globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proměření dobíjení
Ahoj,

večer jsem dojel bez problémů do Prahy, ráno už jsem nenastartoval, baterka nevydržela. Nastartuju nějak přes kabely, ale potřeboval bych zjistit, jestli je problém v baterce nebo v dobíjení.
Můžete mi někdo poradit, kde v Praze bych se mohl během odpoledne zastavit a nechat to prověřit?

Díky

PeS

1 reakcí na tento příspěvek Proměření dobíjení

1.10.2012 v 21:52 | Nahoru | #1
Zdravím, nechtěl jsem zakládat nový vlákno tak to hodím sem . . mám problém těžko říct čim to může bejt . . .včera jsem koupil moto CBR 900 RR rok asi 99 . . . najel cca 100 km a startovala celkem dobře ale když se to pak startoval v garáži už to šlo to točilo pomalejš. .. dneska sem to chtěl project párkrát otočila a pak ani tuk . . .tak sem sundal sedačku a je tam snad malá baterka ze simsona ? 12V 4 Ah 20 A má tam bejt asi 12V 8 Ah 120 A měřil jsem dobijení když to běží bez světel na volnoběh tak to dobijí něco málo přes 14V když se zapnou obrisovky furt to drží okolo 14V a jak se zapnou tlumený tak to padne k 12V když je zase zhasnu tak po chvíli cca 5 vterin tam vleze zpátky 14V.

Ted je otázka jestli je to slabou baterkou, nebo špatným regulátorem dobijení a nebo snad silnýmá žárovkama ? ( ještě sem na ně nekoukal, ale to se mi nezdá)

(reakce na) Proměření dobíjení

1.10.2012 v 21:57 | Nahoru | #2

M4rť4s píše: Zdravím, nechtěl jsem zakládat nový vlákno tak to hodím sem . . mám problém těžko říct čim to může bejt . . .včera jsem koupil moto CBR 900 RR rok asi 99 . . . najel cca 100 km a startovala celkem dobře ale když se to pak startoval v garáži už to šlo to točilo pomalejš. .. dneska sem to chtěl project párkrát otočila a pak ani tuk . . .tak sem sundal sedačku a je tam snad malá baterka ze simsona ? 12V 4 Ah 20 A má tam bejt asi 12V 8 Ah 120 A měřil jsem dobijení když to běží bez světel na volnoběh tak to dobijí něco málo přes 14V když se zapnou obrisovky furt to drží okolo 14V a jak se zapnou tlumený tak to padne k 12V když je zase zhasnu tak po chvíli cca 5 vterin tam vleze zpátky 14V.

Ted je otázka jestli je to slabou baterkou, nebo špatným regulátorem dobijení a nebo snad silnýmá žárovkama ? ( ještě sem na ně nekoukal, ale to se mi nezdá)


Slabou baterkou (pokud to delalo uz predtim to nebude), ale merit to na vybity baterce nema cenu. (Nicmene se to projevuje jako zdochlej regler, nebo zoxidovany konektory).

Dobij baterku a podle navodu promer.
Jestli baterka ma zkratovej proud 20A... tak je to dost malo, takze dost mozna uz bude v riti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava spojky BMW R 850 R Pavlk 6 31.12.2023 v 18:29 TomasNBK
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
Vypadáva posilňovač bŕzd BMW R850R ... BMW R 850 R kasi1976 9 14.6.2019 v 15:04 JiriBN
Manuál k BMW R850R BMW R 850 R JJ_CB 4 18.3.2019 v 15:21 fofo44
vstupní hřídel převodovky BMW R 850 R EmilBMW 4 3.9.2018 v 18:05 honza.kr


TOPlist