bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
 
5.11.2012 v 11:53
Ahoj,

přemýšlím jaké gumy koupit na Blacka, kterého jsem nedávno pořídil. Kamarád mě doporučuje Dunlop Road Smart II, což věřím, že jsou perfektní gumy, ale ta cena mě moc super nepřijde. Ve stejném rozměru jsem narazil na Pirelli Diablo Strada, za cenu skoro poloviční. Má někdo s těma pirelkama zkušenost ? Nebudu brousit stupačky na okruhu, většinu času jezdím ve dvou a rovně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

5.11.2012 v 22:07 | Nahoru | #1
pylot> Možná se podle tvého vlastního mínění v oblasti momentu a výkonu orientuješ dobře, ale pouze teoreticky Jen prosím - nech si to pro mámení slečen do kavárny

Číst teorie o 220 Nm na zadním kole nebo o celkovém převodu mezi motorem a kolem 2:1 je vskutku utrpení.

K tématu:
bavíme se tady o gumách. A na to, jestli se ti guma utrhne při akceleraci ze zatáčky má vliv téměř výhradně jen kroutící moment.
Na blacka není moc rozumné šetřit na gumách. Nebo musíš mít velmi jemnou ruku na plynu.

Naposledy editováno 05.11.2012 22:07:52

(reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

5.11.2012 v 22:25 | Nahoru | #2
docent> Kdybys precetl post o par radku niz tak bys vedel ze to je jen modelovej priklad pro jednoduchy vysvetleni. Vazne se mi tu nechce hledat prevodovy pomery a lustit grafy vykonu. Nebo jsi snad nasel chybu v tom co jsem napsal? Jestli jo tak ja se moc rad naucim neco novyho.
A k tomu zatezovani gumy... tam ma vliv kroutici moment mozna tak na kole. Na motoru ne.

Naposledy editováno 05.11.2012 22:26:25

(reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

5.11.2012 v 22:49 | Nahoru | #3

docent píše: pylot> Možná se podle tvého vlastního mínění v oblasti momentu a výkonu orientuješ dobře, ale pouze teoreticky Jen prosím - nech si to pro mámení slečen do kavárny

Číst teorie o 220 Nm na zadním kole nebo o celkovém převodu mezi motorem a kolem 2:1 je vskutku utrpení.

K tématu:
bavíme se tady o gumách. A na to, jestli se ti guma utrhne při akceleraci ze zatáčky má vliv téměř výhradně jen kroutící moment.
Na blacka není moc rozumné šetřit na gumách. Nebo musíš mít velmi jemnou ruku na plynu.



Blbost vyhradne kroutici moment, u nekterejch motorek mas treba stejnej kroutak v 3000 otackach jako v 6000 otackach - ale vykon bude kapku nekde jinde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist