globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jakého transalpa
Zdar
Po několikaletém ježdění na Jawě 350/640 jsem se rozhodl přesedlat na něco silnějšího. Nakonec jsem se rohodl, že další stroj bude transalp. Boužel vůbec nevím na co si dát při výběru pozor. Přecejenom je technicky trošku jinde než jawka a nerad bych udělal při výběru chybu. Chtěl bych se vejít cca do 40 000,- aby mi zbylo na případné opravy.

Z inzerátů jsem koukal na

http://www.motorkari...transalp-430127.html

http://www.motorkari...transalp-431449.html

co vy na to?

Díky za rady.

Uzavřeno 02.12.2012 v 17:33 uživatelem Duchod
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek jakého transalpa

15.10.2012 v 10:15 | Nahoru | #1
Alp je ve všech modelech držák
kritické místo v podstatě nemá - snad jen notoricky známé CDI u 600

oba vypadají na fotkách pěkně, ale je třeba je okouknou a projet naživo

jediný problém může být napadení kutilem a zanedbaná údržba - prostě omkrni motorku ako každou jinou tedy celkový stav - rám, plasty, kola, ložiska, chod motoru, omrkni bastlení na elektrice, ožvýkané šrouby apod.

pak nedej na slova a udělej pořádný servis po nákupu a budeš mít na dlouho vystaráno - všechny kapaliny (olej, chaldicí, brzdová), repasi tlumičů+překákování, vůle na ventilech, kontrola elektriky a všech konektorů a ukostření

jakého transalpa

15.10.2012 v 13:56 | Nahoru | #2
Vem tu r.v.96 ta má padáky ,centrální stojan a je už na papírech,takže relatívně žádný prachy navíc přes danou cenu,to se počítá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa

15.10.2012 v 13:57 | Nahoru | #3
Honza-TA950> Nekupuje snad moto aby na ní hned dělal kompletní repasy?

(reakce na) jakého transalpa

15.10.2012 v 16:27 | Nahoru | #4
karlos-transalp> Proč ne? já to tak vždycky dělám a vždy se mi to osvědčilo, slepě věřit prodejci není úplně nejlepší cesta ke spolehlivosti

to co jsem vylil z přední vidlice za humus se oleji fakt nepodobalo, kdy byla měněna chladicí kapalina jsem taky neštušil, tak jsme to vzal i s brzdovkou, když už jsem to měl odstrojené tak jsem prošel elektriku a všechny kontakty - motorka mě nikdy nikde nenechala a věděl jsem že se na ani mohu spolehnout

je fakt že si údržbu dělám sám takže to neleze tolik do peněž jako v servisu

jakého transalpa

15.10.2012 v 17:19 | Nahoru | #5
Oba pěkný,ale osobně bych volil od ročníku kde sou vpředu 2 kotouče už ...

jakého transalpa

15.10.2012 v 17:22 | Nahoru | #6
Z obrazku poznas prd, nalesteny jsou voba .
Kazdopadne ani na jednom by nemel motor vydavat zaddny zvlastni zvuky, 60 tkm je na TA prd najezd. Uvidis az na miste.

2 reakcí na tento příspěvek jakého transalpa

15.10.2012 v 18:14 | Nahoru | #7
Dodělávám teprv rozšíření z A18 na A (do konce měsíce snad už bude neomezená moto v ŘP . Tak pak začnu objíždět motorky. Koukám ale už teď - nemůžu se už dočkat a třeba se zde do té doby objeví nějaká leštěnka v mé cenové relaci. Jinak díky za rady. Nenašel by se potom dobrák, co vlastní TA a ví jak se má motorka chovat atd. co by se jel podívat se mnou (finanční kompenzace za vynaložený čas jistá). Jinak díky za rady.

(reakce na) jakého transalpa

15.10.2012 v 19:33 | Nahoru | #8

Duchod píše: Dodělávám teprv rozšíření z A18 na A (do konce měsíce snad už bude neomezená moto v ŘP . Tak pak začnu objíždět motorky. Koukám ale už teď - nemůžu se už dočkat a třeba se zde do té doby objeví nějaká leštěnka v mé cenové relaci. Jinak díky za rady. Nenašel by se potom dobrák, co vlastní TA a ví jak se má motorka chovat atd. co by se jel podívat se mnou (finanční kompenzace za vynaložený čas jistá). Jinak díky za rady.



Nema problema, klidne PM.

1 reakcí na tento příspěvek jakého transalpa

15.10.2012 v 21:53 | Nahoru | #9
Hledej, objizdej, ale nekupuj. Letos si uz stejne moc nezajezdis a po novem roce pujde cena dolu, zas to bude o rok starsi. Konec ledna a unor jsou ceny nejlepsi. Kdo si pocka, ten se docka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa

25.10.2012 v 02:35 | Nahoru | #10
Sám o TA 600 taky přemýšlím...líbil by se mi ten nejstarší, s bubnem vzadu. Jak brzdí? Je to oproti novějšímu velký rozdíl? Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa

25.10.2012 v 18:15 | Nahoru | #11
milan1963> Znam dva borce z Transalpclubu Brno,který maj tihle starý pekla a nikdy si na brzdy nestěžovali a že jezdí porád s kuframa kde maj půlku Transalpa na nahradní díly

4 reakcí na tento příspěvek jakého transalpa

26.10.2012 v 01:27 | Nahoru | #12
Ahoj taky premyslim o transalpu ale resim vysku 650ku jsem zkousel a bylo to jen tak tak muzete nekdo porovnat jak to je s vyskou mezi 600-650 jestli neni nahodou 600 nizsi popripade jak to je se snizenim dekuju za odpoved

(reakce na) jakého transalpa

26.10.2012 v 05:36 | Nahoru | #13
klondajk> Výška je stejná,snížení můžeš dosáhnout úpravou sedla

(reakce na) jakého transalpa

26.10.2012 v 08:15 | Nahoru | #14
klondajk> Ještě to jde snížit úpravou přepákování zadního tlumiče

(reakce na) jakého transalpa

26.10.2012 v 09:07 | Nahoru | #15

klondajk píše: Ahoj taky premyslim o transalpu ale resim vysku 650ku jsem zkousel a bylo to jen tak tak muzete nekdo porovnat jak to je s vyskou mezi 600-650 jestli neni nahodou 600 nizsi popripade jak to je se snizenim dekuju za odpoved


U TA650 se dá koupit snížené sedlo o 3 cm
Je to origo Honda
Cena je asi 2700,-
Jestli přemýšlíš mezi TA600 a 650 , tak osobně bych šel do 650
Lepší podvozek, rám a hlavně brzdy
Výborná ovladatelnost
Ale bohužel asi o 1/2 L vyšší spotřeba
Obrovský prostor pod sedlem
TA600 je stará koncepce jako moje Afrika

(reakce na) jakého transalpa

26.10.2012 v 09:12 | Nahoru | #16

milan1963 píše: Sám o TA 600 taky přemýšlím...líbil by se mi ten nejstarší, s bubnem vzadu. Jak brzdí? Je to oproti novějšímu velký rozdíl? Díky za odpovědi.


nevím jak brzdí zadní buben
ale hodně brzdíš předkem
a u těchto starších mašin to brždění prostě odpovídalo době
byl menší provoz, nejezdilo se tak rychle a nalepeně na sobě
takže za mě přední dvoukotouč a pancéřovky

(reakce na) jakého transalpa

Skvělá odpověď, děkuji! 26.10.2012 v 09:15 | Nahoru | #17
Duchod>
ta jedna je z Rakouska, je škrcená, zjisti si jak se dá otevřít
ta z Itálie, no hmm, hodně bych si ji prolezl , ono to může být i 138tkm
při 38tkm by brzdové kotouče měly být jak nové a při 138tkm už asi musela proběhnout jejich výměna za nové
hledej dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa

26.10.2012 v 11:19 | Nahoru | #18

karlos-transalp píše: milan1963> Znam dva borce z Transalpclubu Brno,který maj tihle starý pekla a nikdy si na brzdy nestěžovali a že jezdí porád s kuframa kde maj půlku Transalpa na nahradní díly


Díky za odpověd'. Já brzdím předkem a zadkem tak napůl, proto mě zajímá, jak brzdí ten zadní buben. Nejraději bych sice TA 700, jenže toho za 35 až 40 tisíc nekoupím.Známý má TA 600, je s ním maximálně spokojen, tak proto zrovna 600.U své Jawy 650 jsem měl se zadní brzdou jen problémy, tak chci raději jednodušší buben.Na roku výroby nezáleží...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa

26.10.2012 v 11:56 | Nahoru | #19
milan1963>
Manželka má TA650 a kamarád TA 600
Vozil jsem se na obou
TA650 je zábavnější, líp ovladatelný, líp brzdí a pořád s ním můžeš i do terénu
TA700 jsme zavrhli, bo má jen 19" kolo a navíc pro mě to už je fakt hnusná motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa

26.10.2012 v 14:38 | Nahoru | #20
PetrAT> Mam TA 600 r.v.99 brzdí a je stejně zábavná jak 650!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa

26.10.2012 v 15:04 | Nahoru | #21
karlos-transalp> Karlosi, kde má TA600 vzduchový filtr ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa

26.10.2012 v 16:25 | Nahoru | #22
PetrAT> Jo tak o to je 650 zábavnější,pravda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa

26.10.2012 v 17:39 | Nahoru | #23
karlos-transalp> o to, co je zábavnější, mi ani nejde. Jel jsem na TA 700 a byl jsem mile překvapen, jak jede, brzdí, jenže jak jsem uvedl, z důvodu peněz a jednoduchosti chci TA 600.A to, že 700 má kolo 19 palců, je i v lehčím terénu taky mínus.Věřím, že i 650 je dobrý, ale moc se mi nelíbí ten předek- jsem příznivcem symetrických (kulatý, nebo hranatý) reflektorů.

(reakce na) jakého transalpa

26.10.2012 v 19:57 | Nahoru | #24
milan1963> Víš tou zábavností 650,je myšleno,když se mění vzduchovej filtr na 650 musíš TA pomalu celýho rozebrat Jasně 600 jsou hezčí!!!

jakého transalpa

26.10.2012 v 20:41 | Nahoru | #25
Ano, u 650 musí dolů nádrž aby jsi se dostal k filtru
Což třeba po Rumunsku, nebo Albošce je nutné
Přední světlo pochází z CBR 600
Zase ten prostor pod sedlem TA650 , kam se hrabe moje afrika
Vleze tam pumpička, pakny ... super

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa

28.10.2012 v 09:16 | Nahoru | #26

klondajk píše: Ahoj taky premyslim o transalpu ale resim vysku 650ku jsem zkousel a bylo to jen tak tak muzete nekdo porovnat jak to je s vyskou mezi 600-650 jestli neni nahodou 600 nizsi popripade jak to je se snizenim dekuju za odpoved



vyska je sice stejna, ale TA 650 ma jinak resene sedlo, vmiste kde normalne sedim je trochu sirsi a clovek trochu obtizneji dosahne na zem, takze je subjektivne vyssi.

jakého transalpa

28.10.2012 v 13:04 | Nahoru | #27
Kdyz jste tak o tech alpu, jak muze dopadnout navrat z Alp na Alpu, kdyz v Cechach 27.10 nasnezi.

(reakce na) jakého transalpa

28.10.2012 v 14:00 | Nahoru | #28

martyzostravska píše: vyska je sice stejna, ale TA 650 ma jinak resene sedlo, vmiste kde normalne sedim je trochu sirsi a clovek trochu obtizneji dosahne na zem, takze je subjektivne vyssi.


To je pravda. TA 600 byl více vymýšlený na off , stejně jako Afrika má užší sedlo
TA650 má široké sedlo, ale i širokou nádrž
A bez rozšířených stupaček se na něm ve stoje jede příšerně špatně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa

28.10.2012 v 20:58 | Nahoru | #29
martyzostravska> Děkuju ti přesně tohle jsem chtěl slyšet tak nějak jsem si to myslel a ty jsi mi to potvrdil až se nějakej transalp 600 objeví v okolí tak ho budu muset jít hned zkusit aspon tu výšku ještě jednou díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakého transalpa

28.10.2012 v 21:13 | Nahoru | #30

klondajk píše: martyzostravska> Děkuju ti přesně tohle jsem chtěl slyšet tak nějak jsem si to myslel a ty jsi mi to potvrdil až se nějakej transalp 600 objeví v okolí tak ho budu muset jít hned zkusit aspon tu výšku ještě jednou díky



není zač.

každopádně pro off mimo jinné doporučuju vyměnit origo stupačky za zubatou verzi.
Prodávali je i na alpy i na afry kluci na www.africatwin.cz
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist