zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Metzeler 120/80 R18
I to Voge má rozumnější rozměr pneu, kde se dá sehnat co člověk preferuje.
https://www.motorkar...t/romet-adv-400.html
jeden majitel byl spokojený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mr.Dreamer píše: Obecně mám pravidlo, že rád dám do 50% navíc, pokud z produktu který kupuju neprofituje režim, který aktivně provozuje genocidu a otroctví.
Pokud tak dělají u nich doma, tak je mně to úplně jedno. Horší je, že importem jejich zboží se zároveň importuje i jejich nadvláda na normálníma bělochama.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ta guma dobrý - jestliže je to homolo, tak asi první co za něco stojí. Nějak nechápu který trotl tyhle dualy otypoval na takový rozměr gum. U CRF250L to ještě korunuje přední guma 3.00-21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ariete píše: Pokud tak dělají u nich doma, tak je mně to úplně jedno. Horší je, že importem jejich zboží se zároveň importuje i jejich nadvláda na normálníma bělochama.
JJ, tohle si musí nastavit každý podle sebe . Já to beru tak, že komouše nesnáším a čínské komouše nesnáším dvojnásob. Takže se v první řadě se snažím nebrát nic přímo od čínské firmy, protože ta musí mít na každých 50 zaměstnanců minimálně jednoho straníka a nad 5 straníků vlastní buňku CCP a člena vedení. Zahraniční firma sice musí v číně operovat ve společném podniku s čínskou firmou, ale alespoň se tím jejich vliv trochu omezí. Když je čína pouze dodavatel komponentů, jde ten vliv a podíl na zisku zase dolů, navíc jsou snadněji nahraditelní...
Navíc u motorek budu mít mnohem raději stroj z Indonésie nebo třeba Vietnamu, kde si děti od mala hrajou na motorkách, vrtaj se v nich a pak se z nich stanou šikovní konstruktéři. Oproti tomu v číně jsou motorky zakázané, v hodně městech se ten zákaz i vymáhá a motorky berou jako doprava pro chudé, takže jejich vývoj je pouze kopie, ke které nemají žádný vztah.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Třeba ZDE píší, že je homologovaný jen rozměr 140/80
Chtelo by to někde zjistit. Zkusím někam napsat
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jen se připomenu, přijel jsem na benzínku, dal plnou a už nenastartoval. Zkoušel jsem roztlačit a taky nic. Na pumpě jsem ještě vyhodil fajfku a zkusil do ní vrazit náhradní svíčku. Otočím klíčkem, motor točí, ale na svíčce neni jiskra. Po chvilce jsem zjistil, že když otočim klíčkem, tak se nesepne relátko a pumpa nenasaje.
Doma jsem rozkuchal už asi kde co. Zkusil proměřit koncák policajta, čidlo spojky, pádový čidlo, pak cívku, zkusil jsem i jinou cívku, prošel všechny dráty, jestli někde něco neni prošoupaný třeba o rám. Pak pod řidítkama u krku, jestli neni někde špatnej kontakt a prostě nic. Pak relátka zkusil, taky nic. Jako fakt komplet jsem všechno možný zkusil proměřit a už jsem byl z toho na palici. Protože třeba 20x otočím klíčkem a nic a pak jednou otočím klíčkem a normálně cvakne relátko, pumpa nasaje a v pohodě nastartuju. Pak třeba to chcípnu a už zase třeba 30x otočím klíčkem a zase nic a pak jednou jo. Prostě si to dělalo co chtělo.
Pak mě napadl ještě klíč do zapalování, tak jsem zkusil jiný náhradní klíč, taky nic. Pak přišlo ještě poslední řešení co mě napadlo a to bylo ono!
Rozebral jsem zapalování na klíči zespoda. Je tam zenerova dioda 3,9V 1Watt. Na čorkách motorkách se dělá, že se vezme 9V baterka a proklemuje se to okolo té diody a vlastně když motorka má imobilizér a neni správný klíč, tak se to dá takhle obejít, aby to bylo možný nastartovat.
Jelikož nemám tři ruce, tak jsem vzal baterku, na ní přidělal dva dráty a zkusil jí zavěsit na konec té diody. Samozřejmě jsem nevěděl kam dát plus nebo mínus. Tak jsem to prostě zkusil buď a nebo. Takže kdyby náhodou, tak zespoda, když se podíváte na zapalko, tak doprava jde plus a doleva mínus na tu zenerovu diodu. Zavěsil jsem drátky, otočim klíčkem a fungovalo to okamžitě Jsem myslel, že vyskočim z okna
Zkusil jsem dráty sundat a otáčet dál klíčkem. Chvilku to ještě běželo, jak byla dioda nabuzená, ale po chvilce už to zase nešlo. Zkusil jsem ještě když už je otočeno klíčkem, tak poté tu baterku připojit a už to potom nejde, musí to být připojený ještě předtím, než se otočí klíčkem.
Takže OK, dioda je v pytli. Koupil jsem diodu v elektru, stála 4Kč.
Jde špatně vyletovat, protože je tam silnej spoj který odolává vysoké teplotě, kvůli tomu, jak se dioda zahřívá. Do ní jde 12V a z ní 3,9V, takže proto se ohřeje a ten spoj musí být tomu vystaven, takže jsem to nahříval fakt dost dlouho, než ten spoj povolil. Pak jsem jí vyndal a podle toho jak má na sobě pruhy, tak jsem vzal novou a samozřejmě to nešlo zaletovat, protože jsem to nedokázal tak prohřát aby ten spoj v tom držel. Naštěstí ta nová dioda má delší drát, než jsem potřeboval, takže jsem jí okolo tich dvou vidliček omotal. To byla hodinářská práce Pak jsem to pro sychr zakapal cínem, aby to náhodou při nějakým skoku nevypadlo. Složil vše zpátky a zase to vrčí.
Takže jen takové schrnutí toho co se může na tom posrat
Neřeknu ani popel, kdyby odešlo CDIčko za 15 tisíc kč, ale že odejde součástka za 4 kč a ty už nenastartuješ, tak to mě sere
Ale co se dá dělat, hlavně, že je to pohromadě a vrčí to.
Kdyby náhodou, 3,9V 1Watt zenerova dioda. Volty musí sedět, ale 1Watt se nemusí až tak dodržet, já sehnal 1,3Wattu a taky to funguje, Méně tam být nesmí. Dělal jsem ledacos, ale tohle byla pro mě elektrikářská maturita jak zjistit co je v prdeli
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Btw z toho teda vyplývá, že CRF má taky imobilzer?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mr.Dreamer píše: JJ, tohle si musí nastavit každý podle sebe . Já to beru tak, že komouše nesnáším a čínské komouše nesnáším dvojnásob. Takže se v první řadě se snažím nebrát nic přímo od čínské firmy, protože ta musí mít na každých 50 zaměstnanců minimálně jednoho straníka a nad 5 straníků vlastní buňku CCP a člena vedení. Zahraniční firma sice musí v číně operovat ve společném podniku s čínskou firmou, ale alespoň se tím jejich vliv trochu omezí. Když je čína pouze dodavatel komponentů, jde ten vliv a podíl na zisku zase dolů, navíc jsou snadněji nahraditelní...
Navíc u motorek budu mít mnohem raději stroj z Indonésie nebo třeba Vietnamu, kde si děti od mala hrajou na motorkách, vrtaj se v nich a pak se z nich stanou šikovní konstruktéři. Oproti tomu v číně jsou motorky zakázané, v hodně městech se ten zákaz i vymáhá a motorky berou jako doprava pro chudé, takže jejich vývoj je pouze kopie, ke které nemají žádný vztah.
podle mne správnej názor Mě třeba nevadí Indie, měla by to být svobodná země, na mašinách tam lítají ostošest a, je u nich vidět vlastní vývoj.CRF 300 L myslím že vyrábí Honda v Malajsii.
Naposledy editováno 17.08.2022 12:41:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Taky jsem měl trochu problém s koupí Fiatu Tipo protože ho vyrábí turci. Nakonec jsem koupil Dacii a radoval se, jak jsem muslimům vypálil rybník. Až jsem v autě našel nějaký lodní průvodky a zjistil, že to je vyrobený v Maroku .
Naposledy editováno 17.08.2022 12:51:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Libor46 píše: RomanHA> měl jsem trackery na obou kolech a pak jsem nasadil dozadu Mitasku
Jezdím teď s tou mitaskou a zatím spokojenost. Nad pirelkou jsem uvažoval, ale nakonec se naskytla nabídka, která se neodmítá a mám v zásobě ještě jednu novou.
Sice rozměr 140/80, ale pasuje tam, jak prdel na hrnec
Tobě se tam vejde 140? Na origo koncovku?
A trackera jsem měl na moto i s origo výfukem.
Jen byl podložený o cca půl cm na rámu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF píše: Fyro> CRF250L byly v Thajsku, hádám že u 300 to bude stejný.
Taky jsem měl trochu problém s koupí Fiatu Tipo protože ho vyrábí turci. Nakonec jsem koupil Dacii a radoval se, jak jsem muslimům vypálil rybník. Až jsem v autě našel nějaký lodní průvodky a zjistil, že to je vyrobený v Maroku .
JJ, CRF 300 se obě vyrábí v Thajsku, také tam byly první v prodeji. Vyrostla tam kolem těch motorek skvělá scéna, kde je upravují a závodí s tím. Celkově to jejich nadšení do motorek je pecka, z takové země je pak radost mít motorku . Navíc tam mají třeba exkluzivní verze bez ABS .
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Libor46 píše: Ariete>
Třeba ZDE píší, že je homologovaný jen rozměr 140/80
Chtelo by to někde zjistit. Zkusím někam napsat
Já ti dám odkaz na výrobce i s obrázkem, kde se píše, že street-legal jsou všechny, a ty budeš usilovně dumat, který překupník co blbě opsal a nebo nenapsal. Čemu z toho bych měl věřit, když to překládalo desetileté děcko:
Vlastnosti běhounu se střídají s bočními kosočtvercovými knoflíky pro optimální směrovost, přilnavost v zatáčkách a pocit z řízení, maximální trakce v zatáčkách i mimo ně a citlivé řízení se sníženým záběrem ve vyjetých kolech
Středové prvky ve tvaru paraboly: střed knoflíku kopá, boky odolávají namáhání a zvětšují stopu pneumatiky
Samočistící
Střídavě střižené knoflíky přispívají k vyvážení příčné a podélné tuhosti, což maximalizuje přilnavost pro trakci a brzdění a poskytuje vynikající trvanlivost
Oboustranný dezén
Typ trubice (TT
Hodnocení M pro rychlosti až 130 km/h (81 mph)
V rozměru 140/80-18 homologace pro silniční provoz
Naposledy editováno 17.08.2022 19:58:51
BTW ja měřím Cca stejne, možná 1-2 cm navíc, ale crf mi zase tak hrozná nepřijde. Je z endur spíš nižší a navíc měkká, takže si dost kecne. Leda bys měl obří koule a jak si na ně sednes, nedosáhnes na zem
Naposledy editováno 17.08.2022 23:18:25
edit: správná fakta až pod 2obrázky níže, nyní původní nepřesný text a schéma:
Jsem teda eLama, tak mi to někdo prosím objasněte. Podle schématu to vypadá, že jde ve spínačce neustále bateriové napětí do zenerky (i bez klíčku), ta si "bere" cca4V a dál to pokračuje růžovým (Pink) drátem do ecu, která se má "spustit jen při signálu 9V z růžovky" (ne napájecích 12-13).
Jestli to tak je, jak dlouho trvá v klidu než se vybije akumulátor a nejde nastartovat? A jak je možné, že ti to dosud startovalo, když máš zenerku už z výroby špatně-opačně zapojenou, takže je plně propustná a nesnižuje napětí na 9V pro ecu?
takhle prý má být správně (závěrnou katodu s pruhem na +konektor spínačky):
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
edit: tak to schéma neodpovídá továrnímu zapojení dle fotek spínaček! V realu je zenerka připojena až za spínač(klíček) k drátu black/red(proto je přiletován 2x), takže bez klíčku nedochází k žádnému odběru. Ostatní nejasnosti zatím trvají.
další edit: nevyznám se v tom, ale když se ta 9V malá baterka připojí takhle paralelně na zenerku a zároveň seriově na +12V nejde pak náhodu do ecu napětí 21V? Nebo jdou ty napětí do zenerky proti sobě a jak to snáší ona? To už je na mě moc
Naposledy editováno 25.08.2022 09:26:24
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
P.S. koule asi nadměrný nemám, ale oproti konfekci mám delší tělo a kratší nohy.
Ještě k zenerce: podle mě je to 9V trvalý napájení ECU, to nemá s imobilizerem nic společnýho, klíček je jenom kov a plast. A těch 9V je tam proto, aby se udržela paměť závad v ECU (euro4...) A že to fungovalo se zenerkou naopak? Možná se jenom zvýší klidový odběr z baterky a nic jinýho se nestane.
Naposledy editováno 18.08.2022 12:51:28
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |