globalmoto_kveten





Téma: jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?
Tak a nadhazuji opet tema, moje podminky jsou kardan, spotreba idealne v jednom do 5/100, ve dvou o trosilililinku vetsi..aby na me tolik nefoukalo, aby to bylo obratny ve meste i super na dalky, proste neco jak je moje soucasna Revere, akorat o trochu silnejsi(ve dvou v alpach s vecma uz je to linejsi..) a s kapotazi..Koukam po Deuville, akorat tam budu mit ten samy vykon..a cenovy limit je 50-60tisic...letos jsem najel cca 25.000km, takze at je to hlavne i pohodlny..
Diky vsem za prispevky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.12.2012 v 12:20 | Nahoru | #1

MedWed píše: chtel jsem napsat nejakyho boxera... ale s tim rozpoctem nevim nevim
takovy R1100RT je luxus!


Chtěl obratnou ve městě a se spotřebou do 5 litrů

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 16.12.2012 v 20:46 | Nahoru | #2

tomasheq píše: hele a xj900 je ty kardan? ten vypada i docela dobre a spotreba?



na XJ900 ohledně spotřeby velký pozor, někde píšou že prý 5 litrů, už tolikrát jsem slyšel několikrát úplně jinou cifru....
jako např. tady v článku na motocykl-online.cz
píšou
Méně skromná je Yamaha XJ900 z hlediska spotřeby, při svižné jízdě proteče baterií karburátorů i přes deset litrů na sto kilometrů. !!!

Jasně že za 5 se dá taky zajet, ale jen hodně v klidu.... asi tak v klidu, jako by jsi jel na NTV ještě pomaleji, než jezdíš teď.... takže výhoda motorky s větším výkonem, který se naučíš nepoužívat, pak ale nemá vůbec žádnou výhodu

-

Pokud je podmínkou kardan, tak hlasuji samozřejmě pro Hondy Deuville 700 a 650 ,
je to dnes myslím jediná motorka s kardanem a motorem menším než litr (nižší objem pomůže nízké spotřebě nejvíc), bezporuchová, spolehlivá, mnoha lety ověřena, myslím že s ní člověk nic neriskuje a může s ní vyrazit třeba po celé Evropě a klidně i dál

Taky jsem dříve hledal mezi motorkami co mají kardan, nízkou spotřebu, nízké provozní náklady a jsou bezporuchové a vycházelo mi to jedině na NTV a na Deauvillku.
Ostatní motorky s kardanem mají větší motory, vyšší spotřebu a vyšší provozní náklady a tak velký ústupek jsem prostě nechtěl (nemohl) udělat. Raději se projedu někam dál s menším výkonem, ale v klidu že jde o bezporuchovou mašinu.
PS: motorky s kardanem a menším motorem jsou taky, jako např. Guzzi 350ccm a jiné objemy, ale ty jsou myslím z 80.let, takže veteráni. Co se týče spolehlivosti si myslím z mnohem mladší Hondou nemohou rovnat (snad se teď do mě Guzisti nepustí...)

Nakonec jsem se ale občas začal ocitat na cestách bez asfaltu, tak jsem si vybral Stroma, přišlo mi že je robustnější a pevnější na padání, lepší na šotolinové cesty (rovné cesty). Ústupem bylo bohužel opuštění kardanu..... (a začátek čištění a mazání řetězu...), ale kdybych jezdil jen po asfaltových cestách, tak bych myslím pořád jezdil jen a jen na Deauvillce

Naposledy editováno 16.12.2012 21:09:09

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 19.12.2012 v 06:01 | Nahoru | #3
Né že bych tě od PANa nějak chtěl odpuzovat, ale vzhledem k tomu, co jezdíš, bych spíš pokukoval po nějakém fun-biku či cenduru. Vím, většina nemá kardan, ale sám jezdím na eSTéčku a předtím na Pacificovi (ten bys taky mohl přidat do výběru) a občas mi přijde líto, že má motorka na sobě tolik plastů. Rád jezdím po zapadlých silničkách a jejich kvalita asfaltu je všude známá a tak je sem tam slyšet skřípání plastů či nějaký ten kamínek od pneu. Co se týče posezu, záleží kolik měříš? Já mám necelých 175cm a jezdím v malém předklonu. Ale nevadí mi to. Kdybys chtěl ještě něco ohledně ST, tak se zeptej

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 20.12.2012 v 18:07 | Nahoru | #4

Maho píše: v klidu né,svižné tempo ano



aha, špatně jsem to pochopil, opravím to tam v textu, ať nešířím bludy
(edit: tak bohužel nic, vidím že editace den starého příspěvku už nejde... škoda )

Jinak můj názor na XJ900 to ale nemění, jakože ti co jim záleží na spotřebě, ať ji raději nekupují, přece jenom ten rozptyl 5 až nad 10 litrů je moc...
navíc pokud někdo najede ročně 25 tisíc km (jako autor tohoto vlákna), tak to pak jde poznat, zejména v zemích kde benzín stojí 40 nebo i 50 Kč....

Naposledy editováno 20.12.2012 18:08:28

1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 28.12.2012 v 22:06 | Nahoru | #5
Musíš vědět sám kam tě srdce táhne...

1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.12.2012 v 08:38 | Nahoru | #6
Ja mam zkušenost s kámošovym psem - Yamaha Bulldog 1100
Je to motor chopper v těle naháče a kardan... Strašně na tom fouká - ale to znáš. Jinak je to super stroj - jak se to pohne kupředu tak tam můžeš nakopat pětku - jen to zachrochtá a hrne se kupředu. Je fakt, že na dálničních přesunech kámoš nadává, že z toho je vibrátor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 29.12.2012 v 10:16 | Nahoru | #7
tomasheq> no on je kámoš srdcem chopperista a tohle je takovy mezistupeň aby mohl jezdit dovolené s námi... v pohodě na tom dává dovolené 5 tis. km (Istanbul, Rumunsko... můžeš mrknout na mé http://meli.cz

1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 30.12.2012 v 15:23 | Nahoru | #8
Když už do toho tahat "hanbáče", tak dát do výběru CBF 1000 (ale ty vyjdou v pořizovačce dráž). Za sebe určitě doporučím jak Deauvillku, tak PANa
A že je těžší? Jde jen o cvik

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 30.12.2012 v 18:17 | Nahoru | #9
Hanbatej naháč

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 30.12.2012 v 18:38 | Nahoru | #10
pan european je ztelesnenim spolehlivosti. 11ka je super, 13ku jsem mel, na stelvio to byla vetsi pohoda nez na bmw k 1200 s (ale tam jsem mel problem s gumama). osobne bych ti doporucil prisetrit a poridit peknou bmw r 1100 gs, ale i ten pan 11ka bude vyborna volba.

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2013 v 05:36 | Nahoru | #11
Gratuluju

jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2013 v 17:05 | Nahoru | #12
Krásná motorka! Gratulace

1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2013 v 10:24 | Nahoru | #13
Nic si z toho nedělej, mám třináctku a občas mám boty od vody taky. Ale na které motorce to není..?
Vzhledem k tomu, že jezdíš po celý rok, tak máš určitě oblečení i obuv ve vzorném stavu a nějaká kapka Tě nerozháže

1 reakcí na tento příspěvek jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 18.1.2013 v 11:50 | Nahoru | #14
Pěkná diskuze! Vono jsou tyhle "lavírovačky mezi psem a vlkem" všechny podobný. Prostě nejde poradit o motorce bez motorky a člověku, kterého většinou neznáte. Na druhou stranu se tu dá dozvědět plno osobních názorů a zkušeností, které v recenzích nejsou (třeba proto, že testovací řidič nenajede tolik, aby mohl vyhodnocovat spolehlivost, musel zjišťovat ceny náhradních dílů, ochotu a kvalitu servisů...). Stejně tak spotřeba od jednoho řidiče je bezcenná. Každý jezdí jinak, každá motorka je jinak seřízená a aerodynamická (hlavně při pověstném českém kutilství :)). Pokud porovnávat "úspornost" jednu proti druhé, chce to 20 nebo radši 50 lidí & motorek. Pak se ty lidi a stroje už trochu zprůměrují...

Proto jsem rád, že motodatabáze m.cz požítá průměrnou spotřebu udanou lidma, co na nich jezdí. Když je v databázi 50 a víc motorek danýho typu, myslím, že se tomu už dá dost věřit.

Byla tu na m.cz jedna chyba ve výpočtu (toto píši jenom proto, abych se pochlubil :)). Někteří uživatelé psali, nevím proč, že jejich motorka má spotřebu 0. Je to tu dost častý. Na můj podnět administrátor nastavil, že kalkulátor nuly ignoruje a tak pokud jste si tak před 3/4 rokem všimli, že se spotřeby u většiny modelů trošku zvýšily, můžu za to já :).

Jinak mi přijde, že sem fakt nějakej línej jezdec. Ty Vaše spotřeby mi přijdou většinou vysoké. Mám už druhou Reverku a obě mají průměr kolem 4. Motovýlet na Slovensko couračkou za 3,7 l/100 no a dálnice 130 km/h na tacháku (což je v reálu míň) za 5 l/100. No ale já dělám i taková zvěrstva, že z kopce vymačkávám spojku a na dlouhé červené vypínám motor. Ani ne tak proto, že bych měl tak málo peněz, ale protože mě baví jezdit co nejúsporněji a nejekologičtěji (jsem vědec v oboru věd o přírodě :)).

Tak ať Vám to všem jezdí bez nehod a poruch a tomasheqovi na ST 1100 zvlášť!

(reakce na) jaky univerz.cestak s kardanem a cca 5/100?

Skvělá odpověď, děkuji! 18.1.2013 v 21:45 | Nahoru | #15
chorcheee> pěkná spotřeba!
taky jezdím na pohodu a nízkou spotřebu, baví mě to a taky když ušetřím, mohu si za stejné peníze zajet delší výlet, ale až tak jako ty to nedávám.

NTV jsem kdysi taky chtěl, pak mi to vyšlo na okapotovanou Deuvillku a na takovou spotřebu jsem se nikdy nedostal, minimálně myslím 4,1 a to díky tomu že jsem jel výlet po ČR s kamarádem, co jel na skůtru 250ccm.
Strom je na tom líp, většinou jsem si tedy spotřebu nezaznamenával, ale spočítal jsem si ji za jeden úsek při cestě z Itálie, takže od moře pod Benátkami, přes Dolomity a přes Rakousko mimo dálnice a přes sedla ke Znojmu to bylo 1021 km a spotřeba mi vyšla parádních 3,91 a to jsme se neloudali.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledám můj bývalý motocykl Honda NT... Honda NTV 650 Revere Bert-Jawatesty 8 3.3.2024 v 18:58 mad_zed
Honda NTV 650 Revere Honda NTV 650 Revere honza.honda 1 9.7.2022 v 16:36 mapach
světlomet výměna Honda NTV 650 Revere Metropolitan111 3 5.5.2021 v 00:00 Beranidlo
Nosič na plotnu Honda NTV 650 Revere Jenik111 3 22.12.2018 v 17:52 amiho
Stupačky Honda NTV 650 Revere, Honda NTV 650 Deauville Pepe61 10 5.9.2018 v 07:37 Pepe61


TOPlist