paolo_novy Přidat reklamu

Téma: smrt motoru
27.10.2012 v 23:31
tak si čtu, že zase někdo stočil o pár km... nechápu, neřeším... stočení 10 - 50 tis je podle mě úpně jedno... když to udělá jeden člověk, né 5 za sebou... ale... komu z vás tu umřela motorka na moc km.... a spíš, komu už to nějak nešlo řešit... ani výměnou pístů, koužků, gufer, koleček převodovky.... nebo na co umře motorka mimo motoru?

a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.

podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...

pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště

moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...

staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....


2 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

28.10.2012 v 05:57 | Nahoru | #1
Tak hlavně jde o to, že to je podvod a na západ od našich hranic je to trestný čin. Taky je asi rozdíl, jestli porovnáváš km na cesťáku, který je ježděný v úplně jiném režimu než třeba supersportová šestka. A taky bych se vsadil, že ty motory s xxxxxx km budou "zvadlé" a určitě nebudou dosahovat výkonů "zánovních" motorů.

(reakce na) smrt motoru

28.10.2012 v 10:50 | Nahoru | #2

mike.46 píše: Tak hlavně jde o to, že to je podvod a na západ od našich hranic je to trestný čin. Taky je asi rozdíl, jestli porovnáváš km na cesťáku, který je ježděný v úplně jiném režimu než třeba supersportová šestka. A taky bych se vsadil, že ty motory s xxxxxx km budou "zvadlé" a určitě nebudou dosahovat výkonů "zánovních" motorů.



kdyz se nebudeme bavit o motorkach ktery jezdi ciste jen okruhy, tak si myslim ze v dnesni dobe kdy se motory vyrabi s nejlepsima technologiema z kvalitnich materialu, doprejes tomu kvalitni oleje a pravidelny servis,nebudes ji huntovat za studena tak nemas sanci např. toho litroveho sporta vylozene uhnat, ikdyz jezdis rychle po silnich a parkrat treba verejnou jizdu na okruhu kde ta motorka dostava nejvetsi "cocku"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru

30.10.2012 v 08:19 | Nahoru | #3

mike.46 píše: Tak hlavně jde o to, že to je podvod a na západ od našich hranic je to trestný čin. Taky je asi rozdíl, jestli porovnáváš km na cesťáku, který je ježděný v úplně jiném režimu než třeba supersportová šestka. A taky bych se vsadil, že ty motory s xxxxxx km budou "zvadlé" a určitě nebudou dosahovat výkonů "zánovních" motorů.



Přesně tak.

Četl jsem test Yamahy R1, rv98 po 50ti a 100tis km.

Po 50-ti tis km:
Už po prvních dvaceti tis. km byla spotřeba oleje přes 0,5l/100km. Ventily i po 50ti tis km nepotřebovaly seřídit a motor měl plnou kompresi. To je docela zajímavý, protože písty už byly lehce líznutý (přidřený) a válce byly oválný. Ojniční oka ok. Jedna ojnice musela být vyměněna, protože byla kvůli přidírání natažená. Vačky ok. Ložiska na klice OK. Převodovka v super stavu. Olejový čerpadlo má velký rýhy. Spojka OK. Hodně znatelný POKLES VÝKONU.

Po 100tis km:
První a čtvrtý válec mají ve stěně praskliny 2 a 5 cm dlouhé, válce překročily toleranci ovality a další provoz bloku válců není možný. Ze stejného důvodu docházelo k jednostrannému přidírání pístů, nadměrná vůle v druhém směru pak vedla k odlamování pístního límce. Všechny písty mají trhliny v uložení pístního čepu. Kliková hřídel je v perfektním stavu, stejně jako ojniční oka. Sací ventily nemají žádné usazeniny a jsou stále v toleranci. Vodítka výfukových ventilů jsou jsou už mimo toleranci opotřebení. Závada typická pro první ročník R1 - ulomené oko pružiny řadícího válečku. Opotřebené jehly a komínky v karburátorech způsobují propad výkonu pod 4.000 ot/min.

Test probíhal pokaždý na řádně zahřátým motoru, jak autor článku důrazně píše.

Celkem zajímavý...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist