bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?
 
5.11.2012 v 11:53
Ahoj,

přemýšlím jaké gumy koupit na Blacka, kterého jsem nedávno pořídil. Kamarád mě doporučuje Dunlop Road Smart II, což věřím, že jsou perfektní gumy, ale ta cena mě moc super nepřijde. Ve stejném rozměru jsem narazil na Pirelli Diablo Strada, za cenu skoro poloviční. Má někdo s těma pirelkama zkušenost ? Nebudu brousit stupačky na okruhu, většinu času jezdím ve dvou a rovně

(reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

5.11.2012 v 23:37 | Nahoru | #31

docent píše: Když myslíte
Nemá cenu to rozmazávat....

Tak co rejes kdyz k tomu nemas co rict?

(reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

6.11.2012 v 08:11 | Nahoru | #32

pylot píše: Strady na cestovani asi dobry i kdyz ja je mel na lehkym SV 650, ale na zadny ostry jezdeni to neni (ale to podle me zadny cestovky).

ja jsem s Roadsmart II spokojenej i na ostry jezdeni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

6.11.2012 v 08:39 | Nahoru | #33

SirIndy píše: Tahac potrebuje kroutak protoze netoci takove otacky jako formule - ale nic to nemeni na tom, ze vykon potrebuje taky... Sam pises ze je to o cestach jak dosahnout vykonu - jedna cesta jsou vysoke otacky (formule), druha velky kroutak (tahac).



ne, tahač výkon opravdu nepotřebuje když jezdí po dálnici maximálně stovkou. Samozřejmě že nějakou hodnotou disponuje, ale je odvozenej od hodnoty krouťáku na kterej jsou ty motory stavěný, aby byly schopný utáhnout velkej náklad. Takže na analogie s koněm a volem sedí, jeden běhá rychle, druhej hodně utáhne.

Když tě chytnu za slovo, že tahač potřebuje krouťák protože nemá točky, tak proč teda nedělaj vysokootáčkový tahače? Mohli by tam šoupnout třeba chevy V8 small block, to má podobnej výkon ...

(reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

6.11.2012 v 12:17 | Nahoru | #34

peteRR9 píše: takhle to klouzalo pred 15 lety, tak snad uz ty gumy vychytali

...hezký ,jestli ta busa nemá toho krouťáku až moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

6.11.2012 v 19:50 | Nahoru | #35
docent> přesně nemám co dodat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

6.11.2012 v 20:38 | Nahoru | #36
HornisGSX> Díky náčelníku, že ses mě zastal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

6.11.2012 v 21:12 | Nahoru | #37
docent> neděkuj šak pravdu díš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

6.11.2012 v 21:19 | Nahoru | #38
HornisGSX> Tak proc me nepouci? Ja se rad naucim neco novyho. Ja to myslim vazne. Pokud to rikam blbe tak me opravte at vim na cem jsem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

6.11.2012 v 21:27 | Nahoru | #39
pylot> jelikož jsem sŤatej jak jedle tak mě ber z nadhledem ano tvé teoretické výpočty jsou hezké ale v praxi naprosto nepoužitelné! ona vámi opomíjená hmotnost je v reálu dost podstatný prvek! další věc nevím kde jsi přišel k těm výpočtům pač .... tečka jsem pod obraz

(reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

6.11.2012 v 21:35 | Nahoru | #40
HornisGSX> Tak to nechame na jindy.

1 reakcí na tento příspěvek Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 19:36 | Nahoru | #41
Díky všem za příspěvky, četl jsem že speciálně na vodě drží ty strády dobře. Vím, že to asi nebude na nějaké broušení kolínek, ale hádám, že na normální ježdění a nebo na rozumné projetí zatáčky by to mělo stačit. Ve specifikacích mají, že: Byla navržena tak, aby vyhovovala požadavkům moderních cestovních sportovních motocyklů (např. Hobna VFR, Ducati ST4 nebo Sužuji SV 1000).

Tak hádám, že i na Blacka by mohli jít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 20:17 | Nahoru | #42

Firecracker píše: Díky všem za příspěvky, četl jsem že speciálně na vodě drží ty strády dobře. Vím, že to asi nebude na nějaké broušení kolínek, ale hádám, že na normální ježdění a nebo na rozumné projetí zatáčky by to mělo stačit. Ve specifikacích mají, že: Byla navržena tak, aby vyhovovala požadavkům moderních cestovních sportovních motocyklů (např. Hobna VFR, Ducati ST4 nebo Sužuji SV 1000).

Tak hádám, že i na Blacka by mohli jít.



Pro sportovne-cestovni gumy neni naklon na koleno problem, spis nemaji takovou prilnavost pri silne akceleraci nebo brzdeni v naklonu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 21:36 | Nahoru | #43

SirIndy píše: Pro sportovne-cestovni gumy neni naklon na koleno problem, spis nemaji takovou prilnavost pri silne akceleraci nebo brzdeni v naklonu.

...asi taky maj,OZZY sem dával fotky roadsmartů 1 z vokruhu jak jsou krásně žmolkovatý,záleží co je silná akcelerace?

(reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 21:48 | Nahoru | #44
banda1250> Ty zmolky prece ale neudavaj kolik dokazou prenyst vykonu. To znamena spis ze jim dal poradne za usi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 22:02 | Nahoru | #45

banda1250 píše: ...asi taky maj,OZZY sem dával fotky roadsmartů 1 z vokruhu jak jsou krásně žmolkovatý,záleží co je silná akcelerace?



Spis prudka akcelerace. Urcite se najde situace, kdy cestovni guma uz klouzne zatimco sportovni podrzi, ale myslim, ze pri plynule ciste jizde to nebude, spis kdyz nekdo pojede moc agresivne.

(reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 22:20 | Nahoru | #46

SirIndy píše: Spis prudka akcelerace. Urcite se najde situace, kdy cestovni guma uz klouzne zatimco sportovni podrzi, ale myslim, ze pri plynule ciste jizde to nebude, spis kdyz nekdo pojede moc agresivne.

...jasně,i když si myslím,že mezi cestsport gumou na krajích a mezi sportovníma nebude moc velkej rozdíl,ten bude na středu.příklad roadsmart 2 na bocích mě přijde stejná jako sportsmart?

2 reakcí na tento příspěvek Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 22:22 | Nahoru | #47
motáte tady fakt moc věcí dohromady... ...

Myslím, že Docent nemá dost sil a ztratil už víru.
Já tu několik diskusí např. s Creckem ohledně převodovek, meziplynů aj pitchovin vedl...ale ono to nemá moc smyslu.
Nevím jestli by nakonec Pilot napsal..."ahá, tahle to tedy je"...spíš bych byl za blba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 22:39 | Nahoru | #48
t_freedom> ...ty frídome,když už tak pylot,jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 22:42 | Nahoru | #49

banda1250 píše: t_freedom> ...ty frídome,když už tak pylot,jo



když už, tak Tí_Frídome...voe

(reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 22:46 | Nahoru | #50

t_freedom píše: když už, tak Tí_Frídome...voe

...hm,už jsem asi dlouho ze školy

(reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 23:02 | Nahoru | #51

SirIndy píše: Blbost, to jenom ukazuje, ze kun je zprevodovanej do rychlosti a vul do sily

Kroutak urcuje jenom kolik otacek musi motor tocit, pri pomerovani rychlosti/kolik utahne jde jenom o vykon.



no, tak podle tvých předchozích teorií je motor tahače jen jinak zpřevodovanej motor z formule
Nějak se v tom začínáš zamotávat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 23:10 | Nahoru | #52

Stev píše: ne, tahač výkon opravdu nepotřebuje když jezdí po dálnici maximálně stovkou. Samozřejmě že nějakou hodnotou disponuje, ale je odvozenej od hodnoty krouťáku na kterej jsou ty motory stavěný, aby byly schopný utáhnout velkej náklad. Takže na analogie s koněm a volem sedí, jeden běhá rychle, druhej hodně utáhne.

Když tě chytnu za slovo, že tahač potřebuje krouťák protože nemá točky, tak proč teda nedělaj vysokootáčkový tahače? Mohli by tam šoupnout třeba chevy V8 small block, to má podobnej výkon ...



Tady hraje roli ekonomika, nic jinýho. Velkej objem, víc bys točil, víc bys žral...
Takže raději větší zvihy, víc síly na píst, nižší otáčky a lepší ekonomie provozu...

Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 23:11 | Nahoru | #53

SirIndy píše: Blbost, to jenom ukazuje, ze kun je zprevodovanej do rychlosti a vul do sily Kroutak urcuje jenom kolik otacek musi motor tocit, pri pomerovani rychlosti/kolik utahne jde jenom o vykon



teď perlíš chlape...opravdu

zejména tohle je perla perel...

Kroutak urcuje jenom kolik otacek musi motor tocit, pri pomerovani rychlosti/kolik utahne jde jenom o vykon



Naposledy editováno 07.11.2012 23:12:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

7.11.2012 v 23:15 | Nahoru | #54

t_freedom píše: motáte tady fakt moc věcí dohromady... ...

Myslím, že Docent nemá dost sil a ztratil už víru.
Já tu několik diskusí např. s Creckem ohledně převodovek, meziplynů aj pitchovin vedl...ale ono to nemá moc smyslu.
Nevím jestli by nakonec Pilot napsal..."ahá, tahle to tedy je"...spíš bych byl za blba

Tak pokud by mi povedel neco hodnotnyho a neco co dava smysl tak nemam problem priznat ze jsem se pletl a podekovat mu za to ze mi to vysvetlil. Nema cenu neco protloukat kdyz sam vim ze to neni pravda, ale nejdriv me musi nekdo presvedcit o tom ze to neni pravda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

8.11.2012 v 09:11 | Nahoru | #55
pylot> tys nenapsal nic špatně. Převody a Mk ti asi jasný bude.
Jen se tu zamotalo moc věcí dohromady a taky napsalo mnoho pitomostí :

např. "že tahač NEMÁ výkon ale krouťák " to může napsat fakt jen úplnej analfabet. Proč? protože cokoli co má krouťák má výkon.
P = Mk.omega ... tady vše začíná.

Pak se tu motají průběhy krouťáku, převody na zadek přes primár a sekundár.

Tahač může mít výkonnej motor ve vysokejch otáčkách zpřevodovanej do pomala - ale kdo to zaplatí(a proč-něco roztočím abych to pak vzápětí musel zpomalit?) - to je věcí hospodárnosti a servisu. Cokoli co se hodně kroutí se opotřebovává - proto jsou tyhle motory úplně jiný. Ale napsat že 500HP motor nemá výkon je prostě úplná idiocie.

(reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

8.11.2012 v 09:38 | Nahoru | #56

t_freedom píše: Tady hraje roli ekonomika, nic jinýho. Velkej objem, víc bys točil, víc bys žral...
Takže raději větší zvihy, víc síly na píst, nižší otáčky a lepší ekonomie provozu...



to není v rozporu s tím co jsem psal, on by chevy small block ten tahač taky nějak utáhnul, ale nebylo by to uplně ono, prostě na to není stavěnej

e: ještě dodám nejen víc žral, ale taky míň vydržel ...

Naposledy editováno 08.11.2012 09:38:49

(reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

8.11.2012 v 09:40 | Nahoru | #57

SirIndy píše: Spis prudka akcelerace. Urcite se najde situace, kdy cestovni guma uz klouzne zatimco sportovni podrzi, ale myslim, ze pri plynule ciste jizde to nebude, spis kdyz nekdo pojede moc agresivne.



ono je jedno při čem, guma se dá přetížit více způsobama, ale je fakt že prudká akcelerace je nejčastější.

2 reakcí na tento příspěvek Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

8.11.2012 v 12:32 | Nahoru | #58
co takhle nový vlákno, kde se budeme moc zhádat o principu motorů, výkonů a jejích kontrukce a nezasírat tady Ohnivémulamači vlákno

Tak kdo to založí, zajímají mě nové teorie a přesvědčení oponentů

(reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

8.11.2012 v 12:56 | Nahoru | #59
t_freedom> já už svůj potenciál vyčerpal Navíc firecracker se dozvěděl o stradách vše potřebné, tak nemám k offtopicu zábrany.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Blackbird a Pirelli Diablo Strada ?

8.11.2012 v 14:50 | Nahoru | #60
Firecracker> Zdar, strady jsem měl na FJR najeto přes 10tis. nejlepší papuče co jsem na ní měl, teď na FZ1 - Angel ST a nájezd celkem 11500km pak už se začalo objevovat plátno, jinak od té doby co jsem vyzkoušel ty strady nic jiného než pirelli nejezdím, čus Moty
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist