globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2014 v 20:14 | Nahoru | #1381
assassin> dík za info. Spíš mam obavy, aby to nedělalo nějakou rotiku, až vyndám celej ten ventil a ten konektor tam zůstane jen tak volně. Neni potřeba ho nějak vyklemovat?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2014 v 12:02 | Nahoru | #1382
Nevíte někdo o nějakých záslepkách na tu hlavu válce a na airbox? Ale nemyslím špunty, spíš něco jako krátká hadička s jednim slepym koncem, něco jako zátka, co se jen nasune a zajistí sponkou.. jako třeba tahle











1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2014 v 17:03 | Nahoru | #1383
SuperSic58> kdysi jsem s úspěchem použil střed z obalu na CDčka

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.5.2014 v 17:35 | Nahoru | #1384
callowsick> zrovna na to koukám, ale je to tvrdej plast, jde o to, zda by seděl průměr a pak to tam pro jistotu nalepit...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.5.2014 v 20:23 | Nahoru | #1385
Tk ten vnitřek z obalů na CD je moc velkej Ale prošel sem barák od sklepa po půdu a našel jsem špunt do nafukovací matrace a pak prázdou válcovou tubičku od lepidla, tu bych odříz a ten konec by byla dobrá záslepka, je to takový pružný.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.5.2014 v 19:48 | Nahoru | #1386
tady je to spící hrad šípkový Růženky

Tak borci, včera sem odstranil ten PAIR ventil z CRFa. Největší problém bylo sehnat ty záslepky, protože jsou k nesehnání, tak sem prohledal barák a použil prázdnou tubičku od lepidla a starej špunt do nafukovací matrace. Jinak ten ventil je docela těžkej, na to, jak je to malý, takovejch půl kila to má. Ale hlavně tam přibyl trochu prostor nad motorem a hned je lepší přístup, hlavně při čištění.
Dnes jsem dal přes 100 km vyjížďku a přijde mi, že ve vyšších otáčkách, třeba v táhlym kopci, to má o trochu víc energie. A spotřeba, dílky na palivoměru mizely tak, jak jsem zvyklej. Ale pokud se hla o drobet buď nahoru nebo dolu, tak to poznám až po delší době při propočtech spotřeby.















Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

29.5.2014 v 13:41 | Nahoru | #1387
ahoj švarcnberci, nepřehánějte to s tim rohypnolem test CRF 250L na webu Motohousu

http://www.motohouse.cz/mh-test-honda-crf250l-co-je-maly-to-je-dobry

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2014 v 19:03 | Nahoru | #1388
borci, jak jste na tom s tim kanálkem pod vodní pumpou? Máte to po jízdě trochu zamaštěný od oleje? Se mi zdá, že mi to pokapává nějak víc A nepiště sem všichni, ať to tu nestrhnem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2014 v 21:35 | Nahoru | #1389
SuperSic58> Servisák v Hondě mi předložil anglický mail, kde stálo, že hodně zákazníku to považovalo za vadu. Je to v pořádku, je to směs nemrzky a oleje, ale konkrétně co a proč, už si nepamatuji (sorry). Vím jen, že to bylo dobře obhájené Nelámej si s tím hlavu, z cbrka to určitě chčije odjakživa, akorat my to nemáme schované pod plastem

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2014 v 05:18 | Nahoru | #1390

rage píše: Servisák v Hondě mi předložil anglický mail, kde stálo, že hodně zákazníku to považovalo za vadu. Je to v pořádku, je to směs nemrzky a oleje, ale konkrétně co a proč, už si nepamatuji (sorry). Vím jen, že to bylo dobře obhájené Nelámej si s tím hlavu, z cbrka to určitě chčije odjakživa, akorat my to nemáme schované pod plastem


Příčina je jasná - hřídel vodní pumpy je "ze strany motoru" těsněna guferem (aby se olej z motoru nedostal po hřídeli dál do pumpy) a pak dál "ze strany vodní pumpy" je hřídel těsněna dalším guferem (aby se zase naopak chladicí směs procházející vodní pumpou nedostávala po hřídeli ven z pumpy nebo dokonce do motoru).

A ten "prázdný bezpečnostní" prostor mezi těmito dvěma gufery je odvzdušněn respektive "odvodněn" malou dírkou, ze které kdyby něco dlouhodobě nebo silněji vytékalo (olej nebo voda), signalizovalo by to navenek problém s gufery nebo s hřídelkou vodní pumpy (malá drážka na hřídeli časem vydřená guferem)...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2014 v 19:52 | Nahoru | #1391
Jj chlapi, to vim, jak to tam uvnitř vypadá, už jsme to tu loni řešili. Je to vlastně na jedný hřídeli olejová i vodní pumpa a je tam vzduchová mezikomora, aby se to při případném úniku přes gufero nemíchalo. Jen mi nejde do hlavy, proč to tedy uniká.. To gufero by mělo těsnit na 100%, navíc u nový motorky.. U řetězovýho kolečka mi taky nic z gufera neteče... Mam tam jen čistej olej, chladicí kapalina sem tam nezaznamenal.

Naposledy editováno 31.05.2014 19:58:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.6.2014 v 21:25 | Nahoru | #1392
rage> Zdar kolego, tak jak seš na tom s tvym kouskem? Zkoušel si měřit zrychlení? A co spotřeba, jak se změnila s tim komplet kitem? A taky si odstraňoval ten PAIR systém? K laďáku je to prej nutnost, jinak ti shoří vata v koncovce tim střílením při zavřenym plynu

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.6.2014 v 21:27 | Nahoru | #1393
Nějakou fotečku z dnešního tripu do tohoto hrobnického fóra Je to škoda, že to tu tak chcíplo





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.6.2014 v 21:35 | Nahoru | #1394
SuperSic58> prosimte od kud je to focene? Diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.6.2014 v 21:36 | Nahoru | #1395

kokonhead píše: SuperSic58> prosimte od kud je to focene? Diky



Zámek Zbiroh

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.6.2014 v 11:00 | Nahoru | #1396
SuperSic58> Pěkný výlet, taky jsem se v neděli konečně dostal k tomu protahnout letos poprvé CRF-Lko. Tak jsem drobet pojezdil mezi lesy a loukami za Mělníkem. Skoro už jsem zapomněl, jak je ta motorka neskutečně zábavná
Akorát místy, když jsem vjel do hlubšího písku, tak bylo cítit, jak předek dost plave, asi by to chtělo opravdu v těch brýlích drobet snížit, jak tu někde proběhl odkaz, myslím, že ta stabilita by se drobet zlepšila - je znát, že váha jezdce je spíš na zadním kole...

Jinak, už máš doma MT-čko?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.6.2014 v 11:49 | Nahoru | #1397
MartyR> Já jí do terénu vemu jen občas, spíš jen ale lesní nebo polní cesta a jedu klídek. Na dření v terénu vyloženě off mam číňana Odpoledne na něm vyrazim lesem někam k vodě

jj, emtéčko je už doma, je to super stroj, jede to jak utržený ze řetězu, fakt mě to překvapilo, nečekal sem takovej nášup vlny krouťáku už od spodních otáček

Btw. jak seš na tom Ty s tim kanálkem pod vodní pumpou, jak sme tu rozebírali pár příspěvků výše? Máš to taky trochu od oleje po jízdě?

Naposledy editováno 09.06.2014 11:50:48

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.6.2014 v 14:09 | Nahoru | #1398
SuperSic58> Vím, že ses na to tu už kdysi ptal, a tu kapku oleje jsem tam měl, schválně mrknu, až se dostanu do garáže, jestli je tam olej zase...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.6.2014 v 12:46 | Nahoru | #1399
MartyR>
pro stabilitu v přímem směru Ti snížení na brýlích spíš uškodí. Snížení ti pomůže pro lepší ovladatelnot v zatáčkách kolem nohy atd. Dej dopředu pořadnej vzorek do terénu a uvidíš ja to bude držet směr...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.6.2014 v 14:33 | Nahoru | #1400
Motors> Vzorek do terénu tam je, myslím, že ty špunty jsou vcelku dostačující, ale je pravda, že ta guma je taková nemastná neslaná, asi by to chtělo na písek jiný tip špuntíků Ale přijde mi, že právě díky tomu odlehčenému předku je ta motorka neklidná...
Jinak s tebou souhlasím, že po snížení se bude líp zatáčet...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.6.2014 v 14:01 | Nahoru | #1401
MartyR>

Jezdil jsem chvíli se sjetou a docela už i tvrdou C15 vepředu. Na bahně mi předek jezdil jako bych měl slicka. Dal jsem fungl novu C15 a rozdíl nepopsatelý. Motorka v bahně drží stopu a jede tam kam chci. Takže je vzorek a VZOREK :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.6.2014 v 22:41 | Nahoru | #1402

SuperSic58 píše: rage> Zdar kolego, tak jak seš na tom s tvym kouskem? Zkoušel si měřit zrychlení? A co spotřeba, jak se změnila s tim komplet kitem? A taky si odstraňoval ten PAIR systém? K laďáku je to prej nutnost, jinak ti shoří vata v koncovce tim střílením při zavřenym plynu


Nazdar kolego. Popravdě jsi mě teď docela nahlodal. Na střílení do výfuku jsem si zvykl, ale vůbec jsem neuvažoval nad tím, že bych kvůli tomu musel častěji měnit vatu. První zmínku o zaslepování toho sekundárního vzduchového systému jsem četl až zde od tebe. Vyzkouším, uvidím. Jinak co do spotřeby tak pořád okolo 4,2 - 4,4 ale nebral bych to moc v potaz ještě, protože za tu dobu co kit mám tak jsem na spotřebu nejezdil

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.6.2014 v 15:34 | Nahoru | #1403
rage> a ještě to vlastně tim střílením, což je vlastně dohořívání, ve výfuku, se zvedá teplota a zbytečně se tepelně namáhá výfukový ventil a blízká oblast hlavy motoru. Právě pro laděný výfuky se doporučuje tento systém sekundárního vzduchu odstranit, aby to nedělalo nějakou rotiku...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.6.2014 v 13:11 | Nahoru | #1404
Tak myslím, že Callowsick myslel tím středem od cédéček ten multipack http://brain-images...77228/l_00777228.jpg a ten je o něco menší

Sám jsem ho použil a na hlavu motoru sedí když jsem to roztáhl 12tkou vrtákem. Na airbox mi nasadit bohužel nejde. Zatím jsem vyhořel na sundávání toho ventilu PAIRU, nemám malou gola sadu a přístup je tam mizerný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.6.2014 v 18:56 | Nahoru | #1405
rage> jj, na ten ventil je dobrá gola s nástavcem, pak to jde v pohodě. A ještě je nasunutej na tom plocháči, tim gumovym přebalem. Pak jen odpojíš konektor a hotovo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.6.2014 v 20:21 | Nahoru | #1406
SuperSic58> tak hotovo, PAIR je pryč a s ním i střílení. A možná je to opět placebo, ale zdá se mi, že ve vyšších otáčkách to táhne víc. A připojuji se s gratulaci k MT-07

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.6.2014 v 12:57 | Nahoru | #1407
rage> Díky Ti Jj mě to taky přijde, že to je krapet živější. Ale hlavní je, že už tam nejsou ty zbytečný vysoký teploty, kor u tvyho výfuku. Třeba ale u tý mt07 vůbec tohle zařízení neni, to mě překvapilo

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.7.2014 v 15:15 | Nahoru | #1408

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.7.2014 v 14:16 | Nahoru | #1409
z posledních výletů





























1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.7.2014 v 20:23 | Nahoru | #1410
Tak info pro pány statistiky. Po nájezdu 3000km je stále spotřeba 3-3,1 l/100km...
Je ale pravda, že jak to už má člověk dobře v ruce, že začíná chybět výkon. Ale stejně, na ty dojížděčky do práce, pojíždění po Praze a občasnej vejletík do 100 km to stačí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist