1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Palomoto píše: nechte Drippa na pokoji, nebo se zase urazí a bude chtít uzavírat vlákno
Víš jak, už dlouho byl klid. Je třeba toto vlákno vrátit do původních kolejí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
NP píše: jawohl, Herr Oldscull! nebo treba BMW RnineT
Jaj...Rnine je fakt hezká...
kluci je hnusně a zima...Monstra 1200S jsem viděl a mě se na živo líbí
Nejel jsem na něm... tak uvidíme v červnu...na kterej přesunuli termín Děčínský akce...
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
http://veeo.cz/253_i...ane-do-ruky-nepatri/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Za to Multistrada 1200S.....panecku,to bolo povozenicko!Tolko istoty od podvozku a brzd na tak vysokej krave a na mokrej drahe som necakal...Chalanov na jogurtoch som privadzal k slzam,ked som im daval kolo
V buducnosti jasna volba MULTISTRADA!.....ale najradsej holotu bez tych elektronickych picoviniek.../co asi nebude celkom mozne/
Honzatuu>
Naposledy editováno 18.05.2014 18:12:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Volové..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
caberg píše: drippera> Drippe můžeš si tvrdit co chceš, ale fakta neokecáš SSSA bude při stejných požadavcích na tuhost atd. vždy těžší než DSSA a to na neodpružených hmotách!!! SSSA je z pohledu logiky blbost, je to čistě jen o designu.
Rozdíl v hmotnosti tam bude nepatrný...a pro letmáč není + jenom design,ale taky servis všeho okolo zadního kola jak už tu bylo psáno.
dejf. píše: drippera> Hele, proc si vzdycky kdyz ti tu nekdo napise naky padny argumenty, ketry vyvracej ty tvy, najednou zacnes delat z toho prdel, odvedes tema jinam, nebo prestanes uplne reagovat?
teda nějak jsem nezachytil ty pádný argumenty
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Ryuichi píše: Hele Dripe a neni náhodou oporučení v manuálu do Ochcávky RS lejt min 98 oktanů?? Nebo si to pletu s Imprezou WRX?? Čím vyšší kompresní poměr,tím vyšší oct.
Jestli má fejslift RS 2.0FSI motor řady EA888,tak stačí 95 oktanů....starší Octavia RS 2.0TFSI měla požadavek 98 oktanů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
DucS píše: Jestli má fejslift RS 2.0FSI motor řady EA888,tak stačí 95 oktanů....starší Octavia RS 2.0TFSI měla požadavek 98 oktanů
Ahá. Ouha. No jo, motor už je "facelift" 2.0TSI. Tak o té starší generaci jsem to nevěděl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
caberg píše: DucS> Bohužel nemůžu nikde najít váhu kyvky na 999, jen jedno srovnání s 1098, ale to není srovnání úplně sériové 999. Kdyby to bylo třeba jen 1 kilo tak na neodpružené hmotě je to jako 8 kilo na odpružených. Kromě designu to skutečně nemá opodstatnění a argumentace snadnějším sundáním kola, leda tak při endurance závodech.
I kdyby to bylo 1 kilo,myslíš že to poznáš na jídzních vlastnostech?
Navíc při použití letmo ul kola odpadá masivní široký střed disku,který ti vlastně "vyplňuje" celou šířku vidlice. Právě v těžším disku u normální kyvky bych viděl větší problém...rotuje...gyroskopický efekt.
Myslím že ve finále je to prašť jak uhoď...když se sečtou váhy všeho kolem
Naposledy editováno 18.05.2014 21:59:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Franco82> Co to zas píšete za hijeroglify kua...jaký SSSA! Odjakživa bylo, bude a je jenom SSSR!!!!!!!
Volové..
SSSA = Single Sided Swing Arm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
honzabiker píše: SSSA = Single Sided Swing Arm
Furt nějaké anglické žblechty...sme v česku,nééé? Takže letmáč
...ale ten SWING znám,myslím tam ještě bylo ERS
Naposledy editováno 18.05.2014 22:10:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
DucS píše: I kdyby to bylo 1 kilo,myslíš že to poznáš na jídzních vlastnostech?
Navíc při použití letmo ul kola odpadá masivní široký střed disku,který ti vlastně "vyplňuje" celou šířku vidlice. Právě v těžším disku u normální kyvky bych viděl větší problém...rotuje...gyroskopický efekt.
Myslím že ve finále je to prašť jak uhoď...když se sečtou váhy všeho kolem
Já to teda určitě nepoznám Každopádně samotnej ráfek je pro jednoramennou kyvku lehčí, to máš pravdu. Na druhou stranu když vezmeš sestavu ráfek, osa, ložiska, tak si myslím, že letmák na tom bude hůř. Co jsem měl v ruce tyhle díly z S2R, tak právě náboj s ložiskem všechno dohnali.
U rotujících hmot nezáleží jen na vlastní hmotnosti ale i na rozložení. Teď si nevzpomenu, jak se tomu parametru říká... V podstatě hmotnost co nejblíže osy otáčení je jako rotující málo škodlivá. Jako neodpružená ale zůstává a dále škodí .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
drippera píše: Ahá. Ouha. No jo, motor už je "facelift" 2.0TSI. Tak o té starší generaci jsem to nevěděl.
Jestli se nepletu, tak ty máš mezi kozy facelift, že? Předface s novým introšem a zrcátkama..
To bude tak 2008?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
honzabiker píše: ... V podstatě hmotnost co nejblíže osy otáčení je jako rotující málo škodlivá. Jako neodpružená ale zůstává a dále škodí .
Proto si myslim, ze vetsi roli hraje hmotnost pneu nez ty kyvky, u zadni gumy muze byt rozdil i temer 1 kg a to bude asi vic znat nez typ kyvky... Muj laicky nazor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |