globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.8.2022 v 17:37 | Nahoru | #5941
Už jsem se pomalu radoval, že jde koupit na CRF správný rozměr zadní gumy se špuntama a ono to nemá homologaci, je to MX guma. Tak zase nic...

Metzeler 120/80 R18

I to Voge má rozumnější rozměr pneu, kde se dá sehnat co člověk preferuje.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.8.2022 v 18:09 | Nahoru | #5942
pap.plzen> Taky už nějakou dobu existuje tahle motorka:
https://www.motorkar...t/romet-adv-400.html
jeden majitel byl spokojený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.8.2022 v 21:18 | Nahoru | #5943

Mr.Dreamer píše: Obecně mám pravidlo, že rád dám do 50% navíc, pokud z produktu který kupuju neprofituje režim, který aktivně provozuje genocidu a otroctví.


Pokud tak dělají u nich doma, tak je mně to úplně jedno. Horší je, že importem jejich zboží se zároveň importuje i jejich nadvláda na normálníma bělochama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.8.2022 v 21:22 | Nahoru | #5944

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.8.2022 v 21:31 | Nahoru | #5945
Bohužel dneska nepodporovat ten režim znamená asi nežít. Protože téměř cokoliv člověk koupí má nějaký kousek z Číny. Stejně jako nechci podporovat Rusa tak abych přestal topit plyn a pálit benzin a naftu. Prostě neřešák.

Ta guma dobrý - jestliže je to homolo, tak asi první co za něco stojí. Nějak nechápu který trotl tyhle dualy otypoval na takový rozměr gum. U CRF250L to ještě korunuje přední guma 3.00-21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.8.2022 v 23:03 | Nahoru | #5946

Ariete píše: Pokud tak dělají u nich doma, tak je mně to úplně jedno. Horší je, že importem jejich zboží se zároveň importuje i jejich nadvláda na normálníma bělochama.



JJ, tohle si musí nastavit každý podle sebe . Já to beru tak, že komouše nesnáším a čínské komouše nesnáším dvojnásob. Takže se v první řadě se snažím nebrát nic přímo od čínské firmy, protože ta musí mít na každých 50 zaměstnanců minimálně jednoho straníka a nad 5 straníků vlastní buňku CCP a člena vedení. Zahraniční firma sice musí v číně operovat ve společném podniku s čínskou firmou, ale alespoň se tím jejich vliv trochu omezí. Když je čína pouze dodavatel komponentů, jde ten vliv a podíl na zisku zase dolů, navíc jsou snadněji nahraditelní...

Navíc u motorek budu mít mnohem raději stroj z Indonésie nebo třeba Vietnamu, kde si děti od mala hrajou na motorkách, vrtaj se v nich a pak se z nich stanou šikovní konstruktéři. Oproti tomu v číně jsou motorky zakázané, v hodně městech se ten zákaz i vymáhá a motorky berou jako doprava pro chudé, takže jejich vývoj je pouze kopie, ke které nemají žádný vztah.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 06:35 | Nahoru | #5947
Ariete>
Třeba ZDE píší, že je homologovaný jen rozměr 140/80
Chtelo by to někde zjistit. Zkusím někam napsat

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 08:00 | Nahoru | #5948
Zdar, tak po dlouhé odmlce jsem se k tomu dostal proč CRF 250 L nestartuje.
Jen se připomenu, přijel jsem na benzínku, dal plnou a už nenastartoval. Zkoušel jsem roztlačit a taky nic. Na pumpě jsem ještě vyhodil fajfku a zkusil do ní vrazit náhradní svíčku. Otočím klíčkem, motor točí, ale na svíčce neni jiskra. Po chvilce jsem zjistil, že když otočim klíčkem, tak se nesepne relátko a pumpa nenasaje.
Doma jsem rozkuchal už asi kde co. Zkusil proměřit koncák policajta, čidlo spojky, pádový čidlo, pak cívku, zkusil jsem i jinou cívku, prošel všechny dráty, jestli někde něco neni prošoupaný třeba o rám. Pak pod řidítkama u krku, jestli neni někde špatnej kontakt a prostě nic. Pak relátka zkusil, taky nic. Jako fakt komplet jsem všechno možný zkusil proměřit a už jsem byl z toho na palici. Protože třeba 20x otočím klíčkem a nic a pak jednou otočím klíčkem a normálně cvakne relátko, pumpa nasaje a v pohodě nastartuju. Pak třeba to chcípnu a už zase třeba 30x otočím klíčkem a zase nic a pak jednou jo. Prostě si to dělalo co chtělo.
Pak mě napadl ještě klíč do zapalování, tak jsem zkusil jiný náhradní klíč, taky nic. Pak přišlo ještě poslední řešení co mě napadlo a to bylo ono!
Rozebral jsem zapalování na klíči zespoda. Je tam zenerova dioda 3,9V 1Watt. Na čorkách motorkách se dělá, že se vezme 9V baterka a proklemuje se to okolo té diody a vlastně když motorka má imobilizér a neni správný klíč, tak se to dá takhle obejít, aby to bylo možný nastartovat.
Jelikož nemám tři ruce, tak jsem vzal baterku, na ní přidělal dva dráty a zkusil jí zavěsit na konec té diody. Samozřejmě jsem nevěděl kam dát plus nebo mínus. Tak jsem to prostě zkusil buď a nebo. Takže kdyby náhodou, tak zespoda, když se podíváte na zapalko, tak doprava jde plus a doleva mínus na tu zenerovu diodu. Zavěsil jsem drátky, otočim klíčkem a fungovalo to okamžitě Jsem myslel, že vyskočim z okna
Zkusil jsem dráty sundat a otáčet dál klíčkem. Chvilku to ještě běželo, jak byla dioda nabuzená, ale po chvilce už to zase nešlo. Zkusil jsem ještě když už je otočeno klíčkem, tak poté tu baterku připojit a už to potom nejde, musí to být připojený ještě předtím, než se otočí klíčkem.
Takže OK, dioda je v pytli. Koupil jsem diodu v elektru, stála 4Kč.
Jde špatně vyletovat, protože je tam silnej spoj který odolává vysoké teplotě, kvůli tomu, jak se dioda zahřívá. Do ní jde 12V a z ní 3,9V, takže proto se ohřeje a ten spoj musí být tomu vystaven, takže jsem to nahříval fakt dost dlouho, než ten spoj povolil. Pak jsem jí vyndal a podle toho jak má na sobě pruhy, tak jsem vzal novou a samozřejmě to nešlo zaletovat, protože jsem to nedokázal tak prohřát aby ten spoj v tom držel. Naštěstí ta nová dioda má delší drát, než jsem potřeboval, takže jsem jí okolo tich dvou vidliček omotal. To byla hodinářská práce Pak jsem to pro sychr zakapal cínem, aby to náhodou při nějakým skoku nevypadlo. Složil vše zpátky a zase to vrčí.
Takže jen takové schrnutí toho co se může na tom posrat
Neřeknu ani popel, kdyby odešlo CDIčko za 15 tisíc kč, ale že odejde součástka za 4 kč a ty už nenastartuješ, tak to mě sere
Ale co se dá dělat, hlavně, že je to pohromadě a vrčí to.
Kdyby náhodou, 3,9V 1Watt zenerova dioda. Volty musí sedět, ale 1Watt se nemusí až tak dodržet, já sehnal 1,3Wattu a taky to funguje, Méně tam být nesmí. Dělal jsem ledacos, ale tohle byla pro mě elektrikářská maturita jak zjistit co je v prdeli




1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 08:35 | Nahoru | #5949
Pajitu66> Hezká diagnostická práce.Asi by mi z toho jeblo. Jednou jsem měl trochu podobný příběh na Dorsoduru. Občas mi to taky nereagovalo na tlačítko startování. Postupně se to horšilo, až jsem doma (naštěstí) nenastartoval. Rozebíral jsem spínač - ten se samozřejmě rozskočil protože v něm byla pružinka s kuličkou na aretaci (u dorsa byl chcípák spojenej se starterem a měl 3 polohy). To už jsem pomalu šel do vrtule, nakonec jsem to našel a složil - a nic. Když jsem pak po půl dni vychlad, vrátil se k tomu, tak jsem vypátral, že relé cvaká, takže problém bude jinde. A výsledek byl zoxidovaný kabel u startéru.

Btw z toho teda vyplývá, že CRF má taky imobilzer?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 08:48 | Nahoru | #5950
mRKEF> Asi jo, asi nějakej lacinej, ale za to s tim fakt neodjedeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 08:58 | Nahoru | #5951
Libor46> Trošku mimo téma. V historii jsem dohledal, že jsi zkoušel vozit kombinaci Michelin Tracker na předku a Pirelli MT 21 na zadku. Jak jsi s tím byl spokojený ? Jde mi teď hlavně o tu zadní Pirellku v porovnání s originálním IRC (nájezd, jak drží mimo asfalt a naopak na mokrém asfaltu).Vyloženě MX plášť zatím dávat nechci. Díky.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 09:07 | Nahoru | #5952
pap.plzen> Mně by na tom silně vadilo, že je to vzhledově obšlehnutá CRF300 Rally. To je prostě fejk, jak když vyšije. Ano, je o nějakých 50t levnější, ale nevěřím, že to bude takový držák. Až se Ti na tom něco vysere, shánět náhradní díly taky nebude taková sranda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 12:03 | Nahoru | #5953
RomanHA> měl jsem trackery na obou kolech a pak jsem nasadil dozadu Mitasku

Jezdím teď s tou mitaskou a zatím spokojenost. Nad pirelkou jsem uvažoval, ale nakonec se naskytla nabídka, která se neodmítá a mám v zásobě ještě jednu novou.
Sice rozměr 140/80, ale pasuje tam, jak prdel na hrnec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 12:39 | Nahoru | #5954

Mr.Dreamer píše: JJ, tohle si musí nastavit každý podle sebe . Já to beru tak, že komouše nesnáším a čínské komouše nesnáším dvojnásob. Takže se v první řadě se snažím nebrát nic přímo od čínské firmy, protože ta musí mít na každých 50 zaměstnanců minimálně jednoho straníka a nad 5 straníků vlastní buňku CCP a člena vedení. Zahraniční firma sice musí v číně operovat ve společném podniku s čínskou firmou, ale alespoň se tím jejich vliv trochu omezí. Když je čína pouze dodavatel komponentů, jde ten vliv a podíl na zisku zase dolů, navíc jsou snadněji nahraditelní...

Navíc u motorek budu mít mnohem raději stroj z Indonésie nebo třeba Vietnamu, kde si děti od mala hrajou na motorkách, vrtaj se v nich a pak se z nich stanou šikovní konstruktéři. Oproti tomu v číně jsou motorky zakázané, v hodně městech se ten zákaz i vymáhá a motorky berou jako doprava pro chudé, takže jejich vývoj je pouze kopie, ke které nemají žádný vztah.



podle mne správnej názor Mě třeba nevadí Indie, měla by to být svobodná země, na mašinách tam lítají ostošest a, je u nich vidět vlastní vývoj.CRF 300 L myslím že vyrábí Honda v Malajsii.

Naposledy editováno 17.08.2022 12:41:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 12:50 | Nahoru | #5955
Fyro> CRF250L byly v Thajsku, hádám že u 300 to bude stejný.

Taky jsem měl trochu problém s koupí Fiatu Tipo protože ho vyrábí turci. Nakonec jsem koupil Dacii a radoval se, jak jsem muslimům vypálil rybník. Až jsem v autě našel nějaký lodní průvodky a zjistil, že to je vyrobený v Maroku .

Naposledy editováno 17.08.2022 12:51:46

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 15:52 | Nahoru | #5956
Pajitu66> Tak to je dobré vědět, zenerky odcházejí často, teda podle výrobce, taky jsem je používal ke stabilizaci napětí a hodně záleželo na výrobci.
Díky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 15:54 | Nahoru | #5957

Libor46 píše: RomanHA> měl jsem trackery na obou kolech a pak jsem nasadil dozadu Mitasku

Jezdím teď s tou mitaskou a zatím spokojenost. Nad pirelkou jsem uvažoval, ale nakonec se naskytla nabídka, která se neodmítá a mám v zásobě ještě jednu novou.
Sice rozměr 140/80, ale pasuje tam, jak prdel na hrnec



Tobě se tam vejde 140? Na origo koncovku?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 16:31 | Nahoru | #5958
Boryšumí> Nemám origo koncovku. Když jsem měřil rozdíl mezi trackerem 120/90 a touto mitaskou 140/80, tak šířka byla stejná.
A trackera jsem měl na moto i s origo výfukem.
Jen byl podložený o cca půl cm na rámu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 16:57 | Nahoru | #5959

mRKEF píše: Fyro> CRF250L byly v Thajsku, hádám že u 300 to bude stejný.

Taky jsem měl trochu problém s koupí Fiatu Tipo protože ho vyrábí turci. Nakonec jsem koupil Dacii a radoval se, jak jsem muslimům vypálil rybník. Až jsem v autě našel nějaký lodní průvodky a zjistil, že to je vyrobený v Maroku .



JJ, CRF 300 se obě vyrábí v Thajsku, také tam byly první v prodeji. Vyrostla tam kolem těch motorek skvělá scéna, kde je upravují a závodí s tím. Celkově to jejich nadšení do motorek je pecka, z takové země je pak radost mít motorku . Navíc tam mají třeba exkluzivní verze bez ABS .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 18:58 | Nahoru | #5960
Mr.Dreamer> jo viděl jsem pár staveb a úprav na yt. Celkem mě to taky překvapilo, že tyhle krovaci se tomu tak věnují. Tohle bych spíš tipoval na japonce.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 19:42 | Nahoru | #5961
Snížení CRF250L : Nějak jsem v jednom směru moc nenarostl, jenom 173cm, A crf mi byla trochu velká, hlavně v terénu. Koupil jsem z aliexpresu novou kost přepákování. Co mě dost překvapilo, že ta nová je cca o cca 8mm delší i na nejkratší nastavení excentru. Je to přesně tohle: aliexpres kost crf250 Motorka šla dolů o víc než 5cm, pružení je pak drobek tužší, už se tolik nehoupe a neklesne tolik dolů po zatížení jako s origo přepákováním. Tj snížení zatížené motorky není ani 5cm, ale nezatížená je nižší cca o 8cm, talo by se excenterm nastavit ještě mnohem víc, ale to už by asi bylo pro jezdce pod 160cm výšky... V předu jsem to pustil 2cm na brýlích, víc to nejde. Po krátkým testu na polňačce a ve městě to hodnotím tak, že je potřeba snížit odpovídajícím způsobem i předek. Neřešili jste to někdo? Potom už asi bude i dlouhej stojan...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 19:58 | Nahoru | #5962

Libor46 píše: Ariete>
Třeba ZDE píší, že je homologovaný jen rozměr 140/80
Chtelo by to někde zjistit. Zkusím někam napsat


Já ti dám odkaz na výrobce i s obrázkem, kde se píše, že street-legal jsou všechny, a ty budeš usilovně dumat, který překupník co blbě opsal a nebo nenapsal. Čemu z toho bych měl věřit, když to překládalo desetileté děcko:

Vlastnosti běhounu se střídají s bočními kosočtvercovými knoflíky pro optimální směrovost, přilnavost v zatáčkách a pocit z řízení, maximální trakce v zatáčkách i mimo ně a citlivé řízení se sníženým záběrem ve vyjetých kolech
Středové prvky ve tvaru paraboly: střed knoflíku kopá, boky odolávají namáhání a zvětšují stopu pneumatiky
Samočistící
Střídavě střižené knoflíky přispívají k vyvážení příčné a podélné tuhosti, což maximalizuje přilnavost pro trakci a brzdění a poskytuje vynikající trvanlivost
Oboustranný dezén
Typ trubice (TT
Hodnocení M pro rychlosti až 130 km/h (81 mph)
V rozměru 140/80-18 homologace pro silniční provoz



Naposledy editováno 17.08.2022 19:58:51

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.8.2022 v 23:16 | Nahoru | #5963
karelsychra> Nebojis se, že ta Čína bude forova? Všechny krámy co jsem na moto z Číny měl, byly a jsou poměrně chatrne. Panel v paneláku je nejměkčí v neděli ráno, ale čínský doplňky zpravidla celý týden

BTW ja měřím Cca stejne, možná 1-2 cm navíc, ale crf mi zase tak hrozná nepřijde. Je z endur spíš nižší a navíc měkká, takže si dost kecne. Leda bys měl obří koule a jak si na ně sednes, nedosáhnes na zem

Naposledy editováno 17.08.2022 23:18:25

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.8.2022 v 06:24 | Nahoru | #5964
karelsychra> mám 174cm a snižovat CRF je jak pispu kluci zbytečný. Tedy pokud to nechceš jako odrazedlo

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.8.2022 v 10:54 | Nahoru | #5965
Pajitu66> nějak jsem ten "lidový imobilizér" hondy nepochopil

edit: správná fakta až pod 2obrázky níže, nyní původní nepřesný text a schéma:
Jsem teda eLama, tak mi to někdo prosím objasněte. Podle schématu to vypadá, že jde ve spínačce neustále bateriové napětí do zenerky (i bez klíčku), ta si "bere" cca4V a dál to pokračuje růžovým (Pink) drátem do ecu, která se má "spustit jen při signálu 9V z růžovky" (ne napájecích 12-13).
Jestli to tak je, jak dlouho trvá v klidu než se vybije akumulátor a nejde nastartovat? A jak je možné, že ti to dosud startovalo, když máš zenerku už z výroby špatně-opačně zapojenou, takže je plně propustná a nesnižuje napětí na 9V pro ecu?



takhle prý má být správně (závěrnou katodu s pruhem na +konektor spínačky):


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
edit: tak to schéma neodpovídá továrnímu zapojení dle fotek spínaček! V realu je zenerka připojena až za spínač(klíček) k drátu black/red(proto je přiletován 2x), takže bez klíčku nedochází k žádnému odběru. Ostatní nejasnosti zatím trvají.

další edit: nevyznám se v tom, ale když se ta 9V malá baterka připojí takhle paralelně na zenerku a zároveň seriově na +12V nejde pak náhodu do ecu napětí 21V? Nebo jdou ty napětí do zenerky proti sobě a jak to snáší ona? To už je na mě moc

Naposledy editováno 25.08.2022 09:26:24

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.8.2022 v 12:46 | Nahoru | #5966
Ty kráso, tak imobilizer.. To jsou ty kurvítka.. To budou mít ale jen ty novější. Moje 2013 imo nemá.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.8.2022 v 12:48 | Nahoru | #5967
to Mrkef: fórový mi přepákování to nepřijde. Mě vadí hlavně to, když musím někde v terénu zastavit, a zrovna mi někdo udělá pod nohama díru :) Samozřejmě tohle se násobí ve stoupání, kdy se předek vytáhne na doraz, to už je na mě moc a už jsem si kvůli tomu párkrát ustlal. Naopak tím, že se výměnou kosti změnily poměry v přepákování, je motorka vzadu drobek tužší, ale potřeboval bych ještě k tomu dorovnat ten předek... Nejezdím přes nějaký kmeny a mega kameny, hlavně polňačky, a tam mám pod motorem pořád 10cm fóra...
P.S. koule asi nadměrný nemám, ale oproti konfekci mám delší tělo a kratší nohy.
Ještě k zenerce: podle mě je to 9V trvalý napájení ECU, to nemá s imobilizerem nic společnýho, klíček je jenom kov a plast. A těch 9V je tam proto, aby se udržela paměť závad v ECU (euro4...) A že to fungovalo se zenerkou naopak? Možná se jenom zvýší klidový odběr z baterky a nic jinýho se nestane.

Naposledy editováno 18.08.2022 12:51:28

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.8.2022 v 12:49 | Nahoru | #5968
SuperSic58> to schéma spínačky s diodou jsem bral z manuálu 2013

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.8.2022 v 14:17 | Nahoru | #5969
Zajímavý, kdysi jsem měřil klidový odběr, kvůli zazimování, jestli odpojit baterii. A naměřil jsem teda 0 mA. Buď to teda bere tak málo, že mi to měřák nebere nebo nevím.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.8.2022 v 17:16 | Nahoru | #5970
mRKEF> budu dopisovat správné údaje pod ty 2obrázky co jsem dal výše. Máš to změřené dobře, honda dávala špatné schéma a jinak zapojovala
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist