globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2024 v 20:29 | Nahoru | #2821
Beranidlo> Jakou měla ve Sverepci 1983 Honda RC250 konkurenci a zároveň týmové kolegy?
Broc Glover a Yamaha YZ 250 OW68

V barvě jde o novější fotku staršího stroje:

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

27.1.2024 v 20:40 | Nahoru | #2822
Beranidlo> Barevné fotky jsou z roku 2010 a uprostřed stojí sám Broc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.1.2024 v 13:44 | Nahoru | #2823
Beranidlo> V roce 1983 mohli mít ve Sverepci Američané ještě jednoho soupeře na továrních strojích. Bohužel to úplně nevyšlo a jak jsem naznačil u CR125R v #2673, byl to bod zlomu. Tohle je další ze vzpomínek Petra Kováře, ta předcházející byla v souvislosti s jeho startem v Holicích na ČZ 125, teď tedy něco o ČZ 250:

„Vyvrcholilo to ve Sverepci 1983 na světových družstvech. Z prvního místa v kvalifikaci mi odešel paralelogram, ve chvíli, kdy jsem o osm sekund vedl před Erikem Geboersem. Nikdo nechápal, že jsem na Zetce mohl jezdit první. Zdeněk Špaček odpadl později na stejnou závadu ze sedmého místa. Nedostali jsme se tedy do hlavního závodu a jeli jen vložený, lidi naštvaní, my naštvaní, novináři naštvaní. Byla to taková pyramida, dál se už nedalo zatloukat a začali o tom psát i novináři. Jediný, kdo mohl rozhodnout, že ČZ přestane podporovat reprezentaci, byl Arnošt Zemen. Po letech neúspěchů ho to konečně donutilo, aby napsal oficiální rezignační dopis, a v příštím roce jsme mohli vyjet na zahraničních motorkách. K první Kawasaki jsem se dostal po Faltovi, jezdil s ní v Německu. Musel jsem si zvykat, přední brzda brzdila, na Zetce nefungovala, tady jsem zabrzdil a šel přes řídítka. To byl nový začátek, motorky přivezl pan Liebl, vyměnily se za pneumatiky, protože devizy nebyly, šlo to jen recipročně.“



Zleva Helikar, Antony, Špaček, Kovář, Černý

Naposledy editováno 28.01.2024 14:29:46

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

28.1.2024 v 14:22 | Nahoru | #2824
Beranidlo> Tu nejmodernější ČZ 250 978 / 83 pilotoval Libor Černý. Vznikla v jednom jediném kuse a měla vodní chlazení. Víc nebyli schopní v ČZ udělat, ostatní se museli spokojit se vzducháči.

Vzduchem chlazenou verzi ČZ 250 978 model 1983 měl Zdeněk Špaček:

Na Petra Kováře zbyla starší ČZ 250 978 / 82. Kdepak se na té zadní vidlici vzal v tak významném závodě nápis Pro-Link , když ve Světě motorů to rok předtím bylo vyfocené bez nápisu? Že by přišel někdo od Hondy a řekl, že když už tam tu komplet zadní vidlici s přepákováním z CR250R 1981 implantovali, tak ať je vidět, komu to vzali?

Dva takty jsou víc než dost

30.1.2024 v 21:11 | Nahoru | #2825
fajne čtivo

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

4.2.2024 v 22:58 | Nahoru | #2826
Honda CRM125R 1993, redukce sbírky za 90 tisíc . Jako nová, najeto 1260 km. To o té svojí už dlouho říct nemůžu.


Naposledy editováno 04.02.2024 23:00:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.2.2024 v 18:31 | Nahoru | #2827
Beranidlo> O něco menší, než je Honda, z téže redukované sbírky za 70 tisíc - Suzuki TS 125R 1990.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

7.2.2024 v 20:16 | Nahoru | #2828
Beranidlo> Suzuki TS125R má přívěry ve výfuku, systém AETC, viz. např. #397 , s jedním nožem. Když jsem k ní teď vkládal manuál, u švýcarské verze (ta rakouská z z inzerátu by mohla být to samé, nevím) je místo exhaust valve napsáno exhaust plug ... Na obrázku z katalogu jsou to ty dvě horní šoupata č. 28 a 29, která se ale nešoupají, protože jsou posichrovaná šroubkem. Zajímavé je, ža tato výkonově seškrcená verze má všechno ostatní netknuté, včetně hřídelky pro otevírání šoupat (kdyby to bylo to "valve"), elektrického aktuátoru a podle schématu je to i elektricky zapojené.


Naposledy editováno 07.02.2024 20:18:12

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

8.2.2024 v 23:35 | Nahoru | #2829
tak museli to někde ucpat ne?

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

10.2.2024 v 17:21 | Nahoru | #2830
tomasNJ> Říkám si, že to ucpání by šlo přinejhorším dobře upilovávat, pěkně milimetr po milimetru, až to konečně pojede.
V likvidované sbírce je taky jedna Honda CR125R, čerstvě zajetá, za 150 tisíc ... Ale tu ty bys asi nechtěl, protože je to ročník 2006, tobě dobře známý nepodarok , jedna z posledních CR125R, kterými si Honda pod sebou podřezávala větev v této třídě, když v roce 2000 aplikovala RC Valve na výfuku, tehdy navíc s tím jejich naprd tvrdým rámem (viz. např. CR250R v #1127 .

V enduro verzi od HM tu byla v #744

Naposledy editováno 10.02.2024 17:22:00

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.2.2024 v 23:32 | Nahoru | #2831
já bych ji klidně vzal, říká se že od roku 05 našla Honda svůj ztracený výkon a že to zas začlo jet, předělali motor, poslali vodu do válce už kártrama, přívěru začli opět ovládat odstředivkou atd jen škoda toho pětikvaltu.
já s tou svojí 04 jsem spokojen, po tom co jsem koupil nový originál válec, tak se vrátil i výkon a je fajn, ten rám už není takový beton jak v roce 98 když se objevil na 125, přecejen je to už třetí evoluce. Letos ji vemu i na klasiky po bok své "nové" ČZ

Naposledy editováno 12.02.2024 09:51:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.2.2024 v 18:21 | Nahoru | #2832
tomasNJ> Trochu to připomíná 1975 ČZ 250 980 pro mistrovství světa. Z Aukra, kde někdo prodával Automobil 5 / 1975:

Dva takty jsou víc než dost

13.2.2024 v 18:24 | Nahoru | #2833

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.2.2024 v 20:05 | Nahoru | #2834

tomasNJ píše: já bych ji klidně vzal, říká se že od roku 05 našla Honda svůj ztracený výkon a že to zas začlo jet, předělali motor, poslali vodu do válce už kártrama, přívěru začli opět ovládat odstředivkou atd jen škoda toho pětikvaltu.
já s tou svojí 04 jsem spokojen, po tom co jsem koupil nový originál válec, tak se vrátil i výkon a je fajn, ten rám už není takový beton jak v roce 98 když se objevil na 125, přecejen je to už třetí evoluce. Letos ji vemu i na klasiky po bok své "nové" ČZ



Pěkná Zetka ! od koho máš ty zadní tlumiče? Přední jsou taky upravené?

Naposledy editováno 13.02.2024 20:06:06

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.2.2024 v 21:19 | Nahoru | #2835

Beranidlo píše: tomasNJ> Trochu to připomíná 1975 ČZ 250 980 pro mistrovství světa. Z Aukra, kde někdo prodával Automobil 5 / 1975:


tahle zetka MS75 je podle mě nejpěknějsí ČZ, z ní vlastně vznikla řada 996-7-8 někdy v roce 78. tu podobnost navozuje ta 997 nádrž ptž bych měl mít rakvičku když mám model 74 seriovou. jezdí se mi na tom taky fajn i když to na motokros nemá zdvihy ted momentálně lícuju kanály a zakoupil jsem VM 34 místo vychozeného Jikovu CD.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

13.2.2024 v 21:22 | Nahoru | #2836

JAVR píše: Pěkná Zetka ! od koho máš ty zadní tlumiče? Přední jsou taky upravené?



díky
zadní jsou Reigery z Holandska, předky Showa.

Dva takty jsou víc než dost

16.2.2024 v 20:49 | Nahoru | #2837
Jawa 250 652 za půl mega .


Motorka byla jako nová exportována za moře kde měla celou dobu 1 majitele a byla řádně uložena. Nikdy nejetá závodně! O čemž vypovídá i její výjmečně zachovalý a originální stav bez jakýchkoli úprav.
Viděl bych to na rok 1974, podle následující fotky. Krásná fotka Josefa Císaře z italského Camerina / 6D 1974. (Jawa 350)

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

17.2.2024 v 01:11 | Nahoru | #2838
Pěkná trubka

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

17.2.2024 v 01:14 | Nahoru | #2839
tomasNJ> ikdyž možná podle hliníkové nádrže spíše Sadílek

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

18.2.2024 v 09:57 | Nahoru | #2840
Suzuki RM370A 1976 za 148 tisíc . Abych se moc neopakoval, dám rovnou odkaz na #1101 a taky na TM400 v #1736 .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.2.2024 v 10:11 | Nahoru | #2841
Beranidlo> Jak napovídají nápisy na sedle a na nádrži, proběhl nějaký upgrade na pérování. Přední vidlice je z něčeho novějšího - ta, co tam patří, nesahala tak hluboko pod přední osu. Původní zadní plynové tlumiče už jsou taky nahrazeny něčím lepším, progresivita je zaručená dvěmi pružinami se rozdílným stoupáním, přičemž ta horní je ještě lehce progresivní. Zdvih 210 - 215 mm byl z říše snů, viz ČZ o pár příspěvků výš.

Ale taky je vidět proklatý lanovod k brzdě a náboje kol, které často nevydržely.






Dalším proklatým místem je ta nakopávačka, od které vede startovací hřídel do převodovky.

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.2.2024 v 10:39 | Nahoru | #2842
Beranidlo> Pohled do válce RM370 na čtyři přepouštěcí kanály. Stejně jako u pozdější RM400 .

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

18.2.2024 v 11:08 | Nahoru | #2843
RM370 se neprodává sama. 1980 Suzuki RM250 za 120 tisíc , poslední twin shock. Originál stav, i ty blatníky, co neměl Roger de Coster , tam jsou. Válec to má stejný, jako ten z #812 , který se taky prodával u stejného pána ...

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

18.2.2024 v 11:42 | Nahoru | #2844
Do třetice od stejného inzerenta, motor na Yamahu RT2 / 360 z roku 1972 nebo 1973, za 12 tisíc , viz. taky #2538 a následující.




Hezkých pět přepouštěcích kanálů, díky tehdejší novince, jazýčkovému sání, může být ten pátý vydlabaný rovnou ze sacího kanálu. edit - Ale to už jsem vlastně psal, u 250 v #1835 .

Naposledy editováno 18.02.2024 11:46:50

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.2.2024 v 11:58 | Nahoru | #2845
Beranidlo> Ať to máme komplet, válec RT1 / 360 z #2539

vypadá takto, podobně jako u 250 DT-1 .

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

18.2.2024 v 21:09 | Nahoru | #2846

Beranidlo píše: RM370 se neprodává sama. 1980 Suzuki RM250 za 120 tisíc , poslední twin shock. Originál stav, i ty blatníky, co neměl Roger de Coster , tam jsou. Válec to má stejný, jako ten z #812 , který se taky prodával u stejného pána ...



ty blatníky jsou 79,jeden jediný rok co byly tyhle kachní.
rok 80 už je měl zas oblé

jinak jako, tohle bych jako doma chtěl mít tyhle roky se mi tuze libí

Naposledy editováno 18.02.2024 21:17:05

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.2.2024 v 17:57 | Nahoru | #2847
Dvoutakty v akci,dostávají slušně na prdel.
www.youtube.com/@endurodka/videos

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

20.2.2024 v 22:41 | Nahoru | #2848
Honda MTX 200R 1985 za 65 tisíc .


Takto s bubnem vpředu se dělala v letech 1983 - 1985, následovala verze s kotoučem. Tu starší verzi MTX 125R jsme tu měli v #1357.

Naposledy editováno 20.02.2024 22:43:12

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

20.2.2024 v 22:52 | Nahoru | #2849
Beranidlo> Podle všeho první MTX (a taky MBX) pocházely přímo z Japonska.

Dva takty jsou víc než dost

20.2.2024 v 22:55 | Nahoru | #2850
Řezy motory MBX / MTX 1983 - 1985:

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Kawasaki KDX 125 Kawasaki KDX 125 Fready 4 5.4.2024 v 22:24 ja1
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81


TOPlist