bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cestovní endurko ve 125 ccm
Dobrej tak sem včera dodělal papíry a teď se můžu konečně pořádně porozhlídnout po motorkách Hledam nějaký to cestovnější enduro jako tyhle dva příklady nahoře.
TDRko sem našel dřív je jich mnohem víc a tak se o něm dá hodně načíst, ale stejně bych rád slyšel vaše názory ohledně spotřeby a přidřenejch motorů.
Na Cagivu sem narazil náhodou. Né že by se mi na první pohled nějak zalíbila ... vzhledově mi připadá za TDRkem dost pozadu ale jsou tu na ní asi 4 recenze a v žádný neni ani jedno zlý slovo Jenomže nejsou úplné ... zajímala by mě třeba spotřeba max rychlost a taky se rozchází recenze v počtu převodů tak jestli se někdo vyznáte tak prosím o radu
Děkuju a sory za tak dlouhej sloh kdyžtak pište i další návrhy podobnejch typů motorek :) klidně 4T když to pojede nějak slušně
Předchozí
1 2
Následující

Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 06:07 | Nahoru | #1
S těma dvěma ti neporadím, na vlastní oči sem je asi ani neviděl, ale

Jestli budeš vybírat motorku, podle toho, která má na youtubku největší topspeed, tak budeš hodně blbej, protože jo cebro dá 130, ale někde s větrem v zádech, nebo pozkopečka. To samý machroval že dal na yzf 140, ale když sme seděli v hospodě a on už byl připitej, tak z něj vylezlo, že je z kopce. Proto ti doporučuju moc nevybírej podle maximálky Reálnejch je tak 100-110km/h.

Je Varan, Terra, ještě XR, ale tam bude bolet zadek při delším cestování.

Přeju zdar při výběru.

Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 06:53 | Nahoru | #2
Já bych vůbec neuvažoval a šel jedině do TDR 125 nebo DT 125.

Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 08:11 | Nahoru | #3
Kamarád má Varadero 125 a taky je to pěkný kousek. Dokonce to i s mím skoro metrákem docela zahýbalo V rámci možností na 125 ku samozřejmě.

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 08:51 | Nahoru | #4
Bože, ti tu zas každej bude tlačit do hlavy Varadíru, takový lidi neposlouchej, na Tamanaco kašli, jednoznačne TDR, za 2 roky nebyl jedinej problém co jsem ji měl, jezdil jsem tak od 6 do 8 max, s otevřenou přívěrou to 140 jelo v pohodě, velký pohodlný, spolehlivý, automatickej přímaz taky bez potíží, nejúspornější to nebylo to jo ale zas hezký povození.

(reakce na) Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 12:49 | Nahoru | #5
Holmis> a víš proč mu to Varadero budou cpát do hlavy? Asi to nebyl tvůj případ, ale ne každýv jeho věku má na to živit motorku , která jezdí za 6-8... pokud ho láká cestování tak nepotřebuje trhat asfalt , ale potřebuje aby ho motka nenechala ve štychu ... proto mu tu každý bude cpát Varadero

Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 19:56 | Nahoru | #6
Ohledne top speedu mi nejde zas o to aby to jelo 140 ale aby se na tom dala udrzet naka ta rychlost okolo stovky a neuvaril sem to po 10 minutach na varana sem taky koukal a docela o nem uvazuju ale tdr se mi libi vic a terra je krasna ale v uplne jiny cenovy kategorii

Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 21:19 | Nahoru | #7
TDR je dobrá volba. Maximálka 140, jede to dost slušně a spolehlivý to taky je. Já měl ale problém s přimazáváním - skřípla se mi hadička a od tý doby to šlo do kopru a dost sem do ní narval, ale všeobecně jsou tyhle motory dost spolehlivý pokud tam de dost oleje a hlavně benzínu :D

Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 21:51 | Nahoru | #8
Nevím nad čím přemýšlíš. Ber TDR a je to.

2 reakcí na tento příspěvek Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 22:00 | Nahoru | #9
A kecy typu žere to 6-8 litrů neposlouchej.. Dá se s tím jezdit i za 3,5 pohodlnou, klidnou cestovní jízdou (stejně tak jako na Varanovi s kterým to jinak nejde ) a taky že to jede 140 taky není pravda, ten strop je tak 120kmh (ale reálných, bacha na to ) ale máš ten výkon k dispozici když třeba potřebuješ předjet Dá se celkem v klidu předjet auto který jede i sto a trochu víc, ale proč to dělat, leda že by tě brzdil v nějakých zatáčkách aby sis mohl dávat stupačku jinak je to mučení motorky jet s dvoutaktem furt téměř na maximální rychlost.. ta pohodlná cestovka je tak 80-90 kmh aby motor neskučel, s převodem do rychla klidně i víc

Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 22:10 | Nahoru | #10
Nechci se opakovat TAKŽE

Jedině TDR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 22:32 | Nahoru | #11
cita29> Ty máš asi dobrej matroš, TDR opakuji TDR 2T za 3,5l , neříkám že bylo a je užraný ale za 3,5 to nepojede nikdy, leda tak na stabiláček. já jezdil vždy tak za těch 6 v pohodě.

StaníííK> TDRko mě nikdy ve štychu nenechalo, pohodlná svižná cestovní motka, a co se PHM týče, no co, když chceš jezdit tak si na to vydělej.

(reakce na) Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 22:42 | Nahoru | #12
Holmis> Ty si z toho děláš prdel ale já nekecám jestli si jezdil běžně za 6 tak si měl asi dobře rozladěnej karbec.. já při běžné jízdě jezdil DO pěti litrů, když jsem to tahal full gas tak to bylo pochopitelně víc, ale když jsem jezdil úsporně tak se dalo i za 3,5 litru.

Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 22:56 | Nahoru | #13
tak já moc na spotřebu nejezdil, to na motorce nepraktikuju, no ono ani v autě

Cestovní endurko ve 125 ccm

25.10.2012 v 23:17 | Nahoru | #14
A co ohledně Přidírání motoru a podobných věcí? Párkrát sem to u TDR viděl ale zase někde sem četl, že je to uli tomu že na 2T se musí přibližne po 30 000 km dělat GO motoru jinak pak de do prdele ... co vy na to?

Cestovní endurko ve 125 ccm

26.10.2012 v 08:58 | Nahoru | #15
jasně, že ti budu cpát varana no problem ... ty světla na TDR bych nevystál...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní endurko ve 125 ccm

26.10.2012 v 21:25 | Nahoru | #16
cita29> já mám maximalku 140km/h ověřenou na vlastni masině ale je fakt ze takhle lita az po výbrusu a nepatrným zvetsenim objemu

(reakce na) Cestovní endurko ve 125 ccm

27.10.2012 v 17:13 | Nahoru | #17
Jack009> Je to možný Mě to TDR šupalo hodně pěkně na to že bylo v sériovým stavu, bez GO motoru (podle tacho 20 tkm najeto ), mělo to větší papuče tak to taky trochu ubralo a na sprint jsem porazil i kámoše na vyladěným DTčku, ale maximálku jsem měl na rovině těch 120kmh podle GPS ale bratránek na Banditu když jel za mnou naměřil na tacho něco kolem 140, z dlouhýho kopce by se to dalo asi ještě vytáhnout ale to pro mě bylo trápení mašiny a nedělal jsem to, ani normálně jsem tu maximálku moc nezkoušel. Jinak pro zakladatele vlákna: zadřít to můžeš a nemusíš záleží na co narazíš a jak se k tomu choval bývalý majitel a jak se k tomu budeš chovat ty.. já TDR koupil za 20 tkč a jezdí to kámošovi furt jak ďas a s motorem nic dělaný nebylo.

Naposledy editováno 27.10.2012 17:14:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní endurko ve 125 ccm

28.10.2012 v 11:02 | Nahoru | #18

Jack009 píše: cita29> já mám maximalku 140km/h ověřenou na vlastni masině ale je fakt ze takhle lita az po výbrusu a nepatrným zvetsenim objemu


to by mě zajímalo jak u toho zvetšíš objem víš že vybrus znamená odstranení nikasilu a potom znovunu nanesení nikasilu tudíž objem zustane stejnej max mm3 do +/-

Cestovní endurko ve 125 ccm

28.10.2012 v 11:10 | Nahoru | #19
Varadero

(reakce na) Cestovní endurko ve 125 ccm

28.10.2012 v 19:09 | Nahoru | #20
Pvt_Fletcher> vybrus je vybrus a odstranění nikasilu je odstranění nikasilu to jsou 2 odlišný věci vzhledem k tomu že válec byl blbě vyvařenej a musel se udělat poslední výbrus. tzn válec byl zvětšen na maximum (nevim o kolik presne tedka ale myslim ze to byl 8 vybrus) zvětšil sem i objem nebo myslíš že máš 3mm vrstvu nikasilu ? proč myslíš, že se dělaj různý velikosti pístu kdyby si jen odstranil nikasil a pak se nanesla stejná vrstva?

Cestovní endurko ve 125 ccm

29.10.2012 v 20:13 | Nahoru | #21
ježiš zase voloviny, nějakej ten milimetr sem a tam. Jestli to přidá 0,5kw navíc tak můžeš bejt rád.

Jinak ber TDR je to parádní motorka na jednom sem jel a jely sme na tom ve dvou asi 110km/h ale zdálo se ěm že to bylo zpřevodovaný ro rychlosti, protože to tam bylo opravdu hned a nestačily akorát kvalty. Takže s převodem do rychla aby se to víc šetřilo tak myslým že by nebyl problém cestovní rychlost kolem 100km/h

Naposledy editováno 29.10.2012 20:15:13

Cestovní endurko ve 125 ccm

29.10.2012 v 21:02 | Nahoru | #22
já to neřešim je mi to fuk jen řikám že těch 140 km/h je reálnejch i když mašině se to asi 2x nelíbí

Cestovní endurko ve 125 ccm

30.10.2012 v 21:17 | Nahoru | #23
Díky moc jak koukám tak s TDR samý dobrý zkušenosti eště se chci zeptat ... při výběru .. jaká je taková hranice bez GO motoru kterou to snese? třeba 35 000 bez GO už neni nic moc co?

Cestovní endurko ve 125 ccm

31.10.2012 v 12:58 | Nahoru | #24
Tech 35000 to je uz na hranici no

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní endurko ve 125 ccm

1.11.2012 v 18:45 | Nahoru | #25
Potvrzuji TDR vyborna moto, ber ji, nekoukej na vzhled, na stav motoru, ať to má klidne odřeny plasty...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní endurko ve 125 ccm

Skvělá odpověď, děkuji! 1.11.2012 v 19:00 | Nahoru | #26
Langobardi>
A taky ani podle kilometrů se moc neřiď, spíš celkovým stavem a hlavně chodem motoru, když bude mít nějaká 40tkm tak může být i v lepším stavu něž nějaká s 20tkm na tachometru kterej je na 99% stočenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní endurko ve 125 ccm

1.11.2012 v 19:41 | Nahoru | #27
cita29> nejlépe kouknout na píst a válec, ale to ti malokterý prodávajíci povolí...:/

(reakce na) Cestovní endurko ve 125 ccm

1.11.2012 v 20:00 | Nahoru | #28
Langobardi> No tak už vidím jak tam budou dělat rozborku motoru a výfukovým kanálem se toho moc nezjistí

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní endurko ve 125 ccm

2.11.2012 v 07:15 | Nahoru | #29
to néé , ale já(tdr) i kamoš co kupoval dt jsme to oba udelali, ale kdyz uz je motor načatej dá se to i poznat zvukem, ale já si ověřoval, že je motor po go....ale normalně byli i nejaky kokoti co tam meli rejhy na valci atd...

(reakce na) Cestovní endurko ve 125 ccm

Skvělá odpověď, děkuji! 2.11.2012 v 19:45 | Nahoru | #30
Langobardi> Tak to už bylo asi Hardcore a prodávající o tom musel dobře vědět, tak proto to prodával.. Ale jak už jsem říkal, když jsem kupoval já TDR tak jsem přijel, majitel to vytlačil z garáže, nebylo to nijak naleštěný ale viděl jsem že na svůj věk je v dost pěkném stavu, on to nastartoval, motor chytl hned a pěkně si bublal na volnoběh než se to trochu ohřálo, nikde nic neklepalo, běžel pravidelně tak jsem se jel projet, motorka táhla pěkne, pustil jsem řídítka tak jela furt rovně, zatáčelo to, brzdilo to, všechno fungovalo tak jsem nic neřešil a koupil to, a byl to první dvoutakt s kterým jsem přišel takhle do styku kromě fichtla teda a kámošovi co si to ode mě koupil to jezdí furt skvěle. Po prodeji jsem začal objíždět jiné motorky a byl jsem se podívat na jedno DT, které v popisu inzerátu bylo ve skvělém stavu a jelo jako z praku. Po příjezdu to tak žhavé nebylo-nechtělo to nastartovat tak to musel roztlačit, v motoru něco klepalo, celkově bylo v docela hanebném stavu-prorezlá, plasty domlácený a tak, když jsem se jel projet tak motor vůůůbec netáhl (prý jela jako z praku ), tachometr ukazoval 80 ale pocitově to bylo tak 50-60kmh a při tom rafička furt skákala sem a tam.. Brzdit se tomu taky moc nechtělo. Pak jsem to zdechl a po chvíli chtěl znovu nastartovat ale zase nechtěla chytit... Tak jsem to nebral a další den jsem koupil KTM která na první dojem vypadala a fungovala skvěle, ale po rozebrání jsme taky přišli na nějaké nedostatky jako zprasená elektrika, zahradní hadice u chladiče a ohlá podsedlovka, nebo i přebytky typu prskavky v nádrži Snad tenhle můj román někomu pomůže na co si při výběru dát pozor
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2876 24.4.2024 v 00:02 tomasNJ
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist