bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na co si dat pozor pri koupi TNT
13.10.2012 v 10:47
Ahoj Benelkaři,poradte mi proosim na co si dat pozor pri kupovani tehle krasavice rocnik 2004-2005.Diky moc

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dat pozor pri koupi TNT

13.10.2012 v 11:02 | Nahoru | #1
no co ji měl kamarád tak asi na vše jako u ostatních motorek, jen mě překvapil zvuk nastartovaný motorky, něco jako ducati(mechanický zvuky), a skoro každá druhá byla bořená, vím že do toho rval prachy horem dolem, aby ji udržel při životě kdyžtak mu písni nick Jindrej

2 reakcí na tento příspěvek Na co si dat pozor pri koupi TNT

13.10.2012 v 11:25 | Nahoru | #2
Máte štěstí, že jdu zrovna kolem
Motor - zní jako když je před smrtí, on taky možná i je, pár jich na to umřelo ale většinou to je součást charakteru
Pozor na altík, vymačká se taková zajišťovací podložka, povolí se matka ciao altíku
V nízkých otáčkách nedobíjí, když je slabší baterka, na volnoběh sama zhasne přední světla. O baterku se starej, nebo jednoho dne neodjedeš.
Osobně bych radil verzi evo, podvozek na obyč tnt není nic extra.
Často praská expanzní nádoba chladíci kapaliny a na její výměnu je třeba sundat kyvku.
Jede to jak prase od volnoběhu až do omezovače, sere se to, že než dorazíš na zpáteční cestě ze servisu domů, můžeš se zas otočit. Díly na to nejsou a jsou drahý. Má to ale obrovský koule a je s tím fakt prdel. Ale jestli nemáš hodně peněz stranou, tak se na to asi vyser a nebo kup novější kus s jasnou historií. 2004-5 budou mít hodně za sebou.

(reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT

13.10.2012 v 16:47 | Nahoru | #3
Jindrej> jj diky moc za zkusenost,no pise ze ma servisku ale tezko rict,dnes se u vseho staceji budiky,za to bych střílel.nevim jestli na tuhle motorku je 24 tis na tachači moc ale asi jo co?je mi jasny ze s tou spolehlivosti to neni zadna hitparada.tahle ma podvozek a tlumic rizeni od Matrise.jo koukal jsem a nektere snad ani nemaji seřiditelny podvozek.

(reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT

13.10.2012 v 16:47 | Nahoru | #4
dewwil> dikas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT

13.10.2012 v 16:48 | Nahoru | #5
Jindrej>nektere maji ventilatory nektere zase ne,kazda ma jiny vykon,kdo se v tom ma vyznat?:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT

13.10.2012 v 16:55 | Nahoru | #6
valdavalda> ventilátory mají všechny. 2004 a nekteré 2005 mají ventilátory zevnitř tzn z druhé strany chladičů. Údajně se pak často stalo, že tam vlítnul šutr a lopatky s ním vyfrézovaly do chladiče díru. Na novější 2005 a výš je pak dávali z venku. 24 tisíc neříká nic. Záleží jak s tím motorem bylo zacházeno, jal byl udržován atd. Ve 24 se mají kontrolovat ventily a rozvody myslím. Jestli jsou ty km stočené, to ti asi nikdo neřekne. Kdybys něco potřeboval vědět či poradit, klidně napiš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT

13.10.2012 v 18:00 | Nahoru | #7
Jindrej> dikas za rady,rano se na jednu jedu zatim jen podivat tak uvidime.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT

13.10.2012 v 18:05 | Nahoru | #8
valdavalda> jo tak se mrkni na uchycení chladičů, ty horní silentbloky se po pádu hned vylomí, pak koukni na vidli a vzadu na kyvce v ose kola je excentr na napínání řetězu. Na těhle věcech nejlíp poznáš, jestli byla padená

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT

16.10.2012 v 00:29 | Nahoru | #9
Jindrej> no tak na jednu jsem se byl opravdu jen podivat,kdyz jsem se chtel projet tipan mi rekl ze u sebe nema klice.To se mi jeste nestalo. Zaklad(neseřiditelny podvozek)je fakt k prdu? moc ve verzi sport co maji štelungy na vidlich neni:( Jasny ze je lepsi si to přistelnout podle potreby a předelat jsem koukal to je pekne mastny.nevis jestli delali i 95kw?na jednu takovou jsem narazil,je to 05 a je to prave podle podvozku a podle barev zrovna ta Sport.dikas

(reakce na) Na co si dat pozor pri koupi TNT

16.10.2012 v 07:47 | Nahoru | #10
valdavalda> tak pokud jste byli domluveni, on o tobě věděl a přesto údajně neměl kíče, tak je to buďto magor a nebo má hodně co skrývat. Mě ta vidle ze začátku nějak netrápila ale po čase mi to začalo víc a víc vadit. Na hodně rychlý ježdění nebo na okruhový hrátky je prostě moc měkká, nebo alespoň ta moje byla. Navíc si celá motorka v zatáčce dřepne a ve velkých náklonech brousíš stojánkem o zem, což není úplně ideální. Nejvíc jsem si ten rozdíl uvědomil teď, když jsem sedl na factorku. Měl jsem v plánu dát do vidlí cartridge u halbicha ale když jsem s tím plácnul, po všech těch investicích a opravách jsem si řekl, že bude lepší, když půjde z domu. O 95KW variantě jsem neslyšel. Možná něco pro Francouzký trh nebo něco podobného ale nevím. Od koho ji kupuješ, jestli se můžu zeptat? Klidně do PM, pokud nechceš tady.

Na co si dat pozor pri koupi TNT

16.10.2012 v 07:51 | Nahoru | #11
Tak abych se neopakoval, máš štěstí, že jdu zrovna kolem
Hodně ti už napsal Jindrej, ale přece jen bych vypíchl a přidal následující:

1. Absolutně bych se vybodl na první ročníky, o kterých jsi psal. Ber minimálně od 2007 (raději novější), ale r.v., ne rok uvedení do provozu. Běžně se prodávaly několik let vyrobené ročníky nazpátek jako současné modely i u ofico prodejců. Důležitý je VIN, kola, plasty apod. můžou mít i starší r.v., holt u továrny tohoto typu je běžná praxe používat díly ze skladu.

2. Jak už bylo napsáno, známá věc, podložka u altíku. Vymačká se a pak se povoluje matice. Je důležité to dělat pravidelně, např. cca co 6 tis. km a dávat na Loctite.

3. Utřepává/láme se vývod u expanzky na chladící kapalinu. Je to sice kravina, ale stává se to poměrně často a výměna nádobky je pěkná otrava.

4. Baterku udržovat opravdu v dokonalé kondici. Mašina balancuje na volnoběh s dobíjením, nezřídka se stává, že na volnoběh ti třeba pohasíná světlo

5. Zpracování se může zdát fórové, ale záleží. Jako ukázkový příklad viz následující: nevyžíhaná podložka u výpustného šroubu oleje, povolil se a začal pokapávat olej.

6. Jako u každé mašiny, ale tady bych to obvzlášť vypíchl, kupovat jen opravdu nebouraný kousek. Jukni na kabely elektroinstalace, jestli vedou tak jak mají atd. atd známé věci.

Jinak tato mašina se kupuje srdcem, když koupíš velmi zachovalý nijak nezbastlený kousek a budeš ji věnovat patřičnou péči, tak se nemusíš bát. Hrrrr do ní, tahle holka má sice chybky, ale opravdu stojí za to.Óóó, jak často na ni vzpomínám

Naposledy editováno 16.10.2012 07:55:37

Na co si dat pozor pri koupi TNT

16.10.2012 v 07:58 | Nahoru | #12
Jinak nechci to tvrdit na stopro, ale mám za to, že já měl v TP 95 KW - Café Racer, ročník 2008, jako nová dovezená v roce 2009 z GB. Určitě vím, že to bylo méně, než u těch prvních, tedy pod 100 KW.

Na co si dat pozor pri koupi TNT

19.6.2013 v 14:08 | Nahoru | #13
Čau, měl jsem rok 2004, samozřejmě se projevovaly všechny bolesti, které již byly popsány. Servisoval jsem u pana Papežíka (každoročně uchycení altíku, výměna oleje a filtrů, nějaký seřízení), utrápil jsem dvě baterky, 1* svíčky, prostě běžné věci. Měnil jsem i volnoběžku a po prodeji se rozpadl alternátor. odcházejí také cívky, které jsou ve fajfkách. Každý rok si řekla tak o 15 tisíc. Takže servis opravdu o něco dražší. Ale jak píšou i ostatní, úžasnej motor, na brzdě v roce 2011 jsem u své naměřil 142 koní a 121 Nm krouťák, 95 Nm už ve 2500 otáčkách. Víc najdeš na mém profilu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 Temue 13 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty
Nastavení odpružení a průběh trakce... Benelli TNT 1130 MTNT 3 2.9.2014 v 11:53 kennypool
Resetování servisního intervalu Benelli TNT 1130 jelelen 2 17.6.2013 v 19:57 Zx-10RCarlos
Kterou z těchto italek by jste bral... [1 ... 7, 8] Benelli TNT 1130, MV Agusta Brutale 910 S Ryuichi 215 28.2.2013 v 19:36 zmulin
Je vní háček? Benelli TNT 1130 kubus182 22 21.12.2012 v 17:14 kubus182


TOPlist