2 reakcí na tento příspěvek Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy
http://www.ebay.com/...;hash=item3cc281ae6e
1 reakcí na tento příspěvek Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy
2 reakcí na tento příspěvek Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy
1 reakcí na tento příspěvek Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy
c.j. píše: Motorky mají mnohem jednodušší vstřikování než auta a vstřikování se lambdou neřídí.. (zatím)
Totální kravina. Motor se neřídí lambdou pouze když lambda nefunguje a to je při studeném startu, pak se používá výchozí hodnota délky vstřikování. Jakmile lambda začne dávat signál, začne se tento signál využívat.
Udělat rovné kanony a ponechat lambdu se samozřejmě dá, viz můj čopřík v profilu. Nemusíš dělat vůbec nic - pokud má vstřikování dostatečně širokou regulaci a vstřiky stíhají, "naladí" se to samo.
Pokud vstřiky při průchozích laufech nestíhají ukrmit, je to jen v nejvyšších otáčkách, takže to není zvlášť nebezpečné, jen to stylově střílí do výfuku při podřazení, což většina lidí s těmito výfuky stejně chce.
2 reakcí na tento příspěvek Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy
Naposledy editováno 10.10.2012 06:47:12
Můj Introš má taky vstřiky, namontoval jsem nový laufy, namontoval lambdu a jezdím. Spotřeba ani výkon se nehnul, alespoň ne tak, abych to poznal. Na brzdě by to bylo asi vidět, ale na to seru. Mám motorku na ježdění.
pro assassina: ŘJ sleduje signál z lambdy a snaží se vstřikovat tak, aby výstup lambdy osciloval nad a pod hodnotou odpovídající stechiometrické směsi.
Prostě - dokud to skáče hodně rychle pod a nad hodnotu, na kterou se snažíš regulovat, tak je to ideální stav, směs (vstřikování, chod motoru...) je v pořádku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy
assassin píše: obzvlášt v oblasti kde by mohly nestihat vstriky to určitě podle lambdy nejede.
V této oblasti, o které píšeš, dělá ŘJ to co normálně - prostě se snaží prodloužit vstřik, a když už to dál nejde, ŘJ se dál snaží (max. délka impulsu) a vstřiky se také snaží... na vstřikování se nic nepodělá, jen prostě máš chudou směs - totéž, co s karbem při malé hlavní trysce.
Růža1800 píše: Lambdy můžeš umlčet tímhle:
http://www.ebay.com/...em3cc281ae6e [/quote]
to můžeš, nebo tam můžeš za 10 korum dát 330 ohmové odpory...
Naposledy editováno 11.10.2012 14:37:09
2 reakcí na tento příspěvek Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy
Při instalaci powercommanderu se VYŘAZUJÍ z činnosti lambdy (ošizením přes odpory), protože jinak se přínos PC ztrácí (to, co původní ŘJ zvládne uregulovat, taky ureguluje a výkon po instalaci PC se pak logicky blíží sériovému výkonu).
2 reakcí na tento příspěvek Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy
rrss píše: Viz ten odkaz - ne ode mě, ale umím číst tys nejspíš dokumentaci k PC nečetl, neinstaloval ho... no že se ptám.
Při instalaci powercommanderu se VYŘAZUJÍ z činnosti lambdy (ošizením přes odpory), protože jinak se přínos PC ztrácí (to, co původní ŘJ zvládne uregulovat, taky ureguluje a výkon po instalaci PC se pak logicky blíží sériovému výkonu).
Viz stránky dynojetu- lambdy se vyřazují aby se dala ovlivnit i směs kolem volnobehu, pokud to není třeba tak se lambdy můžou nechat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy
rrss píše:
Při instalaci powercommanderu se VYŘAZUJÍ z činnosti lambdy (ošizením přes odpory), protože jinak se přínos PC ztrácí (to, co původní ŘJ zvládne uregulovat, taky ureguluje a výkon po instalaci PC se pak logicky blíží sériovému výkonu).
NEVYŘAZUJÍ...PC funguje od určité polohy plyn. rukojeti.
jinak:
My Power Commander came with O2 eliminators, should I use these and what are they?
On bikes that use an O2 sensor in the stock exhaust have a closed loop area that can not be adjusted by the Power Commander alone. If you make adjustments with the PCIII in the closed loop area the O2 sensor will sense these changes and the ECM will alter the fuel curve accordingly. If you want to have full fuel control over the entire RPM range of your bike then you will need to bypass the closed loop area which the O2 eliminators will accomplish. If you are looking for the best fuel economy and not worried about making changed to the closed loop area you can leave the stock O2 sensors connected and still make changes outside of the closed loop area with the Power Commander.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy
assassin píše: Rrss: když me chcete s kolegou poučovat čekal bych širší znalost problému. Podle lambdy oscilujici kolem stechiometricke směsi se fakt vstřikování řídit neda,protože kromě klidně ustálené jízdy se nejede na stechiometrickou směs,ale na bohatší, jak hodně ale ta směs bohatá je jednotka podle skokovky těžko pozná ...
Odpověděl sis sám - podle lambdy ŘJ pozná, jak vytvořit stechiometrickou směs.
To, že se na ni nejezdí pořád, jsem nikdy nepopřed. Tam se používá 3D mapa - otevření škrtící klapky/poloha plynu, tj. úmysl pilota, a údaj z MAP senzoru (hmotnostní průtok vzduchu měřený v sání).
Pokud se lambda vyřadí odporem, tak možná naladiš bublavý volnoběh, ale ŘJ nemá z čeho vařit, takže podle výrobce nejspíš spadne do defaultního režimu a ten se může lišit i u stejné motorky (protože se může změnit výrobce ŘJ a nemusí se změnit ani modelové označení motorky).
Proto pak potřebuješ brzdu a ladit, což si klidně zaplať... ale nikdy nevyřešíš jeden důležitý detail - při změně paliva (což neovlivníš, "prémiová Verva" je teď vyráběna v Polsku) se směs obohatí nebo ochudí a PAK můžeš mít problémy. Na příkladu Vervy (stáhni si z orlen.pl bezpečnostní list MSDS) sám uvidíš, že tlak par paliva se mění podle zimního/přechodného/letního období atd. atd. Podíl biosložek se také může měnit v širokém rozsahu ANIŽ by na pumpě vyměnili nálepku
vozem píše: assassin> Já nikoho nechci poučovat, jen jsem napsal svůj názor. Mohl by si mi prosím tě osvětlit jakým způsobem se určuje množství paliva a k čemu tedy slouží lambda sonda když ne k regulaci množství paliva? Díky
Uz sem to tu psal mockrát, v closed loop režimu podle otáček a podtlaku v saní, při akceleraci podle úhlu otevření klapek a otáček. Plus korekce takhle určené dob vstriky podle čidel teploty,tlaku atd.
Skokova lambda je tam jako jedna pro výpočet korekci, funguje pouze v closed loop a je tam ne kvůli optimalnimu chodu motoru, ale kvůli emisím - často bývá jako kontrola funkce katalyzátoru.
rrss píše: Odpověděl sis sám - podle lambdy ŘJ pozná, jak vytvořit stechiometrickou směs.
To, že se na ni nejezdí pořád, jsem nikdy nepopřed. Tam se používá 3D mapa - otevření škrtící klapky/poloha plynu, tj. úmysl pilota, a údaj z MAP senzoru (hmotnostní průtok vzduchu měřený v sání).
Pokud se lambda vyřadí odporem, tak možná naladiš bublavý volnoběh, ale ŘJ nemá z čeho vařit, takže podle výrobce nejspíš spadne do defaultního režimu a ten se může lišit i u stejné motorky (protože se může změnit výrobce ŘJ a nemusí se změnit ani modelové označení motorky).
Proto pak potřebuješ brzdu a ladit, což si klidně zaplať... ale nikdy nevyřešíš jeden důležitý detail - při změně paliva (což neovlivníš, "prémiová Verva" je teď vyráběna v Polsku) se směs obohatí nebo ochudí a PAK můžeš mít problémy. Na příkladu Vervy (stáhni si z orlen.pl bezpečnostní list MSDS) sám uvidíš, že tlak par paliva se mění podle zimního/přechodného/letního období atd. atd. Podíl biosložek se také může měnit v širokém rozsahu ANIŽ by na pumpě vyměnili nálepku
Co příspěvek 17 tam reagujes na to ze pisu ze lamda to v daném režimu neřídí tím ze říkáš ze i tam se smaží jednotka do regulovat stechiometrickou směs. Lehce mi přijde ze to googlis za pochodu. Třeba podle map/maf senzorů nejede skoro zádné motocyklové vstřikování
A ad palivo, jak teda na jiný palivo motorka reaguje tam kde nejede podle lambdy?kdyz teda uz propouštíš ze takova oblast je? Asi nijak co?a kdyz to není potreba zohledňovat tam,tak možna to není potreba řešit ani jinde ne?
Naposledy editováno 12.10.2012 14:24:46
1 reakcí na tento příspěvek Jaké laďáky na vtéčko, které má lamdasondy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow | Martm | 2 | 16.4.2024 v 14:11 Martm |
porucha je i není Honda VT 750C Shadow | Eddie555 | 6 | 2.4.2024 v 12:11 Eddie555 |
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow | Tom73x | 5 | 8.3.2024 v 08:24 Tom73x |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... | kolemjdoucí22 | 21 | 5.5.2023 v 12:44 pizda |