a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.
podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...
pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště
moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...
staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....
Jinak na FMX650 za 4 roky (od 2006)cca 40.000km.
Takže nemohu komentovat nájezdy kilometrů do výměny válců, ale mohu komentovat technický stav moto po mnou najetých km.
Můj názor - po 30.000 km čerstvě zajetý motor.
Po 100.000 km při dobrém servisování teprve středně zajetý.
Naposledy editováno 28.10.2012 00:01:10
2 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
BMW jsem koupil s necelými 30 a prodal se skoro 80 - myslím, že než jsem ho koupil, bylo minimálně jednou stočené. Já to nedělal, nebyl důvod, poslal jsem ho dál s papíry z oprav a kupující při výběru zohledňoval mé cestopisy, takže o spolehlivosti věděl vše.
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
Na jednom zahraničním webu je R 1100 GS s nájezdem 450000 mil. Pokud si to vybavuju správně, motor je původní a převodovka 1x vyměněná.
Nechat si ji a pokracovat v mejch najezdech tak uz ma ted pres sto .... ale ma ji braska a ten skoro nejezdi, takze prekonavani rekordu nebude. Kazdopadne 3 roky stara motorka se 40 na tachaci je tu neprodejna.
Naposledy editováno 28.10.2012 08:29:08
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
Každej nemusí drtit desítky tisíc ročně. My, co takto minimálně používáme motorku, máme ale jednu smůlu: když někdo z nás prodává, nikdo nám ten nájezd nevěří. Muj soused má motorek asi 5. Ani na jednej z nich nenajezdí ročně víc, jak 1000 km. A to má motorky typu hornet nebo CB 1300, u nichž se očekávaji obrovský nájezdy. Takže opravdu nejetý stroje jsou - ale musí se hledat.
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
VFR750 jsem prodával s 90tis km, teď byla v inzerci s 93tis km.
Když jsem měl jednu motorku, tak jsem najel i 20tis km za sezonu. Když se k tomu pořídily další motorky a auta, tak třeba skůtr má teď najeto za 3 roky 50km.. Jawetta za posledních 10let 20km a celkově od roku 1960 má najeto 6tis km , s GSXR jsem najel za sezonu 1500km, tak jsem ji prodal. Prostě ne každý najede tisíce ročně, obzvláště když "musí" jezdit na více strojích
Já jsem třetí majitel a motorka je z roku 1995.
1-Majitelka to měla uškrcené na 25kw a bála se na tom jezdit. Za 4 roky najela kolem 4000 km.
2 majitel od 1999 si to nechal otevřít a do letoška najel 21600 km,motorka jak nová,vše originál(krom pneu)
Byl spíše sváteční ,,jezdec,,
No a já od 14 srpna asi 3000 km a dám jí ještě rozhodně za uši.
Ale jde o to že ne každý pořád jezdí,řádí--)))