Ohledně toho co chci: Menší sportovnější skůtr, se kterým nebude problém dojet vzdálenosti alespoň 50km . Nechci zas bejt úplná brzda tak aby se s tím dalo jet aspoň těch 90, jestli je to vůbes reálný Pište svoje zkušenosti názory návrhy co jen se zlíbí chci se trochu poučit .... zatím sem vybíraljen mezi motorkama, ale myslím že skůtry je taky při výběru na A1 potřeba zohlednit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovnější skůtr 125 ccm
sharkis píše: Sucker> tak to abys rozbil prasátko - pokud se nepletu, tak je TDR dvoutakt, což je sakra drahá věc na provoz
E: taky pro zajímavost - kámoš, co jezdil na RS 125 (ale jezdil docela palbu) měl náklady na provoz na kilometr větší jak já na GSXR
To bude asi tím že je to dvoutakt? A nebo tím že tam přílíváš olej jako do všech 2T? Větší kravinu si napsat ani nemohl
Za mě jdi zásadně do stroje typu YBR.
-jestli jezdíš po městě přes hodinu a v zácpách absenci řazení+spojkování uvítáš
-nohy na podlážce máš lépe chráněny při bočním nárazu od auta
-řve to jen při rozjezdu, pak už to vyjde na stejno
-ybr bude mít stejné problémy 90tku udržet, vybírej radši mezi vodníky
-lepší ochrana před deštěm, větrem a zimou (některé maj i vyhřívání od motoru)
-převezeš i uzamkneš víc nákladu
-pohodlněji se ti nastoupí
-řemen vydrží až 15tkm, variátor odejde skoro ve stejné době jako ozubená kola+vidličky ybrka a bude to levnější a snažší na výměnu
(přesto bych si já skůtr nikdy nekoupil )
máme Vity 125. mimo město sice neudrží 90, ale 80 v klidu.
z křižovatek odpálíš prostým otočením plynu
nestepuješ po řadičce při lovu na neutrál
ÚLOŽNÝ PROSTORY (neocenil jsem,dokud jsem nepoznal)
palivoměr (nevím, jak to mají ty jmenovaný motorky?)
žádný otevírání/zavírání benzínu - otočíš klíček, zavrčí čerpadlo a startuješ (obzvlášť žena to oceňuje)
když zamknu řízení a motorka stojí na hlavním stojánku, tak se stojánek zablokuje - další forma pojištění proti zlodějům
kurevsky pohodlný sedlo
v dešti máš suchý nohy (kdo někdy dojížděl do práce, tak to dokáže ocenit)
manévrovatelnost neskutečná (ano,tady je i nevýhoda, že 10´kola tě na horší silnici natřesou - částečně to eliminuje to dobrý sedlo)
když se sekneš někde v parnu ve městě (a ne vždycky to jde prokličkovat), tak se motor chladí větrákem a nepřehřívá se
ad řev vytočenýho motoru - když si dáš hlavu k výfuku, tak dřív cítíš teplo, než bys slyšel zvuk
Naposledy editováno 05.11.2012 16:41:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kymco Agility 16+ po nastartování p... Kymco Agility 125, Kymco Agility City+ 125 | Jurda65 | 2 | 15.7.2022 v 16:42 zdenysrx6 |
přepis do madarska pls Gilera Runner 125 | Tomas737 | 9 | 30.3.2022 v 19:18 cmiral |
Poraďte se zazimováním Gilera Runner 125 | Tomas737 | 12 | 19.10.2021 v 11:05 SuperSic58 |
Nejede Gilera Runner VX 125 Gilera Runner 125 | Ivan007 | 12 | 17.2.2021 v 14:12 SkotyCZ |
ztrata výkonu během jízdy Gilera Runner 125 | Abs | 5 | 31.10.2020 v 19:52 Jiřin61 |