zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Totéž jsem vyzkoušel právě na DR i DR-Z s dlouhým sekundárem a DRko na 6tku jen vrnělo, kdežto DR-Z v zásadě v 80ti km/h končilo lidské otáčky a od 90 km/h to jelo, jak dváca od 70 km/h přetočený motor, že chtěl vyskočit ven z rámu. DRko bylo v tomhle naprosto univerzální mašina a za mě fenomenální
Vybíral jsem právě něco novější za náhradu DRka! Nic není! Nevím proč ti Japončíci nevyrobí něco v tom obsahu? Jak již bylo millionkrát omílané! WR 450 R, KLX 450 apod. Já skončil u KLX 230. Samože slabota, ale mě to stačí nebo-li spokojim se s tím. Stejně s tím projedu, vyjedu více než většina lidí co si myslí, že si koupili KTM a ta jezdí sama (obrazně řečeno). Mnoho lidí si myslí co nejezdí za terén. Já sem vykovanej na DR, XR, DR-Z v těžkých terénech, takže výkon jsem nikdy neřešil. KLX když se podrží, tak letí a myslím si, že 90% hobíků by stačila... Ale dneska chce každý výkon. Samože kdyby dělali KLX 450 (vzduch, stříkačka) tak jdu raději do ní než do 230 ale v evropě nám nedávají na výběr...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale je fakt, že ty DRZ mají spíš silniční motor, zdvih kolem 60mm jako čtyřválce.
Na silnici to Sko nejede špatně, s origo převodováním když jedu do kopce 110, přidám a za chvilku mám 130, bez problémů předjíždím do kopce, ale prostě točí to vysoké otáčky, třeba i 9000 v tu chvíli, zní to jak R6. Prostě je to tupé enduro. Na polní cesty je to silné dost.
a pak je samozřejmě rozdíl co kdo považuje za terén a za projetí - mě stačí se na kopec vyškrábat a podívat se do kraje, někoho to na pekaře nebaví a chce to vylítnout a hledá limity a to je o úplně jiném stroji
jinak ta odpověď proč jsou motorky jaké jsou je zcela jednoduchá a jasná - motorku netvoří konstruktér, ale zadání + limity - vedení na základě něčeho (marketing, křišťálová koule cokoliv) stanoví co se má vyrábět - konstruktér pak už dostane zadání jak to má vypadat a jaké má limity/omezení - náklady, složitost výroby, použité materiály atd. a čím dostupnější motorka tím větší optimalizace nákladů klidně na úrovni šroubů, podložek, použití exitujících dílů atd. o tom, že to musí splnit legislativu tj. hluk, emise, schválení na cestu to vše tě dál limituje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |