paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 21:45 | Nahoru | #1

caberg píše: DucS> Bohužel nemůžu nikde najít váhu kyvky na 999, jen jedno srovnání s 1098, ale to není srovnání úplně sériové 999. Kdyby to bylo třeba jen 1 kilo tak na neodpružené hmotě je to jako 8 kilo na odpružených. Kromě designu to skutečně nemá opodstatnění a argumentace snadnějším sundáním kola, leda tak při endurance závodech.



I kdyby to bylo 1 kilo,myslíš že to poznáš na jídzních vlastnostech?
Navíc při použití letmo ul kola odpadá masivní široký střed disku,který ti vlastně "vyplňuje" celou šířku vidlice. Právě v těžším disku u normální kyvky bych viděl větší problém...rotuje...gyroskopický efekt.
Myslím že ve finále je to prašť jak uhoď...když se sečtou váhy všeho kolem

Naposledy editováno 18.05.2014 21:59:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

18.5.2014 v 22:11 | Nahoru | #2

DucS píše: I kdyby to bylo 1 kilo,myslíš že to poznáš na jídzních vlastnostech?
Navíc při použití letmo ul kola odpadá masivní široký střed disku,který ti vlastně "vyplňuje" celou šířku vidlice. Právě v těžším disku u normální kyvky bych viděl větší problém...rotuje...gyroskopický efekt.
Myslím že ve finále je to prašť jak uhoď...když se sečtou váhy všeho kolem



Já to teda určitě nepoznám Každopádně samotnej ráfek je pro jednoramennou kyvku lehčí, to máš pravdu. Na druhou stranu když vezmeš sestavu ráfek, osa, ložiska, tak si myslím, že letmák na tom bude hůř. Co jsem měl v ruce tyhle díly z S2R, tak právě náboj s ložiskem všechno dohnali.
U rotujících hmot nezáleží jen na vlastní hmotnosti ale i na rozložení. Teď si nevzpomenu, jak se tomu parametru říká... V podstatě hmotnost co nejblíže osy otáčení je jako rotující málo škodlivá. Jako neodpružená ale zůstává a dále škodí .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist