globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 15:09 | Nahoru | #14371
drippera> Drippe můžeš si tvrdit co chceš, ale fakta neokecáš SSSA bude při stejných požadavcích na tuhost atd. vždy těžší než DSSA a to na neodpružených hmotách!!! SSSA je z pohledu logiky blbost, je to čistě jen o designu.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 15:22 | Nahoru | #14372
nechte Drippa na pokoji, nebo se zase urazí a bude chtít uzavírat vlákno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 15:27 | Nahoru | #14373

Palomoto píše: nechte Drippa na pokoji, nebo se zase urazí a bude chtít uzavírat vlákno



Víš jak, už dlouho byl klid. Je třeba toto vlákno vrátit do původních kolejí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 17:12 | Nahoru | #14374

NP píše: jawohl, Herr Oldscull! nebo treba BMW RnineT



Jaj...Rnine je fakt hezká...

kluci je hnusně a zima...Monstra 1200S jsem viděl a mě se na živo líbí
Nejel jsem na něm... tak uvidíme v červnu...na kterej přesunuli termín Děčínský akce...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 17:38 | Nahoru | #14375

t_freedom píše:

kluci je hnusně a zima...



Takže absták, jinak by předseda Old school clubu nemohl nic takové vypustit z úst!

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 17:47 | Nahoru | #14376
když je tak hnusně pojďte si třeba zastřílet
http://veeo.cz/253_i...ane-do-ruky-nepatri/

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 18:01 | Nahoru | #14377
Honzatuu> super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 18:11 | Nahoru | #14378
Na dnes som mal objednanu na testovacku malu Panigalku 899 na Slovakiaringu vramci DUCATI day a moc som sa na nu tesil.Bohuzial od rana prsalo a trat bola tak mokra,ze som nemal odvahu vyjst na drahu a v rezime RAIN na 1/4 plynu by to asi nebolo to prave!....Skoda,aspon by som sem hodil nejake referencie.
Za to Multistrada 1200S.....panecku,to bolo povozenicko!Tolko istoty od podvozku a brzd na tak vysokej krave a na mokrej drahe som necakal...Chalanov na jogurtoch som privadzal k slzam,ked som im daval kolo
V buducnosti jasna volba MULTISTRADA!.....ale najradsej holotu bez tych elektronickych picoviniek.../co asi nebude celkom mozne/

Honzatuu>

Naposledy editováno 18.05.2014 18:12:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 20:00 | Nahoru | #14379
Franco82> Co to zas píšete za hijeroglify kua...jaký SSSA! Odjakživa bylo, bude a je jenom SSSR!!!!!!!

Volové..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 20:02 | Nahoru | #14380
bodus> Že jo?!!! Já to mojí řikám furt!!!!

















Vyměním DUC SF za MULTISTRADA1200S...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 20:02 | Nahoru | #14381
Freedom! Tak co, jezdils?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 20:27 | Nahoru | #14382
drippera> já teda nevyměním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 20:38 | Nahoru | #14383
drippera> Hele, proc si vzdycky kdyz ti tu nekdo napise naky padny argumenty, ketry vyvracej ty tvy, najednou zacnes delat z toho prdel, odvedes tema jinam, nebo prestanes uplne reagovat?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 20:49 | Nahoru | #14384

Tifone píše: drippera> já teda nevyměním


Proč néééé...???

Super kšeft. Mluvim z vlastní zkušenosti, věř mi!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 20:51 | Nahoru | #14385

caberg píše: drippera> Drippe můžeš si tvrdit co chceš, ale fakta neokecáš SSSA bude při stejných požadavcích na tuhost atd. vždy těžší než DSSA a to na neodpružených hmotách!!! SSSA je z pohledu logiky blbost, je to čistě jen o designu.



Rozdíl v hmotnosti tam bude nepatrný...a pro letmáč není + jenom design,ale taky servis všeho okolo zadního kola jak už tu bylo psáno.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 21:12 | Nahoru | #14386

dejf. píše: drippera> Hele, proc si vzdycky kdyz ti tu nekdo napise naky padny argumenty, ketry vyvracej ty tvy, najednou zacnes delat z toho prdel, odvedes tema jinam, nebo prestanes uplne reagovat?



teda nějak jsem nezachytil ty pádný argumenty

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 21:19 | Nahoru | #14387
Hele Dripe a neni náhodou oporučení v manuálu do Ochcávky RS lejt min 98 oktanů?? Nebo si to pletu s Imprezou WRX?? Čím vyšší kompresní poměr,tím vyšší oct.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 21:32 | Nahoru | #14388

Ryuichi píše: Hele Dripe a neni náhodou oporučení v manuálu do Ochcávky RS lejt min 98 oktanů?? Nebo si to pletu s Imprezou WRX?? Čím vyšší kompresní poměr,tím vyšší oct.



Jestli má fejslift RS 2.0FSI motor řady EA888,tak stačí 95 oktanů....starší Octavia RS 2.0TFSI měla požadavek 98 oktanů

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 21:32 | Nahoru | #14389
Ryuichi> Né. Ochcávka je pořád normální auto a minimum je BA95. U VRX a nebo STi či tedáááá EVO, bych tomu aj věřil, ale s těmahle brkama nemá můj rodinej kombík nic společnýho!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 21:34 | Nahoru | #14390

DucS píše: Jestli má fejslift RS 2.0FSI motor řady EA888,tak stačí 95 oktanů....starší Octavia RS 2.0TFSI měla požadavek 98 oktanů



Ahá. Ouha. No jo, motor už je "facelift" 2.0TSI. Tak o té starší generaci jsem to nevěděl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 21:34 | Nahoru | #14391
DucS> Bohužel nemůžu nikde najít váhu kyvky na 999, jen jedno srovnání s 1098, ale to není srovnání úplně sériové 999. Kdyby to bylo třeba jen 1 kilo tak na neodpružené hmotě je to jako 8 kilo na odpružených. Kromě designu to skutečně nemá opodstatnění a argumentace snadnějším sundáním kola, leda tak při endurance závodech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 21:45 | Nahoru | #14392

caberg píše: DucS> Bohužel nemůžu nikde najít váhu kyvky na 999, jen jedno srovnání s 1098, ale to není srovnání úplně sériové 999. Kdyby to bylo třeba jen 1 kilo tak na neodpružené hmotě je to jako 8 kilo na odpružených. Kromě designu to skutečně nemá opodstatnění a argumentace snadnějším sundáním kola, leda tak při endurance závodech.



I kdyby to bylo 1 kilo,myslíš že to poznáš na jídzních vlastnostech?
Navíc při použití letmo ul kola odpadá masivní široký střed disku,který ti vlastně "vyplňuje" celou šířku vidlice. Právě v těžším disku u normální kyvky bych viděl větší problém...rotuje...gyroskopický efekt.
Myslím že ve finále je to prašť jak uhoď...když se sečtou váhy všeho kolem

Naposledy editováno 18.05.2014 21:59:42

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 21:56 | Nahoru | #14393
caberg> ale je to hezčí a je mi úplně u prdele odpružená nebo neodpružená hmota neb to amatér nemá šanci poznat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 22:03 | Nahoru | #14394

drippera píše: Franco82> Co to zas píšete za hijeroglify kua...jaký SSSA! Odjakživa bylo, bude a je jenom SSSR!!!!!!!

Volové..



SSSA = Single Sided Swing Arm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 22:08 | Nahoru | #14395

honzabiker píše: SSSA = Single Sided Swing Arm



Furt nějaké anglické žblechty...sme v česku,nééé? Takže letmáč
...ale ten SWING znám,myslím tam ještě bylo ERS

Naposledy editováno 18.05.2014 22:10:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 22:11 | Nahoru | #14396

DucS píše: I kdyby to bylo 1 kilo,myslíš že to poznáš na jídzních vlastnostech?
Navíc při použití letmo ul kola odpadá masivní široký střed disku,který ti vlastně "vyplňuje" celou šířku vidlice. Právě v těžším disku u normální kyvky bych viděl větší problém...rotuje...gyroskopický efekt.
Myslím že ve finále je to prašť jak uhoď...když se sečtou váhy všeho kolem



Já to teda určitě nepoznám Každopádně samotnej ráfek je pro jednoramennou kyvku lehčí, to máš pravdu. Na druhou stranu když vezmeš sestavu ráfek, osa, ložiska, tak si myslím, že letmák na tom bude hůř. Co jsem měl v ruce tyhle díly z S2R, tak právě náboj s ložiskem všechno dohnali.
U rotujících hmot nezáleží jen na vlastní hmotnosti ale i na rozložení. Teď si nevzpomenu, jak se tomu parametru říká... V podstatě hmotnost co nejblíže osy otáčení je jako rotující málo škodlivá. Jako neodpružená ale zůstává a dále škodí .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 22:13 | Nahoru | #14397

drippera píše: Ahá. Ouha. No jo, motor už je "facelift" 2.0TSI. Tak o té starší generaci jsem to nevěděl.


Jestli se nepletu, tak ty máš mezi kozy facelift, že? Předface s novým introšem a zrcátkama..
To bude tak 2008?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 22:14 | Nahoru | #14398

DucS píše: Furt nějaké anglické žblechty...sme v česku,nééé? Takže letmáč
...ale ten SWING znám,myslím tam ještě bylo ERS



To já jenom tak, aby se Drippera necejtil odstrčeně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 22:23 | Nahoru | #14399
Petta> je to 12/2009 po faceliftu všecko krom xichtu a zadních lamp, tedy komplet interiér, zrcátka, motor, budíky, volant.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 22:31 | Nahoru | #14400

honzabiker píše: ... V podstatě hmotnost co nejblíže osy otáčení je jako rotující málo škodlivá. Jako neodpružená ale zůstává a dále škodí .



Proto si myslim, ze vetsi roli hraje hmotnost pneu nez ty kyvky, u zadni gumy muze byt rozdil i temer 1 kg a to bude asi vic znat nez typ kyvky... Muj laicky nazor
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist