globalmoto_kveten





Téma: jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
Tak a nadhazuji opet tema, moje podminky jsou kardan, spotreba idealne v jednom do 5/100, ve dvou o trosilililinku vetsi..aby na me tolik nefoukalo, aby to bylo obratny ve meste i super na dalky, proste neco jak je moje soucasna Revere, akorat o trochu silnejsi(ve dvou v alpach s vecma uz je to linejsi..) a s kapotazi..Koukam po Deuville, akorat tam budu mit ten samy vykon..a cenovy limit je 50-60tisic...letos jsem najel cca 25.000km, takze at je to hlavne i pohodlny..
Diky vsem za prispevky

2 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 10:43 | Nahoru | #1
hele a xj900 je ty kardan? ten vypada i docela dobre a spotreba?

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

14.12.2012 v 10:46 | Nahoru | #2

tomasheq píše: hele a xj900 je ty kardan? ten vypada i docela dobre a spotreba?



kardan, vzducháč, ale čtyřvál.

spotřeba

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 16.12.2012 v 20:46 | Nahoru | #3

tomasheq píše: hele a xj900 je ty kardan? ten vypada i docela dobre a spotreba?



na XJ900 ohledně spotřeby velký pozor, někde píšou že prý 5 litrů, už tolikrát jsem slyšel několikrát úplně jinou cifru....
jako např. tady v článku na motocykl-online.cz
píšou
Méně skromná je Yamaha XJ900 z hlediska spotřeby, při svižné jízdě proteče baterií karburátorů i přes deset litrů na sto kilometrů. !!!

Jasně že za 5 se dá taky zajet, ale jen hodně v klidu.... asi tak v klidu, jako by jsi jel na NTV ještě pomaleji, než jezdíš teď.... takže výhoda motorky s větším výkonem, který se naučíš nepoužívat, pak ale nemá vůbec žádnou výhodu

-

Pokud je podmínkou kardan, tak hlasuji samozřejmě pro Hondy Deuville 700 a 650 ,
je to dnes myslím jediná motorka s kardanem a motorem menším než litr (nižší objem pomůže nízké spotřebě nejvíc), bezporuchová, spolehlivá, mnoha lety ověřena, myslím že s ní člověk nic neriskuje a může s ní vyrazit třeba po celé Evropě a klidně i dál

Taky jsem dříve hledal mezi motorkami co mají kardan, nízkou spotřebu, nízké provozní náklady a jsou bezporuchové a vycházelo mi to jedině na NTV a na Deauvillku.
Ostatní motorky s kardanem mají větší motory, vyšší spotřebu a vyšší provozní náklady a tak velký ústupek jsem prostě nechtěl (nemohl) udělat. Raději se projedu někam dál s menším výkonem, ale v klidu že jde o bezporuchovou mašinu.
PS: motorky s kardanem a menším motorem jsou taky, jako např. Guzzi 350ccm a jiné objemy, ale ty jsou myslím z 80.let, takže veteráni. Co se týče spolehlivosti si myslím z mnohem mladší Hondou nemohou rovnat (snad se teď do mě Guzisti nepustí...)

Nakonec jsem se ale občas začal ocitat na cestách bez asfaltu, tak jsem si vybral Stroma, přišlo mi že je robustnější a pevnější na padání, lepší na šotolinové cesty (rovné cesty). Ústupem bylo bohužel opuštění kardanu..... (a začátek čištění a mazání řetězu...), ale kdybych jezdil jen po asfaltových cestách, tak bych myslím pořád jezdil jen a jen na Deauvillce

Naposledy editováno 16.12.2012 21:09:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledám můj bývalý motocykl Honda NT... Honda NTV 650 Revere Bert-Jawatesty 8 3.3.2024 v 18:58 mad_zed
Honda NTV 650 Revere Honda NTV 650 Revere honza.honda 1 9.7.2022 v 16:36 mapach
světlomet výměna Honda NTV 650 Revere Metropolitan111 3 5.5.2021 v 00:00 Beranidlo
Nosič na plotnu Honda NTV 650 Revere Jenik111 3 22.12.2018 v 17:52 amiho
Stupačky Honda NTV 650 Revere, Honda NTV 650 Deauville Pepe61 10 5.9.2018 v 07:37 Pepe61


TOPlist