globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.3.2017 v 20:01 | Nahoru | #2071
Zdravím zdejší,

mám dotaz ohledně toho, jaký typ helmy používáte na těchto dual-sport motorkách? A zda nosíte dioptr. brýle?
Vybranou motorku už asi mám na 99%. Helem jsem pár vyzkoušel, ale nemám zkušenost, která bude typově odpovídat využití na dual-sportu.
Nosím dioptrické brýle a tak jsem přemýšlel o helmě otevírací nebo pro endura.
Co jsem tak uvažoval, chtěl bych helmu která nebude moc hlučná, což bude třeba asi zkoušet na konkrétní motorce, ideálně s clonou, pinlock (u enduro jich moc není) a nechci to přehánět s cenou, pokud by to nebylo nezbytné pro větší bezpečnost, aby se nemlžila, ale aby v ní v chladném počasí nebyla moc zima (průvan), pohodlná na cestování, prostě dual-sport helma na VŠE

Líbí se mi tato, ale prodavač se vyjadřoval tak, že je to na krosku .... Kenny
Na výstavě mi nejlépe seděla Shoei Hornet Adv. , ale ta cena je nesmysl.

Omlouvám se, pokud je dotaz v tomto vlákně někomu proti srsti, ale napadlo mě, že právě uživatelé těchto strojů budou mít nejlepší poznatky

Díky předem J5

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.3.2017 v 20:08 | Nahoru | #2072
na silnici klidně nějakou odklopku s clonou. Do terénu otevřená a enduro brýle, k tomu nejlépe čočky. Tichý helmy začínají okolo 10.000

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.3.2017 v 07:18 | Nahoru | #2073
J5OSHA: v tech helmách do 5 tis a navíc s kšiltem je hroznej rachot. Vetšinou za to může spodní hrana helmy a ten kšilt. Na MX se nikdy nepoužívá helma s plexi, takže i ta kenny je univerzalní on/off helma. Pokud chceš něco tichého bude to chtít aspoň 7 tis. a víc. Jo a ten kšilt je někdy proti slunci lepší než sluneční clona.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.3.2017 v 11:39 | Nahoru | #2074
J5OSHA> mám bílou Airoh S5 color, což by měla být dual sport helma. Výhody: vysouvací tmavé sklo, přijatelná váha, tichá, sklopnej kšilt, takže se snáz vejde do kufru, čiré plexi se dá odmontovat a jde používat s MX brýlema. Nevýhody: nad 100km/h spodem fouká do očí, bez pin locku se mlží a pootevření plexi nepomůže. Kšilt by mohl být delší. Nestíní, takže jen něco jako na ozdobu. Asi by to chtělo bradovej deflektor, ale vzhledem ke konstrukci brady tam nejde dát.
Předchozí helma byla integrálka NOX N101, po jedné sezóně jsem ji prodal.
Nox byla hlučná, po roce používání mi přišlo, že se vymačkala a byla na hlavě volnější. Měla výhodu v bradovym deflektoru, takže do helmy moc nefoukalo a dofukování lícnic. Za chladna se při popojíždení v koloně mlžila, ale pin lock to vyřešil.
Takže helmy s plexi asi jedině s pin lockem.
Pokud budeš mít možnost, tak při vybírání zkus helmu aspoň několik minut mít na hlavě, abys zjistil, jestli netlačí. Nevýhoda univerzální nebo cestovní helmy je podle mě to, že potřebuješ, abys ji mohl mít relativně dlouho na hlavě a nevadilo ti to. Toho se na silnici dá myslím celkem snadno dosáhnout, helmou tak akorát nebo trošku volnější, ale v okamžiku, kdy začneš blbnout v terénu a házet sebou, tak se helma snadno na hlavě pohne. V ten moment budeš chtít na krosení po lese těsnější helmu, ale to nemusí být pro delší jízdu pohodlny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.3.2017 v 07:36 | Nahoru | #2075
klubko> s tou tichostí Airoh si děláš srandu? a s tou volnější helmou už úplnou prdel?
Doporučuji, půjčit si někde kvalitnější turistickou helmu okolo 10 a pak uslyšíš rozdíl a ucítíš pohodlí

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.3.2017 v 18:11 | Nahoru | #2076
Jazdím cestu, ale dosť často aj mimo, polňačky a tak (ako sa dá v SK ). Používam klasickú cestnú vyklápačku bez šiltu a zatiaľ som to vždy "udýchal". Na tom dual športe sa asi nejak moc nezadýchaš, pokiaľ to neťaháš z blata. Na ceste mám komfort a v tom teréne som si zvykol.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.3.2017 v 21:08 | Nahoru | #2077
Palomoto> chtěl jsem ti napsat něco podobně urážlivyho, jakos napsal ty mě, ale nebudu na tebe plýtvat energií.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.3.2017 v 21:41 | Nahoru | #2078
klubko> co konkrétně se tě dotklo? To že je Airoh hlučnější než píšeš a nebo to zjištění, že se helma nekupuje volnější, ale obráceně?
urazit tě nechci, ale v tomhle radíš blbě

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.3.2017 v 23:03 | Nahoru | #2079
Palomoto> že si dělám srandu a prdel.
K hlučnosti, napsal jsem zkušenost s mojí helmou.
I kdyby byla helma za kolik chceš peněz, tak když ti nesedne na tvar tvojí hlavy, tak pohodlná nebude.
Stejně si myslím, že ať tady napíšeš co chceš a kdokoli si to přečte, tak dokud si sám nebude vybírat helmu, tak je to co tady píšem stejně k ničemu a jen se budem přiblbe handrkovat. Tímto s diskuzí o helmách končím.

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.3.2017 v 20:54 | Nahoru | #2080
Sme v cieľovej rovinke. Síce to bol beh na dlhú trať (takú dlhú som až neočakával), ale myslím že sa podarilo.






















Zostáva ešte pár detailnou a jazdíme. Budem referovať a dám fotky z exteriéru .

Naposledy editováno 27.03.2017 20:55:53

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.3.2017 v 10:25 | Nahoru | #2081
sisobmw> Povedené :

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2017 v 08:13 | Nahoru | #2082
sisobmw> super Africa small

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2017 v 08:20 | Nahoru | #2083
Tak jsem to už párkrát projel s novym laďákema zvuk pecka I když teda na delší vejlety asi nasadim killer nebo vozit špunty do uší Průběh výkonu mi přijde uplně stejnej, možná ve vyšších otáčkách se trochu zvednul, ale to je jen pocit, navíc sem na tom se sériovym laufem seděl naposledy v říjnu, takže nemůžu bezprostředně porovnat. Maximálka plus mínus stejná. Ale nevim jesli se mi to zdá, že motor ve vyšších otáčkách míň vibruje. Na blinkr to naštěstí vliv nemá, ta koncovka se hřeje fakt minimálně.





(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2017 v 08:24 | Nahoru | #2084
sisobmw> By som čakal Africa Single Mňa by zaujímalo, či to nevadí vo výhľade v sede na ceste, keďže to nie je priehľadné. Akú výšku má majiteľ? Ja ako 172cm rider by som z toho mal obavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2017 v 10:57 | Nahoru | #2085
SuperSic58> pěkný laďák,...ale jak říkáš nárust výkonu ani moc čekat nemůžeš, to by chtělo vyladit a upravit palivové mapy,...já na začátku taky přemýšlel o db killeru ale uvidíš že si zvykneš,...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.3.2017 v 18:41 | Nahoru | #2086
erbe>No já mam 182 cm, ale bolo to stavané hlavne pre moju priateľku ktorá má 168 cm. Keď sedí na moto, tak vidí pred seba na zem cca 5-6 m,
to je dostatočné. Keď máš plexi, aj tak sa pozeráš ponad a nie cez. Merali sme to niekoľko krát kým sa to dalo do "výroby".
Tá Africa Small bol môj nápad, keďže máme doma veľkú.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.3.2017 v 00:42 | Nahoru | #2087
sisobmw> dream, vision, passion. To Vás sem přivedlo.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2017 v 21:37 | Nahoru | #2088
Rischwon> jo druhá jízda už byla lepší, zvykám si Nějakej dědek na mě ale divoce gestikuloval zpoza plotu, když sem projížděl jednou dědinou a další hrozil hráběma, tk v zástavbě raději s lehkym plynem

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2017 v 02:22 | Nahoru | #2089
Potřebuji poradit PNEU na CRF250L podle TP .

Koupil jsem zadní drapák Michelin T63 a letí pod očima. Jezdím 50 silnice /50 terén a za několik jízd už je skoro poloviční. Nechci gumu bez špuntů. Máte někdo zkušenosti s lepším.
Díky

Naposledy editováno 01.04.2017 19:43:26

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2017 v 08:58 | Nahoru | #2090
me t63 vydrzipar tisicovek. Posledni jsem nazouval přeposledni tyden v prosinci ,mam na ni přes 1500 km a jestli zmizelo 20% , vic astisi ne. Tu předchozí jsem dolej teda az na 2mm stredovy vzorek , ale dala přes 9tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2017 v 11:10 | Nahoru | #2091
nokia321> dohledal jsem v odpovídajícím rozměru Pirelli MT21 Rallycross a předek Pirelli MT16 Garacross

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2017 v 19:28 | Nahoru | #2092
Palomoto>
To není moc dobrá volba na silnici, je určená hlavně OFF-ROAD.

- Vzorek pneumatiky optimalizován pro použití na blátivém a nezpevněném terénu, závodech cross country a dlouhých cestách v terénu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2017 v 07:30 | Nahoru | #2093
NOKIA321> Neviem čo si nevieš vybrať. Záleží len či si ochotný dať viac, či menej peňazí.
Napr. predná lacná v slušnej kvalite - MITAS 3.00-21 54S TT E02
Zadná - BRIDGESTONE 120/80-18 62P TT TW302 alebo Michelin 120/80-18 62S T63 R.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2017 v 08:01 | Nahoru | #2094
sisobmw> Na peňazích mi nezáleží , chci aby to byl drapák a vydržel co nejvíc na asfaltu , aby nemizel před očima

E-02 by mohla být dobrá. Má někdo fotku na moto?
Jde mi hlavně o zadní gumu , to víte ten výkon 17kw ten tomu dává zabrat

Naposledy editováno 02.04.2017 08:23:46

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2017 v 09:46 | Nahoru | #2095
nokia321> na popis to nejezdí Na silnici jezdím minimálně (jen v případě nutnosti), ale zrovna do bláta a na měkký je dost naprd a naopak na šotolině a trvdém povrchu překvapuje. Ve skutečnosti je to užovka

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.4.2017 v 22:14 | Nahoru | #2096
já tam asi pak znova nazuju ty origo IRC, co tam byly. Sou laciný, na asfaltu držej pěkně a občasnou polňačku či les taky zvládnou. Kdybych jezdil víc off, tk bych šel do nějaký značky, to je jasný, ale pro mý použití ideál.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.4.2017 v 17:04 | Nahoru | #2097
Konečně pořádný záslepky PAIR systému










Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.4.2017 v 20:13 | Nahoru | #2098
Co to je zač, vypadá to nejlíp

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.4.2017 v 19:55 | Nahoru | #2099
nokia321: To mi poslal TangoBravo, zkus se s nim domluvit. Snad se nebude zlobit a nebude nás moc, to by si moh otevřít eshop se špuntama

Naposledy editováno 10.04.2017 19:56:22

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.4.2017 v 20:00 | Nahoru | #2100
Hmm takovy e-shop se spuntama To by bylo neco.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist