globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 13:48 | Nahoru | #1
assassin> Suzuki očividně zaspala nebo-li na evropskej trh úplně prcá. Ale DRko jsem zkoušel, jak v těžkých terénu, kde byla teda daleko lepší než DR-Z. DR-Z mělo oproti DR parádní tlumiče, ale jinak to byl krok vzad
Totéž jsem vyzkoušel právě na DR i DR-Z s dlouhým sekundárem a DRko na 6tku jen vrnělo, kdežto DR-Z v zásadě v 80ti km/h končilo lidské otáčky a od 90 km/h to jelo, jak dváca od 70 km/h přetočený motor, že chtěl vyskočit ven z rámu. DRko bylo v tomhle naprosto univerzální mašina a za mě fenomenální
Vybíral jsem právě něco novější za náhradu DRka! Nic není! Nevím proč ti Japončíci nevyrobí něco v tom obsahu? Jak již bylo millionkrát omílané! WR 450 R, KLX 450 apod. Já skončil u KLX 230. Samože slabota, ale mě to stačí nebo-li spokojim se s tím. Stejně s tím projedu, vyjedu více než většina lidí co si myslí, že si koupili KTM a ta jezdí sama (obrazně řečeno). Mnoho lidí si myslí co nejezdí za terén. Já sem vykovanej na DR, XR, DR-Z v těžkých terénech, takže výkon jsem nikdy neřešil. KLX když se podrží, tak letí a myslím si, že 90% hobíků by stačila... Ale dneska chce každý výkon. Samože kdyby dělali KLX 450 (vzduch, stříkačka) tak jdu raději do ní než do 230 ale v evropě nám nedávají na výběr...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 15:42 | Nahoru | #2
Sally06> Možná bys měl zkusit spíš DR-Z400E, prudčí reakce FCR karboše, jiné vačky, žádné emisní omezení.
Ale je fakt, že ty DRZ mají spíš silniční motor, zdvih kolem 60mm jako čtyřválce.
Na silnici to Sko nejede špatně, s origo převodováním když jedu do kopce 110, přidám a za chvilku mám 130, bez problémů předjíždím do kopce, ale prostě točí to vysoké otáčky, třeba i 9000 v tu chvíli, zní to jak R6. Prostě je to tupé enduro. Na polní cesty je to silné dost.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.2.2024 v 15:44 | Nahoru | #3
Sally06> ta DR350 byl povedený stroj, chtěl jsme si jednu pořídit, ale dnes už jsou všechny po smrti ...a názor na nástupce DR-Z mám podobný - spíš downgrade, pořád se dá použít když víš co chceš a budeš jezdit, stejně jako 250-300L co se tady řeší

a pak je samozřejmě rozdíl co kdo považuje za terén a za projetí - mě stačí se na kopec vyškrábat a podívat se do kraje, někoho to na pekaře nebaví a chce to vylítnout a hledá limity a to je o úplně jiném stroji

jinak ta odpověď proč jsou motorky jaké jsou je zcela jednoduchá a jasná - motorku netvoří konstruktér, ale zadání + limity - vedení na základě něčeho (marketing, křišťálová koule cokoliv) stanoví co se má vyrábět - konstruktér pak už dostane zadání jak to má vypadat a jaké má limity/omezení - náklady, složitost výroby, použité materiály atd. a čím dostupnější motorka tím větší optimalizace nákladů klidně na úrovni šroubů, podložek, použití exitujících dílů atd. o tom, že to musí splnit legislativu tj. hluk, emise, schválení na cestu to vše tě dál limituje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist