1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší moto s A2?
Takže reálná cena v mojí autoškole při postupném rozšiřování z A1 na neomezenou by mohla při současných cenách vypadat takto: A1 4500,- rozšíření na A2(+B) O,- rozšířní na A 1600,- takže to vychází na cca 6100,- (nepočítám tu sk. B a správní poplatky) a pokud žák nebude debil tak si řekne o věrnostní slevu i při rozšíření z A2 na A a má to za stejnou (možná i nižší) cenu jako dnes stojí velké áčko
Zajímali by mě ty konkrétní " kraviny" kvůl kterým by se "muselo zdražit". Napadá mě jedině to že žák snad bude moci jezdit př výcviku sólo jak je to běžné všude v evropě - tzn. bude platit provoz dvou vozidel... O nebezpečnosti silné plechovky vs. silné motorky nebudu diskutovat.
bledemon> pojem "umět skutečně řídit" je poněkud relativní a rozhodně za něj neze jednoznačně považovat bezvadné zvládání sportovní jízdy na hraně. Úkolem autoškoly není učit lidi jezdit sportovně a na hraně natož nad dovolené limity. Koneckonců je to zcela v rozporu s posláním autoškoly. Od toho jsou potom okruhové motoškoly agentury specializované kurzy sportovní jízdy atp. Ani ze sebelepší autoškoly nevyleze po předepsaném výcviku 100% řidič to je jasné. Ovšem to, že se dá řidičák stále koupit bez jakýchkoli znalostí a dovedností je myslím dost pádný důvod s tím alespoň něco dělat.
Co máš na mysli tou "akrobacií", umět účině brzdit nebo provést úhybný manévr? Ano to dost často ani vyježdění řidiči moc neumí, možná právě proto že to běžně nepoužívají dalo by se říci nepotřebují.