Téma: Sportovnější skůtr 125 ccm
4.11.2012 v 13:14
Doufám že podle výběru modelů vám bude aspoň trochu jasné co chci Ve skůtrech se moc neorientuju takžeto co sem tady vybral je příklad hlavně dizajnově takže se nenechte omezovat.
Ohledně toho co chci: Menší sportovnější skůtr, se kterým nebude problém dojet vzdálenosti alespoň 50km . Nechci zas bejt úplná brzda tak aby se s tím dalo jet aspoň těch 90, jestli je to vůbes reálný Pište svoje zkušenosti názory návrhy co jen se zlíbí chci se trochu poučit .... zatím sem vybíraljen mezi motorkama, ale myslím že skůtry je taky při výběru na A1 potřeba zohlednit
Ohledně toho co chci: Menší sportovnější skůtr, se kterým nebude problém dojet vzdálenosti alespoň 50km . Nechci zas bejt úplná brzda tak aby se s tím dalo jet aspoň těch 90, jestli je to vůbes reálný Pište svoje zkušenosti názory návrhy co jen se zlíbí chci se trochu poučit .... zatím sem vybíraljen mezi motorkama, ale myslím že skůtry je taky při výběru na A1 potřeba zohlednit
Osobně teda za mě rozhodně něco většího a aby jsi měl krytá kolena na delší cesty, u těch malejch celkem snadno prochladneš a jet delší cestu v jedný poloze bez pohodlnýho posezu taky neni moc ideální. Z těch větších třeba Malaguti Madison 125 nebo Yamaha x max 125 a pokud chceš opravdu něco sportovnějšího tak je to pak celkem na tobě, můžeš volit třeba i Aprilia SR 125 motard.
Jaké máš rozpočtové omezení?
Jaké máš rozpočtové omezení?
1 reakcí na tento příspěvek Sportovnější skůtr 125 ccm
Prosimtě to bydlíš v New Yorku, že to chceš do města a zároveň na tom dát alespoň 50km ?
Upřímně: co tě k tomu skútru tak táhne, že je podle Tebe lepší jak 4T dvácy?
Já to v globálu vidim asi takhle:
To je čistě můj názor a samozřejmě Ti tím neberu ten Tvůj Když ale vezmu v úvahu všechny požadavky, které jsi v úvodu na to "poposunovadlo" nakladl, tak podle mě skútr nemá šanci a jakákoli 4T dváca bude daleko lepší
Upřímně: co tě k tomu skútru tak táhne, že je podle Tebe lepší jak 4T dvácy?
Já to v globálu vidim asi takhle:
- Alespoň 90km/h 125ccm skútr sice dá, ale nedá se očekávat, že by to přežil něják dlouho
- Ve městě vyhrává skútr? A čím konkrétně?
- Dát na skútru víc jak 50km, tak mi nejspíš praskne hlava z toho rámusu neuvěřitelně vytočenýho motoru
- Spotřeba bude asi taky trochu jinde
- Variátor = další potenciální kurvítko, jehož oprava není zrovna laciná
- Viděl jsi někdy stav skútrů ve městech u moře? Dovoz nebude o moc lepší
- Krytí nohou proti větru je sice na skútru lepší, ale když slítneš, tak je jedno jestli ze skútru nebo z dvacky = rozhodně se vyplatí na to mít výbavu
To je čistě můj názor a samozřejmě Ti tím neberu ten Tvůj Když ale vezmu v úvahu všechny požadavky, které jsi v úvodu na to "poposunovadlo" nakladl, tak podle mě skútr nemá šanci a jakákoli 4T dváca bude daleko lepší
1 reakcí na tento příspěvek Sportovnější skůtr 125 ccm
Hele ohledně New Yorku fakt ne :D myslel sem to jako hlavně po městě, ale případně někam dojet v létě koupačka a taak ... znáte to ale taky se spíš přiklánim k motorce, jenom sem se o tomhle chtěl něco dozvědět
Pro zajímavost cbr u mě nevede Yamaha TDR
Pro zajímavost cbr u mě nevede Yamaha TDR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovnější skůtr 125 ccm
Sucker> tak to abys rozbil prasátko - pokud se nepletu, tak je TDR dvoutakt, což je sakra drahá věc na provoz
E: taky pro zajímavost - kámoš, co jezdil na RS 125 (ale jezdil docela palbu) měl náklady na provoz na kilometr větší jak já na GSXR
Naposledy editováno 04.11.2012 22:11:49
E: taky pro zajímavost - kámoš, co jezdil na RS 125 (ale jezdil docela palbu) měl náklady na provoz na kilometr větší jak já na GSXR
Naposledy editováno 04.11.2012 22:11:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovnější skůtr 125 ccm
sharkis píše: Sucker> tak to abys rozbil prasátko - pokud se nepletu, tak je TDR dvoutakt, což je sakra drahá věc na provoz
E: taky pro zajímavost - kámoš, co jezdil na RS 125 (ale jezdil docela palbu) měl náklady na provoz na kilometr větší jak já na GSXR
To bude asi tím že je to dvoutakt? A nebo tím že tam přílíváš olej jako do všech 2T? Větší kravinu si napsat ani nemohl
EpicFail píše: To bude asi tím že je to dvoutakt? A nebo tím že tam přílíváš olej jako do všech 2T? Větší kravinu si napsat ani nemohl
Proč myslíš, že je to kravina? Prostě při jeho stylu jízdy byl se spotřebou vejš jak já při "kochačce", kdy mi to jelo dost podobně a nemusel jsem to vytáčet do oemzovače, on do toho samozřejmě musel navíc přilejvat olej a spotřebák vycházel +- stejně
Jasně, že ten rozdíl nebyl tak dramatickej, ale prostě ho ten kilometr v součtu stál opravdu víc
1 reakcí na tento příspěvek Sportovnější skůtr 125 ccm
Porovnáváš 125 ccm 2T s 750 4T? Mám škodovku která je lepší jak Medvěd (stejná kravina)
Tak jako vlastník YBR a předchozí můj stroj byl skůtr. Tak se na to vykašli jdi třeba do YBR už z důvodu např spotřeby na skutru jsem daval 4l, ale YBRka ve měste 2,5l bez problému. Skůtr hlavní problém variátor - stálá kontrola řemenu, jak se něco posere oprava drahá (kdysi se mi rozsypal na skutru varec a oprava se vytahla na 4000,-)
Za mě jdi zásadně do stroje typu YBR.
Za mě jdi zásadně do stroje typu YBR.
teda, že se zrovna já budu zastávat skůtra bych nikdy neřekl, ale pro objektivitu:
-jestli jezdíš po městě přes hodinu a v zácpách absenci řazení+spojkování uvítáš
-nohy na podlážce máš lépe chráněny při bočním nárazu od auta
-řve to jen při rozjezdu, pak už to vyjde na stejno
-ybr bude mít stejné problémy 90tku udržet, vybírej radši mezi vodníky
-lepší ochrana před deštěm, větrem a zimou (některé maj i vyhřívání od motoru)
-převezeš i uzamkneš víc nákladu
-pohodlněji se ti nastoupí
-řemen vydrží až 15tkm, variátor odejde skoro ve stejné době jako ozubená kola+vidličky ybrka a bude to levnější a snažší na výměnu
(přesto bych si já skůtr nikdy nekoupil )
-jestli jezdíš po městě přes hodinu a v zácpách absenci řazení+spojkování uvítáš
-nohy na podlážce máš lépe chráněny při bočním nárazu od auta
-řve to jen při rozjezdu, pak už to vyjde na stejno
-ybr bude mít stejné problémy 90tku udržet, vybírej radši mezi vodníky
-lepší ochrana před deštěm, větrem a zimou (některé maj i vyhřívání od motoru)
-převezeš i uzamkneš víc nákladu
-pohodlněji se ti nastoupí
-řemen vydrží až 15tkm, variátor odejde skoro ve stejné době jako ozubená kola+vidličky ybrka a bude to levnější a snažší na výměnu
(přesto bych si já skůtr nikdy nekoupil )
se 125 nemám zkušenosti, ale měl jsem 250 skůtra a suhlasím s bledemonem
skůtra má ve městě dost výhod - úložný prostor ne věci, nemusíš řešit kam hlemu či rukavice, dobrá ochrana před bordelem a zimou, levný provoz, snadný provoz bez řazení a spojkování mezi auty
jinak ta 250 jela i přes 120 tachoa v kuse se dalo držet 100-110 se spotřebou 3,5 a na 300 km trati jsem jel za cca stejný čas jako autem, mimo města mě auto předjelo, ve městě přes 3 semafory jsem předjel já auta ve výsledku to vyšlo nastejno
ad hluk a vytočený motor, na nízké otáčky byl skůtr super tichý na rozdíl od LC8
na při 90 kmh to bylo pořád v pohodě
skůtra má ve městě dost výhod - úložný prostor ne věci, nemusíš řešit kam hlemu či rukavice, dobrá ochrana před bordelem a zimou, levný provoz, snadný provoz bez řazení a spojkování mezi auty
jinak ta 250 jela i přes 120 tachoa v kuse se dalo držet 100-110 se spotřebou 3,5 a na 300 km trati jsem jel za cca stejný čas jako autem, mimo města mě auto předjelo, ve městě přes 3 semafory jsem předjel já auta ve výsledku to vyšlo nastejno
ad hluk a vytočený motor, na nízké otáčky byl skůtr super tichý na rozdíl od LC8
na při 90 kmh to bylo pořád v pohodě
sharkis píše: Prosimtě to bydlíš v New Yorku, že to chceš do města a zároveň na tom dát alespoň 50km ?
Upřímně: co tě k tomu skútru tak táhne, že je podle Tebe lepší jak 4T dvácy?
Já to v globálu vidim asi takhle:
- Alespoň 90km/h 125ccm skútr sice dá, ale nedá se očekávat, že by to přežil něják dlouho
- Ve městě vyhrává skútr? A čím konkrétně?
- Dát na skútru víc jak 50km, tak mi nejspíš praskne hlava z toho rámusu neuvěřitelně vytočenýho motoru
- Spotřeba bude asi taky trochu jinde
- Variátor = další potenciální kurvítko, jehož oprava není zrovna laciná
- Viděl jsi někdy stav skútrů ve městech u moře? Dovoz nebude o moc lepší
- Krytí nohou proti větru je sice na skútru lepší, ale když slítneš, tak je jedno jestli ze skútru nebo z dvacky = rozhodně se vyplatí na to mít výbavu
To je čistě můj názor a samozřejmě Ti tím neberu ten Tvůj Když ale vezmu v úvahu všechny požadavky, které jsi v úvodu na to "poposunovadlo" nakladl, tak podle mě skútr nemá šanci a jakákoli 4T dváca bude daleko lepší
tohle si musim vytisknout a dát na nástěnku, to se jentak nevidí.
no a k tématu, nejlepší z výběru bude určitě runner. Nicméně ten je spíš na lítání kolem komína, na delší trasy což těch 50km a víc na skutra je bych se poohlíd po něčem trošku větším. Jak tu bylo řečeno piaggio nebo minarelli motor je jistota.
já se musím taky postavit na stranu skútrů (propadnul jsem tomu letos).
máme Vity 125. mimo město sice neudrží 90, ale 80 v klidu.
z křižovatek odpálíš prostým otočením plynu
nestepuješ po řadičce při lovu na neutrál
ÚLOŽNÝ PROSTORY (neocenil jsem,dokud jsem nepoznal)
palivoměr (nevím, jak to mají ty jmenovaný motorky?)
žádný otevírání/zavírání benzínu - otočíš klíček, zavrčí čerpadlo a startuješ (obzvlášť žena to oceňuje)
když zamknu řízení a motorka stojí na hlavním stojánku, tak se stojánek zablokuje - další forma pojištění proti zlodějům
kurevsky pohodlný sedlo
v dešti máš suchý nohy (kdo někdy dojížděl do práce, tak to dokáže ocenit)
manévrovatelnost neskutečná (ano,tady je i nevýhoda, že 10´kola tě na horší silnici natřesou - částečně to eliminuje to dobrý sedlo)
když se sekneš někde v parnu ve městě (a ne vždycky to jde prokličkovat), tak se motor chladí větrákem a nepřehřívá se
ad řev vytočenýho motoru - když si dáš hlavu k výfuku, tak dřív cítíš teplo, než bys slyšel zvuk
máme Vity 125. mimo město sice neudrží 90, ale 80 v klidu.
z křižovatek odpálíš prostým otočením plynu
nestepuješ po řadičce při lovu na neutrál
ÚLOŽNÝ PROSTORY (neocenil jsem,dokud jsem nepoznal)
palivoměr (nevím, jak to mají ty jmenovaný motorky?)
žádný otevírání/zavírání benzínu - otočíš klíček, zavrčí čerpadlo a startuješ (obzvlášť žena to oceňuje)
když zamknu řízení a motorka stojí na hlavním stojánku, tak se stojánek zablokuje - další forma pojištění proti zlodějům
kurevsky pohodlný sedlo
v dešti máš suchý nohy (kdo někdy dojížděl do práce, tak to dokáže ocenit)
manévrovatelnost neskutečná (ano,tady je i nevýhoda, že 10´kola tě na horší silnici natřesou - částečně to eliminuje to dobrý sedlo)
když se sekneš někde v parnu ve městě (a ne vždycky to jde prokličkovat), tak se motor chladí větrákem a nepřehřívá se
ad řev vytočenýho motoru - když si dáš hlavu k výfuku, tak dřív cítíš teplo, než bys slyšel zvuk
Tak na obhajobu skůtrů tu již zaznělo asi všechno a se vším souhlasím. Sám mám Yamahu Majesty 125 a 90km/h není vůbec žádný problém libovolně dlouho, tato rychlost je udržitelná i ve dvou. Spotřeba při 95% ježdění po městě je 3l/100km. Nejlepší bude, když si nějakýho skůtra sám projedeš a vyzkoušíš a podle toho se rozhodneš. Každý si stejně bude obhajovat to svoje. Já mám i motorku, ale do města nemá skůtr konkurenci.
Naposledy editováno 05.11.2012 16:41:46
Naposledy editováno 05.11.2012 16:41:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kymco Agility 16+ po nastartování p... Kymco Agility 125, Kymco Agility City+ 125 | Jurda65 | 2 | 15.7.2022 v 16:42 zdenysrx6 |
přepis do madarska pls Gilera Runner 125 | Tomas737 | 9 | 30.3.2022 v 19:18 cmiral |
Poraďte se zazimováním Gilera Runner 125 | Tomas737 | 12 | 19.10.2021 v 11:05 SuperSic58 |
Nejede Gilera Runner VX 125 Gilera Runner 125 | Ivan007 | 12 | 17.2.2021 v 14:12 SkotyCZ |
ztrata výkonu během jízdy Gilera Runner 125 | Abs | 5 | 31.10.2020 v 19:52 Jiřin61 |