem se se ZX trochu seznámil a rozhodl jsem se pro změnu převodu do síly. Spíše se přikláním k výměně pastorku o jeden zub menší takže 16 zubů, napínák nemám ani v polovině takže v tomto směru by to mělo být OK. Chci se zeptat především majitelů zda-li je rozdíl znatelný a o kolik bude tacho cca ukazovat více? A zda-li má změna nějaký negativní vliv na životnost nějakých dílů. Změnu chci především kvůli tomu, že motorka má opravdu dlouhé kvalty a ve středních otáčkách je docela mdlá. Díky za info.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2013 v 14:36 | Nahoru | #1
z-x-r> napsal jsem cca takže to na 300 dělá nějakých 33....není ale to už jsou tak malý čísla že stejně ten tachometr vždy bude stát za hovno když nebude měření na zadním kole...např..gsx-r 1000 K8 s origo převodem dělá na 100 ...8km/h takže skutešnost je úplně někde jinde takže 100 dělá 92.. prostě ty tachometry jsou zcela k ničemu... a přitom si myslí každej že ta 300 bude skutečná rychlost a přitom ve skutečnosti pojede uplně jinak ...takže na tachometr já vůbec nekoukám protože je k ničemu ...

Blesk90> srovnání ti neřeknu jelikož jsem nikdy jinej převod na K5 nejel....ale k čemu ti je max. rychlost 300?...kde to dosáhneš jen na dlouhých rovinkách nebo dálnici...myslím že na normální silnici je lepší snížit převod do pomala... využiješ ho lépe....
Jinak poznatky...na dvojku jde motorka na záda jen plynem né výplachem ale fakt ukrutně že máš co dělat aby si jí ve 140 nepřehodil ....na trojku přes spojku krásně taky ale musíš se trefit

Naposledy editováno 06.01.2013 14:36:51

(reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 15:14 | Nahoru | #2
tigerbou> Tak zohle je přesně to, proč chci mašinu převodovat, aby na ní byla prdel ale věřím, že to bude i dost praktické na okruhu a zatáčkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R

6.1.2013 v 19:29 | Nahoru | #3
tigerbou>
Blesk90 nevim panove co to mate za stroje a nejak zda udusene.
ale ja s kratsim prevodem delam omezovac 6ku kde 299 tachec mi jde jeste pres tisic otacek dale skoro vsude na rovinkach za vesniceme.tedy kouske useky.
Nedejboze kdyz je 2km rovnejsi usek delam omezovac.
But tomu MALO davate a nebo to mate udusene. a to me to ukazuje o 16mene.
Co jezdim s kamosem s k6 s origem tak tem mi zacne na konci ujizdet.
tedy spatenka.
Vyjezd ze zatacky s kratsim prevodem? To si kurva hlidej jak mas naplynovano jinak jdes vis kam. Kratsi prevod na zatacky horsi.
Ale asi jezdim jinak jak ostatni.
Jeste k tem zadum. Me jde na zada plynem na pul plynu 5.5tis otacek.
Kolikrat kdyz rafnu prudceji za plyn na vyjezdu to OTRAVUJE u dvojky opet ale vyse.
Kamosi kolem se mi smejou ze mi to poskakuje jak koza
Zbytek napsali uz kluci. Porad se radi a retez ti osuka gumu kryci na kivce.
Tedy tak super to zase nevidim.

Naposledy editováno 06.01.2013 19:35:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist