globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 08:05 | Nahoru | #8161
JiriBN> Taky sem si toho všiml! Nicméně pobavils, jak jsi mu to napsal
Za mě tam ta 6tka bezpodmínečně chybí jako prase! Znám mnoho případů DR-Z motardů, kde se to točí do mrtva samozřejmě, že ten motor jde to kytek kolem 30 tis. km většina případů co se vysraly! Kdyby byla 6tka točí to míně prostě! U endur v terénu je to jedno.
Nicméně mám takový poznatek, že když jsem měl V-strom 650, tak jsme srovnávali s TA 700, lépe řečeno 6q vs. 5q! A TA točil už nevím přesně kolik ale cca stejně ve 100 km/h na 5tku, jak V-strom ve 100 km/h na 6tku... takže velkou roli hraje i odstupňování převodovky
E: Na DR-Z jsou ty kvalty až příliš blízko u sebe! Na hard enduro dobrý, ale jaksi jí překypuje pár tuků navíc! Na takové soft endurko by mohla ta převodovka být více natažená a 6tka by možná nechyběla.

Naposledy editováno 14.02.2024 08:07:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 09:01 | Nahoru | #8162

HaroldENG píše: Přesně tak, je nedostupná a ještě před cca dvěma týdny nebyl termín, kdy by mohla být. Nakonec se mi podařilo přes jednoho obchodníka sehnat asi jednu z posledních v Německu od Pirelli (prý Metzeler pod ně spadá).


Tak se mi podařilo objednat sadu MC360 u nejenpneu.cz a vypadá to, že mi ji dnes budou doručovat. Cena asi 3600Kč s dopravou. Jakmile je budu mít v ruce, vyfotím a snad v pátek nazuju.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 11:37 | Nahoru | #8163
On si kazdej mysli, ze to navrhoval nakej blbec a jde to snadno vyresit, ale ono to nejspis nema vykon na to aby to jelo stejne rychle se znatelne nižšíma otackama…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 13:21 | Nahoru | #8164
assassin> Hele, jak mi vysvětlíš dnešní pokrok nebo myšlení inženýrů v tomhle smyslu...
Vyrobily DR 350 s parádním traktorovým motorem 6q skvěle odstupňovanej. Potom udělali nástupce DR-Z kterej je ve všem horší. Naprstý propadák! 5q a ještě špatně odstupňovanej, když srovnám s DRkem. Těžké železo a to je mladší o 20 let? Kde je ten vývoj dopředu třeba v tomhle případě? Může mi vůbec někdo vysvětlit proč se všichni prodejci nedrží od prvního modelu toho co udělali dobře a na novej to dají a to co bylo špatně vylepší? oni vzali všechno dobré z DR a zahodili a udělali horší DR-Z. Mě to teda hlava nebere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 13:25 | Nahoru | #8165
Sally06> tak na dr350 jsem nejel, jestli je tak skvela, tak odpoved bude asi - proste Suzuki.
Treba co se motokrosu tyka tak jsou posledni znacka bez starteru

Dr350 co si pobublava na sestku pri 130 po dalnici bych si ale klidne vyzkousel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 13:48 | Nahoru | #8166
assassin> Suzuki očividně zaspala nebo-li na evropskej trh úplně prcá. Ale DRko jsem zkoušel, jak v těžkých terénu, kde byla teda daleko lepší než DR-Z. DR-Z mělo oproti DR parádní tlumiče, ale jinak to byl krok vzad
Totéž jsem vyzkoušel právě na DR i DR-Z s dlouhým sekundárem a DRko na 6tku jen vrnělo, kdežto DR-Z v zásadě v 80ti km/h končilo lidské otáčky a od 90 km/h to jelo, jak dváca od 70 km/h přetočený motor, že chtěl vyskočit ven z rámu. DRko bylo v tomhle naprosto univerzální mašina a za mě fenomenální
Vybíral jsem právě něco novější za náhradu DRka! Nic není! Nevím proč ti Japončíci nevyrobí něco v tom obsahu? Jak již bylo millionkrát omílané! WR 450 R, KLX 450 apod. Já skončil u KLX 230. Samože slabota, ale mě to stačí nebo-li spokojim se s tím. Stejně s tím projedu, vyjedu více než většina lidí co si myslí, že si koupili KTM a ta jezdí sama (obrazně řečeno). Mnoho lidí si myslí co nejezdí za terén. Já sem vykovanej na DR, XR, DR-Z v těžkých terénech, takže výkon jsem nikdy neřešil. KLX když se podrží, tak letí a myslím si, že 90% hobíků by stačila... Ale dneska chce každý výkon. Samože kdyby dělali KLX 450 (vzduch, stříkačka) tak jdu raději do ní než do 230 ale v evropě nám nedávají na výběr...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 14:47 | Nahoru | #8167

Slávek-TDM píše: Tak se mi podařilo objednat sadu MC360 u nejenpneu.cz a vypadá to, že mi ji dnes budou doručovat. Cena asi 3600Kč s dopravou. Jakmile je budu mít v ruce, vyfotím a snad v pátek nazuju.


Tak jsou tu. Přední je teda z roku 21, ale protože ji asi za půl roku sjedu, tak mi to nevadí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 15:42 | Nahoru | #8168
Sally06> Možná bys měl zkusit spíš DR-Z400E, prudčí reakce FCR karboše, jiné vačky, žádné emisní omezení.
Ale je fakt, že ty DRZ mají spíš silniční motor, zdvih kolem 60mm jako čtyřválce.
Na silnici to Sko nejede špatně, s origo převodováním když jedu do kopce 110, přidám a za chvilku mám 130, bez problémů předjíždím do kopce, ale prostě točí to vysoké otáčky, třeba i 9000 v tu chvíli, zní to jak R6. Prostě je to tupé enduro. Na polní cesty je to silné dost.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 15:44 | Nahoru | #8169
Sally06> ta DR350 byl povedený stroj, chtěl jsme si jednu pořídit, ale dnes už jsou všechny po smrti ...a názor na nástupce DR-Z mám podobný - spíš downgrade, pořád se dá použít když víš co chceš a budeš jezdit, stejně jako 250-300L co se tady řeší

a pak je samozřejmě rozdíl co kdo považuje za terén a za projetí - mě stačí se na kopec vyškrábat a podívat se do kraje, někoho to na pekaře nebaví a chce to vylítnout a hledá limity a to je o úplně jiném stroji

jinak ta odpověď proč jsou motorky jaké jsou je zcela jednoduchá a jasná - motorku netvoří konstruktér, ale zadání + limity - vedení na základě něčeho (marketing, křišťálová koule cokoliv) stanoví co se má vyrábět - konstruktér pak už dostane zadání jak to má vypadat a jaké má limity/omezení - náklady, složitost výroby, použité materiály atd. a čím dostupnější motorka tím větší optimalizace nákladů klidně na úrovni šroubů, podložek, použití exitujících dílů atd. o tom, že to musí splnit legislativu tj. hluk, emise, schválení na cestu to vše tě dál limituje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 16:25 | Nahoru | #8170
Slávek-TDM> Také mi dnes dorazily, cena na pár korun stejná. Zadek je z konce 22 a předek z konce 23. Ty origo sjedu v létě na tvrdým, v mokrým terénu se na nich nedá, už jsem se 2x rozbil.

Škoda, že nejsou na zadku trošku ty špalky přesazené, takto v rovině možná budou trošku víc klouzat do boku na šikmých svazích. Každopádně lepší legal drapák jsem nenašel.

Dříve jsem jezdil Mitas C-02 a to je tomuto dost podobné.



Naposledy editováno 14.02.2024 16:28:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 16:48 | Nahoru | #8171

Slávek-TDM píše: Tak jsou tu. Přední je teda z roku 21, ale protože ji asi za půl roku sjedu, tak mi to nevadí



Proc by to melo vadit, loni na podzim jsem jel okruhovou zadni gumu z roku 2017, a mam na ni v Misanu osobak

Naposledy editováno 14.02.2024 16:50:03

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 17:36 | Nahoru | #8172
Ozzy_> Tím jsem myslel, že ji tam nebudu mít dalších 5 let, aby zteřela stářím

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 18:00 | Nahoru | #8173

HaroldENG píše: ...
Dříve jsem jezdil Mitas C-02 a to je tomuto dost podobné.



Mě to C-02 nepřipomíná ani trochu. Spíš divného křížence D606 s C-16.

Srovnání jízdních vlastností s C-02 mě zajímá, tu dobře znám. V terénu je o kousek lepší než D606, na silnici je ale dost nekultivovaná. D606 je na asfaltu kultivovaný, jen na studeném mokrém asfaltu nemá moc rezervu přilnavosti. V terénu funguje překvapivě dobře, ale na bahně o malý kousek zaostává za C-02 a Trackerem.
Tedy zadek, přední D606 jsem nezkoušel.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 21:22 | Nahoru | #8174
Nez to hodim nekam do inzeratu - nabizim moji CRF250L, kdybyste nekdo mel zajem. Koupena mnou na podzim 2018, STK tedy do 10/2024. Ma najeto jenom 2760km - proto ji prodavam. Zjistil jsem, ze na ni vlastne nejezdim.
Servisovana u Hondy, je tam navic plechovej chranic morotu, blastery a custom made nosic, o kterem se tu kdysi psalo. Nejake dalsi fotky na https://photos.app....l/XbtuVTA5ziRPfeXy7.
K videni na Praze zapad (Chyne). Dal bych ji tak 85.



3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 22:30 | Nahoru | #8175
dívám se na nejenpneu.cz na ty Metzeler MC360 a mají to v jakejchsi divnejch rozměrech, 120/100R18, 80/100R21 to jako fakt? Momentálně mám vzadu 120/90 a přijde mi to už zbytečně vysoký, co teprv tohle?

Naposledy editováno 14.02.2024 22:32:17

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 22:49 | Nahoru | #8176
karelsychra> Co je divného na rozměrech, jako je třeba 4,00-18? Co se ti nezdá na normálním, nezplacatělém průřezu pneumatiky?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 22:53 | Nahoru | #8177
karelsychra> MC360 se dělá nízkoprofil 120/80-18 i vysokoprofil 120/100-18.
Ten vysokoprofil není až tak neobvyklý u offroad gum, ikdyž obvyklejší je střední profil 90.
Zato v nízkoprofilu se dělají převážně silniční endurogumy gumy max na šotolinu. Ten nízký profil se úplně nehodí pro členitý terén a jízdu s nižším tlakem.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2024 v 00:26 | Nahoru | #8178
Jo, to nerozporuju, ale nemám ho v TP, tak proto. Navíc se dost zmenší mezera v kyvce, kterou už jsem dokázal zacpat blátem i s gumou v rozměru podle TP (horší bylo přední kolo, co se nechělo procpat kolem tlumičů, to pak byla totální ztráta ovladatelnosti)...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.2.2024 v 17:46 | Nahoru | #8179
karelsychra> Tady máš MC360 portfólio:


Naposledy editováno 15.02.2024 17:48:09

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2024 v 02:14 | Nahoru | #8180
cvičně jsem si jednu 120/80 R18 objednal, nějak mi ty zadní hoří rychlej než přední, ale dodání do měsíce, tak snad to bude tak akorát do výměny...

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.2.2024 v 22:35 | Nahoru | #8181
Začal jsem si lámat hlavu nad tím, v jakých botách jezdit na těhle lehkých endurech?
Vím, my hobíci na CRF250/300L se na tom v mimo asfalt pomalu mrdáme, nepadáme, tak není potřeba ochrana nohou a vlastně ani rukavice ani helma.
25 let jezdím na motorkách ve vojenských kanadách. Skvělé pohodlné body celoročně na chození i na motorku, jenže s ochranou to moc slavné není. Zatím jsem měl štěstí. Párkrát naražená noha, že bolela dva dny, zvrtlý kotník, žádné zranění. Měl bych si koupit boty na motorku předtím než se zraním, ne až potom.
V krámu jsem viděl plejádu enduro bot od "adventure" bot poskytujících stejnou "ochranu" jako kanady, po motokrosové "celopancéřové" přeskáče typu SG12.
Z těch značek mě přišli nejkvalitnější Gaerne díky přišité podrážce (neodlepí se) a materiál vypadal kvalitně.
Zkoušel jsem modely Dakar a Fastback.
Fastback je taková soft alternativa krosových přeskáčů. Spodek kolem chodidla je chráněný plastem, vršek je kůže. Přesky to má až nahoru. Ochrana je jistě perfektní, chodit se v tom dá dost omezeně. Ale furt lepší než krosový přeskáče.
Dakar je cestovnější, bota ze silné kůže, plastová ochrana je kolem paty a kotníků. Přední půlka chodidla, hlavně nárt nejsou moc chráněné. Přesky jsou jen dole, kolem nártu je to jen na sucháč. Chodit se v té botě dá téměř normálně.

Pro vyhlídkové offoradové ježdění mi ten Dakar příjde vhodnější, ale lámu si hlavu, zda tam není falešný pocit bezpečí. Např na co jsou na Fastbacku ty horní přesky?
Máte někdo zkušenost s tím, kdy ty boty musely chránit nohu?

http://shop.razzo.cz...ndurance-black-2022/
https://www.geneze.c...aerne-dakar-gore-tex

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2024 v 06:18 | Nahoru | #8182
Čau, ja mám čižmy Oxtar. V kanadách som jazdil a aj som v nich jazdil závodne motocross, no v tej dobe sa čižmy šili na mieru a na zakázku. Mal som ich objednané, krásne kožené, čierne s červeným lemom, akurát mi došli, keď som už nejazdil závodne. Ani som si ich na pretekoch neužil.

Teraz odpoveď na tvoju otázku, máte nekdo zkušenost s tám, kdy boty museli chránit nohu? Áno, mám. Na enduro + cross od istého času ani nesadám , teda presne ani to skúšobne neštartujem po opravách bez čižiem. Lebo kick, lebo som s jedným kecal na benzínke v Martine a ten mal zlomenú nohu , lebo kick a TT 600, alebo XT? A raz som sa rekreačne viezol na svojej Tenerke a som spadol zo svahu. Motorka ostala hore na mojej nohe, obutej v botaske a ja som ležal dole svahom. Nemohol som sa z pod nej vyhrabať.Najprv som sa z toho rehlil, že aký debil , no po čase ma to už nasralo. No, dnes v modernej dobe štartérov už ani kick nemám.

Ono, aj záleží, aké máš na motorke stupačky, lebo s tými origo cross zubatými si normálne topánky-botasky zničíš. Chcel som ti napísať, že ti tie dakar v pohode budú stačiť, mne sa veľmi páčia, no som si spomenul na môjho chirurga, operatéra čo mi robili nohu po jednom z mojich pádov. Po operácii kolena, mal som potrhané vázy na pravom kolene vnútorný a predný aj zadný skrížený. Pre teba je z toho zaujímavá jedna veta čo povedal chirurg: viete, pri takom zdevastovanom kolene je zaujímavé, že boli zachované žily a cievy potrebné pre výživu nohy. Keby boli viac poškodené , tak ju amputujeme. Niečo ich držalo . Podľa mňa čížma. A práve pred včerom som čakal manželku pred Kauflandom , nesmiem s ňou chodiť nakupovať, lebo jej kladiem do vozíku pálenku, pivo a iné užitočné veci, tak pri tom čakaní kecám s ľuďmi. Tak som tam videl jednáho chromého, pofajčieval tam, tak mu citlivo vravím, čo máte s nohou? A on: nemám, amputovaná nad kolenom. Ja: motorka? On: hej, najprv ju fikli nad kotníkom a potom nad kolenom. Jazdil na Jawe 250, panelka. Zdrbal sa roku pána 1978.

Tak ti radím, kúp a nos čižmy s prackami až hore. A rovno si zisti aj možnosť výmeny tej pracky, oni sú priskrutkované a dajú sa meniť. A keď máš civilné stupačky , tak tam namontuj zubaté, v blate to oceníš, aj to vyzerá fajne. A ja som sa zmrzačil ako hobík, nie na závodoch nie, mrdkanie po lese to bolo.
No, môžem radiť čo chcem, mne tiež doktori dali vyrobiť kolennú ortézu na mieru, kompaktibilnú s čižmou. A myslíš, že ju nosím? Stále ju vidím, keď idem jazdiť , tak je na poličke pri endure.

Hlavne držím palce, nech sa darí.

Naposledy editováno 17.02.2024 08:29:56

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2024 v 07:59 | Nahoru | #8183
Ja se o klouby bojim, takze vzdycky MX boty, mam sidi crossfire, ale diky tomu, ze ted nemusim radit tak nejspis poridim alpinestars tech10 - maji vnitrni boticku, takze jsou masivnejsi a s moji velikosti mi nevychazely pod radicku. Pohodli a bezpeci top. Gaerne g12 jsou urcite taky super, kdyz ti padnou.

Bracha jezdi v trialovejxh alpinestars na surronu a nestezuje si…

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2024 v 09:01 | Nahoru | #8184
Deadman> Mam tri roky (18t Km) Alpinestar Toucan GTX. Podobna konstrukce jako ty Gaerne Dakar vcetne prisite podrazky. Spadnul jsem v nich za tu dobu 4x (2x asfalt, 2x teren, vse v prakticky nulove rychlosti, z toho 1x mezi sutry, motorka zustala na bote, a vse OK. Stejne tak mi ani behem 9 dni po sobe jdoucich celodennich lijacich nepromokla.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2024 v 10:33 | Nahoru | #8185
Gaerne Fastback, jako kompromis ochrany s pohyblivostí. I to sevření mezi kládu a motorku snášejí dobře. A mohly by být i vyšší - ta koženka lemující horní okraj nevydrží moc, když se proti noze zvedne od předního kola klacek. Teď mi tam tou dírou táhne ...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2024 v 11:13 | Nahoru | #8186
Bez Goráče už bych jetý nechtěl. Než jsem k tomu dospěl, tak jsme utratil desetitisíce za boty, to abych ušetřil a nebral drahý

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.2.2024 v 12:33 | Nahoru | #8187
Já si pro tyhle účely pořídil Sidi adventure...Na zkušenosti je ale ještě brzo...
Mám ještě i motokrosový přeskáče, ale ve finále jsem stejně jezdil většinou v kanadach od prabosu...ty přeskáče jsem bral jen,když jsem jel do terénu-což mám v plánu dělat i teď...
Já se vlastní zkušenosti ohledně zranění bohužel neobešel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2024 v 01:19 | Nahoru | #8188
Deadman> Dakary mám, ale ešte som v nich nepadol. Predtým som mal Alpinestars Toucan, kde som si raz trochu narazil prsty (ktoré dodnes bolia, keď ich príliš ohýbam, ako keď som mal tenisky na 4-kolke, tam sa mi stalo to isté, ale na druhej nohe), tie sa ale začali relatívne skoro rozpadať, takže som ich vymenil za Gaerne.

Do terénu jazdím v SG12, stalo sa mi už všeličo, ale zatiaľ OK i po zamotaní špičky nohy do kolesa a pod. Len nedávno som si trochu poskočil na konci výjazdu a dopadol na nohy a bolel ma kotník - ale nič mu je. Príde mi lepšie mať ochranu, hlavne teda SG12 majú aj možnosť enduro podrážky (ja mám klasiku, ale už je dosť "ojazdená" od stupačiek), tak sa nemusíš báť, že sa Ti bude príliš šmýkať. Ale zasa keď jazdíš po ceste a možno jednoduchá šotolina, tak to asi nie je problém.

Naposledy editováno 18.02.2024 01:21:59

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2024 v 01:25 | Nahoru | #8189

krokoš píše: Motorka ostala hore na mojej nohe, obutej v botaske

Mne sa raz bota zasekla medzi radičku a stupačku, pár sekúnd som ležal a premýšľal, ako natočím telo, aby som to uvoľnil, ale potom mi pomohli kámoši. Len taká storka, keď sa mi dostala špička do kolesa, tak to nebol problém, len som potreboval spraviť čelom vzad v leže, lebo som ju mal dosť vytočenú. Ortézy tiež nenosím, plánujem si kúpiť, ale zatiaľ k tomu nedošlo. Kamarátka z endura má, že to stojí za to, ale možno sa rozhýbem, až si zničím koleno.

Naposledy editováno 18.02.2024 01:26:36

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.2.2024 v 12:17 | Nahoru | #8190

Metric píše: Deadman> Dakary mám, ale ešte som v nich nepadol. Predtým som mal Alpinestars Toucan, kde som si raz trochu narazil prsty (ktoré dodnes bolia, keď ich príliš ohýbam, ako keď som mal tenisky na 4-kolke, tam sa mi stalo to isté, ale na druhej nohe), tie sa ale začali relatívne skoro rozpadať, takže som ich vymenil za Gaerne.

Do terénu jazdím v SG12, stalo sa mi už všeličo, ale zatiaľ OK i po zamotaní špičky nohy do kolesa a pod. Len nedávno som si trochu poskočil na konci výjazdu a dopadol na nohy a bolel ma kotník - ale nič mu je. Príde mi lepšie mať ochranu, hlavne teda SG12 majú aj možnosť enduro podrážky (ja mám klasiku, ale už je dosť "ojazdená" od stupačiek), tak sa nemusíš báť, že sa Ti bude príliš šmýkať. Ale zasa keď jazdíš po ceste a možno jednoduchá šotolina, tak to asi nie je problém.



Ta slabší ochrana prstů u Dakaru a Toucanu je jeden z důvodů proč váhám. Pákrát se mi stalo, že jsem nohou na stupačce trefil balvan nebo pařez tak, že jsem druhou ránu schytal do paty o rám motorky. Víc z toho ale vždy bolela pata, která v kanadě narozdíl od Dakaru nemá ochranu.
Celopancéřové přeskáče SG12 určitě nechci. Nejvíc hard boty, které jsem ochoten používat, je Gaerne Fastback Enduro. Nejezdím sport ani tratě, potřebuji občas v těch botách ujít i o kousek dál, než jen od stojanu ke kase na benzínce. Málokdy jedu terén jen od domu zpátky domů. Většinou to jedu jako hodinovou zajížďku součástí cesty do práce, na nákup atd. Jednou ročně na dovolené v nich musím vydržet týden v kuse na TET. Musí být tedy pohodlné a dát se v nich alespoň trochu chodit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist