paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.5.2014 v 21:35 | Nahoru | #1
SuperSic58> Servisák v Hondě mi předložil anglický mail, kde stálo, že hodně zákazníku to považovalo za vadu. Je to v pořádku, je to směs nemrzky a oleje, ale konkrétně co a proč, už si nepamatuji (sorry). Vím jen, že to bylo dobře obhájené Nelámej si s tím hlavu, z cbrka to určitě chčije odjakživa, akorat my to nemáme schované pod plastem

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.5.2014 v 05:18 | Nahoru | #2

rage píše: Servisák v Hondě mi předložil anglický mail, kde stálo, že hodně zákazníku to považovalo za vadu. Je to v pořádku, je to směs nemrzky a oleje, ale konkrétně co a proč, už si nepamatuji (sorry). Vím jen, že to bylo dobře obhájené Nelámej si s tím hlavu, z cbrka to určitě chčije odjakživa, akorat my to nemáme schované pod plastem


Příčina je jasná - hřídel vodní pumpy je "ze strany motoru" těsněna guferem (aby se olej z motoru nedostal po hřídeli dál do pumpy) a pak dál "ze strany vodní pumpy" je hřídel těsněna dalším guferem (aby se zase naopak chladicí směs procházející vodní pumpou nedostávala po hřídeli ven z pumpy nebo dokonce do motoru).

A ten "prázdný bezpečnostní" prostor mezi těmito dvěma gufery je odvzdušněn respektive "odvodněn" malou dírkou, ze které kdyby něco dlouhodobě nebo silněji vytékalo (olej nebo voda), signalizovalo by to navenek problém s gufery nebo s hřídelkou vodní pumpy (malá drážka na hřídeli časem vydřená guferem)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.6.2014 v 21:25 | Nahoru | #3
rage> Zdar kolego, tak jak seš na tom s tvym kouskem? Zkoušel si měřit zrychlení? A co spotřeba, jak se změnila s tim komplet kitem? A taky si odstraňoval ten PAIR systém? K laďáku je to prej nutnost, jinak ti shoří vata v koncovce tim střílením při zavřenym plynu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist