globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: smrt motoru
27.10.2012 v 23:31
tak si čtu, že zase někdo stočil o pár km... nechápu, neřeším... stočení 10 - 50 tis je podle mě úpně jedno... když to udělá jeden člověk, né 5 za sebou... ale... komu z vás tu umřela motorka na moc km.... a spíš, komu už to nějak nešlo řešit... ani výměnou pístů, koužků, gufer, koleček převodovky.... nebo na co umře motorka mimo motoru?

a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.

podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...

pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště

moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...

staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....

Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

smrt motoru

27.10.2012 v 23:47 | Nahoru | #1
100.000 nemám najeto na žádné moto, ale letos jsem najel na své nové KTM990 SMT 15.000km. Kolik by to bylo za sedm let?
Jinak na FMX650 za 4 roky (od 2006)cca 40.000km.
Takže nemohu komentovat nájezdy kilometrů do výměny válců, ale mohu komentovat technický stav moto po mnou najetých km.
Můj názor - po 30.000 km čerstvě zajetý motor.
Po 100.000 km při dobrém servisování teprve středně zajetý.

Naposledy editováno 28.10.2012 00:01:10

smrt motoru

27.10.2012 v 23:51 | Nahoru | #2
toš to má láděFZS asi 2x tolik.... za rok a půl. to TLR má asi 160, nějaký brambor na BMW srazu mělo skoro 400 tis, nějaká Guzzi údajně 350 tis mil.... bavím se o jiných číslech...

smrt motoru

28.10.2012 v 00:38 | Nahoru | #3
značkuju,todle bude zajímavé ještě

smrt motoru

28.10.2012 v 00:40 | Nahoru | #4
nebude, nikdo tu nic nenapíše... bo každý najede 50 a je už 30 po smrti

jo, ještě sem nenapsal motor CB750 seven fifty, který prý taky dávají v poho hodně přes 150tis (ověřeno) no, ono to dělá asi víc motorů, ale nikdo to nepřezná nebo nevidí na tacho

smrt motoru

28.10.2012 v 01:42 | Nahoru | #5
ja mam sice jen 125ccm a jen s pouhyma 25000 km za 2 roky ale rikam ze pokud bude stale slouzit tak si ji necham, protoze hodne hledim na spotrebu a za 2 litry me tezko pojede nejaka nejaka vykonejsi..... cestuji a dokud se nezvysi investice do velkych sum tak bude stale slouzit

2 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 05:57 | Nahoru | #6
Tak hlavně jde o to, že to je podvod a na západ od našich hranic je to trestný čin. Taky je asi rozdíl, jestli porovnáváš km na cesťáku, který je ježděný v úplně jiném režimu než třeba supersportová šestka. A taky bych se vsadil, že ty motory s xxxxxx km budou "zvadlé" a určitě nebudou dosahovat výkonů "zánovních" motorů.

smrt motoru

28.10.2012 v 06:35 | Nahoru | #7
Když jsem dotáhl poslední KLR,tak mělo cca 68 tisíc.Byly akorát měněny spojkové lamely.Jezdil jsem dál,než jsem zjistil že foukají ventily do sání.Po zabroušení ventilů se zvedli tlaky a začal se ztrácet olej.Musel jsem udělat výbrus.Nicméně zbytek stále původní a v dobrém stavu.Teď bude mít ke sto tisícům a to na jednovál není špatný...

smrt motoru

28.10.2012 v 07:14 | Nahoru | #8
Můj čínačopl má 28000 km za 3 sezóny, mám kupu jiných koníčků, už nejezdím tolik po Evropě jako na BMW. Další místní uživatel na naháči se stejným motorem má přes 42000 km.
BMW jsem koupil s necelými 30 a prodal se skoro 80 - myslím, že než jsem ho koupil, bylo minimálně jednou stočené. Já to nedělal, nebyl důvod, poslal jsem ho dál s papíry z oprav a kupující při výběru zohledňoval mé cestopisy, takže o spolehlivosti věděl vše.

smrt motoru

28.10.2012 v 07:15 | Nahoru | #9
Anti: mnom ty jsi taky vpodstatě udělal generálku

Naposledy editováno 28.10.2012 07:15:33

smrt motoru

28.10.2012 v 07:16 | Nahoru | #10
Ja jsem konecne prekonal 100 000, v lete zaclo hazet olej, vymenily se krouzky a jezdim dal. Ten muj traktor me rozhodne prezije!

smrt motoru

28.10.2012 v 07:20 | Nahoru | #11
taky bě mě to zajímalo, bohužel jsme v čechách a všechny motorky mají do těch padesáti. Docela rád bych byl za borce s najetými 100 a více na tachu, ale jak říkám, nějakej borec to přede mnou párkrát stočil

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 07:22 | Nahoru | #12
V partě jezdí jedno XTZ660 s nájezdem odhadem ke 180000 km. Před třemi lety, kdy už byla neúnosná spotřeba oleje nechal udělat kamarád generálku, což stálo odhadem 30 tisíc Kč (vršek, spodek, píst Wiseco). Motor teď šlape jak víno, ale problém je s rozpadající se elektroinstalací. Ta už má svoje nejlepší chvilky za sebou.

Na jednom zahraničním webu je R 1100 GS s nájezdem 450000 mil. Pokud si to vybavuju správně, motor je původní a převodovka 1x vyměněná.

smrt motoru

28.10.2012 v 07:29 | Nahoru | #13
Hele treba ty uskrceny supersport motory, treba FZ6, to musi bejt neznicitelny. Za 3 sezony mela pres 40 tisic, a na ventily se nemuselo sahnout, jelo to porad jako novy, spotreba a vsechno v poradku, vykon podle maximalky plnej ....

Nechat si ji a pokracovat v mejch najezdech tak uz ma ted pres sto .... ale ma ji braska a ten skoro nejezdi, takze prekonavani rekordu nebude. Kazdopadne 3 roky stara motorka se 40 na tachaci je tu neprodejna.

smrt motoru

28.10.2012 v 07:40 | Nahoru | #14
tak nemusí bej za každou cenu VŠE stočené já loni najezdil 2500 a letos necelý 4000 takže si myslím že jsou i tací co moc km nenajezdí

smrt motoru

28.10.2012 v 08:02 | Nahoru | #15
jj také vim o svéčku které je 13 let starý a těch 40 tis mu absolutně věřím. Ale třebas můj raptor měl při koupi něco málo přes 30 a tomu jsem nevěřil ani náhodou, i když byl ve velice zachovalém stavu...

smrt motoru

28.10.2012 v 08:08 | Nahoru | #16
Otec má BMW K750RT rok 1994 a na tachu ma 106 000mil!!!Motor chytá na otočení starteru

smrt motoru

28.10.2012 v 08:28 | Nahoru | #17
To já sem ten vzácnej (obrácenej)případ, pro všemožné jiné životní peripetie (ač sem kdysi najížděl deset a vic t.ročně)mám na MV BRUTALE r.2004 namotáno 9700km, kdybych jí jednou chtěl prodat tak musím "přitočit" jinak je neprodejná

Naposledy editováno 28.10.2012 08:29:08

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 08:36 | Nahoru | #18
Kdysi dávno sem si koupil fungl novou jawu 350/638. Prodával sem jí po 16 letech vlastnictví a na tachometru měla 18 500 km. Byli roky, že sem na ní vůbec nejel. Virago mám 4 roky a za celou dobu mám najeto necelých 8 000 km.
Každej nemusí drtit desítky tisíc ročně. My, co takto minimálně používáme motorku, máme ale jednu smůlu: když někdo z nás prodává, nikdo nám ten nájezd nevěří. Muj soused má motorek asi 5. Ani na jednej z nich nenajezdí ročně víc, jak 1000 km. A to má motorky typu hornet nebo CB 1300, u nichž se očekávaji obrovský nájezdy. Takže opravdu nejetý stroje jsou - ale musí se hledat.

smrt motoru

28.10.2012 v 09:13 | Nahoru | #19
Honda XRV 650 Africa Twin rv 1988 170000km a vše v pohodě letos jsem doleval na 13000km necely litr oleje

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 09:18 | Nahoru | #20
Tak starých vrán mrtvých na klice jsem viděl dost.. Třeba má první GPZ400R s 50tis km, prvně vačky, pak klika. Pak GPZ 600R s 80tis km, klika. Kámošovo VF750S, zadřeno snad všude. Kámošovo GSXR750 91, vyběhané válce bez komprese, GSXR750 88, nezjištěné km, zadřeno na klice.. A to jsou motorky mé či pěti nejbližších známých.

VFR750 jsem prodával s 90tis km, teď byla v inzerci s 93tis km.

Když jsem měl jednu motorku, tak jsem najel i 20tis km za sezonu. Když se k tomu pořídily další motorky a auta, tak třeba skůtr má teď najeto za 3 roky 50km.. Jawetta za posledních 10let 20km a celkově od roku 1960 má najeto 6tis km , s GSXR jsem najel za sezonu 1500km, tak jsem ji prodal. Prostě ne každý najede tisíce ročně, obzvláště když "musí" jezdit na více strojích





(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 09:28 | Nahoru | #21
Yura> Přesně tak
Já jsem třetí majitel a motorka je z roku 1995.
1-Majitelka to měla uškrcené na 25kw a bála se na tom jezdit. Za 4 roky najela kolem 4000 km.
2 majitel od 1999 si to nechal otevřít a do letoška najel 21600 km,motorka jak nová,vše originál(krom pneu)
Byl spíše sváteční ,,jezdec,,
No a já od 14 srpna asi 3000 km a dám jí ještě rozhodně za uši.
Ale jde o to že ne každý pořád jezdí,řádí--)))

smrt motoru

28.10.2012 v 09:40 | Nahoru | #22
Já kupoval CBčko 500 a mělo na tachu 50500km, což bylo na mašinu z 95 opravdu hodně málo, každopádně sem jí prodával s 57tis. a olej jsem nedolejval ani jednou a to sem mu dával občas hodně za uši. Klepalo pouze ložisko na spojce. Elektrika ještě ušla ...

smrt motoru

28.10.2012 v 09:47 | Nahoru | #23
moorku mám po smrti pač má 52 000km budu muset koupit novou a kamarád je uplně v hajzlu pač má na motorce 180tis

smrt motoru

28.10.2012 v 09:56 | Nahoru | #24
Já těm 15 tis. km najetým za delší dobu samozřejmě taky nevěřím, Jenomže když se tak podívám na svoje nájezdy s gsxr 750, tak se musím začít smát- letos 1450, loni 1800... Kupovaná se 42500km na tachu. Takže jestli to tak pujde dál tak mě ta mašina dřív shnije v garáži než že umře motor

smrt motoru

28.10.2012 v 09:59 | Nahoru | #25
trošku mimo mísu ale k tématu...prodával jsem koktu v kombajnu na hlínách v dechtu s natočenýma 340tis.přijeli dva mladí kluci obhlídli auto a prej, že za tu cenu můžou mít koktu stejně starou ale se 120tis na tacho!!! no tak jsem mu z usměvem práskl vrátky před ksichtem a šel pokračovat v ležingu tak co potom všichni knučíme, že mám stočený tamto a tohleto když si za to můžem sami!!!

smrt motoru

28.10.2012 v 10:05 | Nahoru | #26
To mě připomíná trochu jiný románek a to auto (Favorit r.v. tuším 92) První a poslední majítel děda, najeto cca 53tis. km, garážované v zimě nejeté. Fanouš vypadá jak kdyby vyjel z fabriky a co 2roky na STK hledí a nadávají, že to auto za ty 2 roky neujelo ani 1000Km. Nemluvím o příhodách s PČR jak čučí na ten původní techničák

smrt motoru

28.10.2012 v 10:22 | Nahoru | #27
Dolík: Já si myslím že se toho tady moc nedozvíme. Jen od lidí co udajně někde něco slyšeli a nebo od těch co moto měli a už ji nemají. Jinak nám sem nikdo nenapíše (až na pár vyjímek) že má najeto 150 tis a za rok tu motorku uvidíme v inzerci s 70 tis km. Asi tak

smrt motoru

28.10.2012 v 10:32 | Nahoru | #28
Ja jsem kupoval před třema rokama Faroše se serviskou s 32 000, jezdim jak mrdal jen o víkendech a ted ma 50 000. Menil jsem jen rozvoďák a seřídil ventily. Když kouknu do bazaru tak žadnej nemá přes 40 000. Tak to vypada že každej kdo ma supersport ho leští před barakem a ještě k tomu jen když je hezky a pak ho jede ukazat na náměstí.

smrt motoru

28.10.2012 v 10:42 | Nahoru | #29
zajímavější to bude u současných spotřebních motorek, dvěstětisícová životnost motoru továrnu nenakrmí. Třeba se dočkáme něčeho obdobného: http://www.novinky....t-umysl-vyrobce.html

smrt motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 28.10.2012 v 10:50 | Nahoru | #30
tady je snad rekordman z opačného polu supersportu v počtu najetých km ... :)
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist