paolo_novy Přidat reklamu

Téma: smrt motoru
27.10.2012 v 23:31
tak si čtu, že zase někdo stočil o pár km... nechápu, neřeším... stočení 10 - 50 tis je podle mě úpně jedno... když to udělá jeden člověk, né 5 za sebou... ale... komu z vás tu umřela motorka na moc km.... a spíš, komu už to nějak nešlo řešit... ani výměnou pístů, koužků, gufer, koleček převodovky.... nebo na co umře motorka mimo motoru?

a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.

podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...

pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště

moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...

staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....


1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 09:18 | Nahoru | #1
Tak starých vrán mrtvých na klice jsem viděl dost.. Třeba má první GPZ400R s 50tis km, prvně vačky, pak klika. Pak GPZ 600R s 80tis km, klika. Kámošovo VF750S, zadřeno snad všude. Kámošovo GSXR750 91, vyběhané válce bez komprese, GSXR750 88, nezjištěné km, zadřeno na klice.. A to jsou motorky mé či pěti nejbližších známých.

VFR750 jsem prodával s 90tis km, teď byla v inzerci s 93tis km.

Když jsem měl jednu motorku, tak jsem najel i 20tis km za sezonu. Když se k tomu pořídily další motorky a auta, tak třeba skůtr má teď najeto za 3 roky 50km.. Jawetta za posledních 10let 20km a celkově od roku 1960 má najeto 6tis km , s GSXR jsem najel za sezonu 1500km, tak jsem ji prodal. Prostě ne každý najede tisíce ročně, obzvláště když "musí" jezdit na více strojích





(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 14:13 | Nahoru | #2
c.j.> U toho VF750S je to zadření jasný, tam se drolily vačky a ucpával se motor Proto po VF 750 přišlo VFR 750
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist