bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S
6.9.2012 v 09:52
Chlapi, tuší někdo, která z nich bude rychlejší na okruhu, která v běžném provozu a která bude mít více adrenalinu? S praktičností je to jasné, nicméně co ten zbytek? Má s tím někdo osobní zkušenost nebo alespoň zná odpověď?


Naposledy editováno 06.09.2012 09:57:22
Anketa: Viz. úvodní dotaz ...
Diavel Carbon
32%
21
Multistrada 1200 S sport
68%
45

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 12:15 | Nahoru | #31
FleGmaTiKTiK> Tak v krouťáku tak ani ne, je to atmosfér, tzn. potřeba více točit ... Zvuk famózní je, poněvadž málokdo něco takového od limuzíny čeká ... A spotřeba? Do 130 km/h a lehkou nohou jest velmi slušných 11-13 litrů/100km, což se ale moc nedá vzhledem k charakteru ... Je to dalniční kladivo, takže když se necouráš, spotřeba jest 15-17 l/100km no a při opravdu palbě klidně 20 ...

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 12:44 | Nahoru | #32
Multikára umí víc, je taková univerzálnější.......................mrdat univerzálnost, Diavel je strašný porno

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 13:31 | Nahoru | #33
Hele s tou váhou opatrně. Zrovna ducati uvádí snad tu suchou váhu bez baterky a samozřejmě všech kapalin. Reálnější je pak porovnávat provozní hmotnost třeba jen bez benzínu. To nic nemění nic na tom, že ducati jsou extra lehký. Jen při srovnání provozních hmotností nejsou ty rozdíly oproti konkurenci až tak šokující .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 15:59 | Nahoru | #34

Dove1 píše: pylot> Po 30.000 km moto sice ojetá vydechlina není, ale přiznejme si, nejlepší km má již za sebou ...



pěkný hovna tady meleš. Pak to nemá v těch inzerátech vypadat tak jak to vypadá

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 16:23 | Nahoru | #35

seikos píše: pěkný hovna tady meleš. Pak to nemá v těch inzerátech vypadat tak jak to vypadá



Velice trefně řečeno

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 17:12 | Nahoru | #36
Týýý vole to je téma pro pitomce
Po D1 300km/h,motorky sou ve 30kkm napůl death,R-ko je neporovnatelně rychlejší oproti upravenýmu normálnímu....

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 17:57 | Nahoru | #37
Na MTS mám už najeto něco přes 30 tisíc a zatím mi nepřipadá, že by to nejlepší měla za sebou.
Diavela jsem si vyzkoušel a musím přiznat, že je o něco zábavnější než Multistráda,
nicméně co se univerzálnosti týká, MTS vítězí.
S MTS jezdím na okruh celkem často a Diavela si tam taky představit umím.
Diavel klame tělem a je podstatně ovladatelnější, než vypadá!
Samozřejmě je třeba brát ježdění na okruhu s rezervou, neboť tyto motorky
mají primárně jiné určení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 18:03 | Nahoru | #38
Survivor> To jsi tu snad ani neměl psát, že Diavel je zábavnější než MTS, až to uvidí drippera, bude zase nahlodanej

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 18:41 | Nahoru | #39
Když jsem tenkrát půjčeného Diavela vracel, měl jsem chuť si to dát ještě jednou,
no radši dvakrát...i třikrát....wow! Fakt mě to bavilo!
Když jsem pak zpětně rekapituloval, došel jsem k závěru, že ač to bylo zábavné a výživné svezení, určitě bych neměnil (maximálně tak na víkend ) a zůstal bych u MTS.
Nejen kvůli její univerzálnosti (samozřejmně porovnávám MTS / Diavel),
ale také kvůli tomu, že Diavel zase tak o moc větší koule nemá.
Motor je stejný, jen více nakoňovaný a převody jsou shodné!
Ten pocit z většího frmolu u Diavelu způsobuje ten nízký posez,
který člověka tak trochu více vtahuje do hry,
ale naopak chybí ten nadhled a člověk nevidí přes auta před sebou a to mi trochu vadilo.
A pak je tu další aspekt, Diavel je motorka, která Tě nenechá jet pomalu,
jak se říká "na pohodu".
Ani omylem! Jak si na ní člověk sedne, stane se z něj stejný hovado,
jako je Diavel sám! Je to motorka na které stojí za to se svézt!
Opravdu doporučuji, nebudete chtít slézt!
Ale jak říkám, je tak nějak jednoúčelová - účel "HOVADO" Ku(*)va ale dobrý!!!!!

Naposledy editováno 07.09.2012 18:43:57

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 18:52 | Nahoru | #40
Za mě určo Diavel

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 19:24 | Nahoru | #41
Brej večír... Kdo si mě tu zas bere do huby? To jsou mi ale otázky...
MULTSISTRADA, DIAVEL, či dokonce STREETFIGHTER?
Všechny tři mají v rámu ten úžasný-zábavný-supersilný motor zvaný testastretta a všechny tři vám nabídnou dost velkou porci zábavy. Každá po svojem. (jo a všechny tři ze za 10 let budou válet na směťáku, páč ani jedna z nich už nebude fungovat, že Alešu)
SF potřebuje k životu okruh, MTS nebude vadit šotolinová cesta na chalupu a na Diavelu budete největší machr ve městě před zahrádkou, pokud k tomu vypěstované patřičné banděro a plnovous!
Já se na motorku typu "cruiser" zkrátka ještě necítím. Chlapi nebojte, tohle téma jsem nezaložil já...
Každopádně si myslím, že když jedu z těch tří dostane do ruky "magor" typu Sršeň a spol. dá vám na prdel ať budete sedět na čemkoliv. Je to DUCATI a je třeba se rozhodnout srdcem a taky se mrknout do zrcadla, co se ke mě víc hodí. Nedá se totiž říct, která je lepší. Každá má svoje...

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 19:48 | Nahoru | #42

strakon píše: Survivor> To jsi tu snad ani neměl psát, že Diavel je zábavnější než MTS, až to uvidí drippera, bude zase nahlodanej






Tak a teď si kurva vyber. DUCATI má výhodu v tom, že ať si koupíte jakoukoliv kategorii, vždycky to tam smrdní "sportem". Nedovedu si představit třeba nějakého Cruisera od Yamahy, jak s ním brousíte slidery na okruhu, zrovna tak na Varaderu asi těžko vyhrajete Pikes-Peak. Takže je v podstatě jedno, co si od DUC pořídíš, vždycky si budeš moct dát jednodílku a staršit supersporty!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 20:42 | Nahoru | #43
drippera> Tak otázka byla lehce provokativní a lehce na Tebe. Když jsem se svezl na Diavelu, mezi cruisery bych jej nezařadil, přestože ten vzhled k tomu inklinuje a v testech to takhle srovnávají. Zkrátka těžko zařaditelné a vzhledem k tomu, že nemám dostatečný pupek a plnovous, tak se mi líbí a šel jsem do něj! Před týdnem jsem to s kámošem na 30 km vyměnil za Suzuki Intruder 1800 ... Z hlediska zábavy, pro mne katastrofa, maximálně na kochačku, ale to pro mne není ... Nezrychlovalo to úplně špatně, ale nechce se tomu zatáčet, nebrzdí to ... Uff, Diavel hraje úplně jinou ligu a uznal to i kámoš, který bytostně nemá rád italy, ale když sundal přilbu, kroutil nevěřícně hlavou a suše konstatoval: "Jediná Ducati, kterou bych skutečně chtěl!" Před MTS smekám a kdybych cestoval, nechtěl bych nic jiného ... Jenže já mám mašinu pro zábavu na nedělních 50 - 300 km ... Cestuju zásadně autem ... Větší komfort, bezpečnost, více naložím a vůbec ... Stačí mi naložit na motorku spolujezdce nebo lehčí zavazadlo a pro je po zábavě. Takže mašina je pro mne hračka, která mne musí bavit a musí se mi líbit a ne užitkové vozidlo ... Jinak Ti rozumím, letos už mám taky třetí mašinu!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 21:03 | Nahoru | #44
Na dnech Ducati v Ostravě jsem si půjčil právě tyto dva modely a s každou motorkou si užil něco přes hodinu. Moje očekávání postavily obě na hlavu Multistráda má vyblázněný motor supersportu, pro enduro sotva využitelný. Diavel je mnohem příjemnější, nicméně jsem si při jízdě po dálnici uměl představit, že mne snadno předjede kapotovaná stopětadvacítka. Ochranu před větrem nemá naprosto žádnou Obě jsou, z mého pohledu, určené pro srdcaře. Když se zamiluješ tak má rozum červenou....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 21:05 | Nahoru | #45
seikos> To už je podruhé, co neumíš číst, takže dle toho soudím, že máš místo mozku, z toho hovna akorát kostku! Psal jsem, že není 30 tis., jako 30 tis., tzn. najet cestovním tempem na cestovní motorce 30 tis. km nevidím jako problém, ale supersporta často jezdícím po okruhu nebo po vymlacených cestách bych viděl potiž už s polovinou km. Navíc mi chceš snad tvrdit, že Tvůj stroj s kilometry zraje jako víno a ty nejlepší km jej čekají až po třeba právě zmiňovaných 30. tis. km? To se tedy budeme těšit na ten Tvůj archivní inzerát ... hned to bude vypadat lépe!

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 21:28 | Nahoru | #46
valasek> A přišels na to, že se na MTS daji přepínat mapy? Když na tebe bylo 150 HP moc, tak sis tam měl hodit režim urban a ten "vyblázněný" motor zjihne jak beránek. Celá Multistrada se pak chová jak velký skůtr.

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 21:49 | Nahoru | #47

Dablicek200Mph píše: Na okruhu bude rychlejší Multistrada a v dobrejch rukách za sebou nechá i nějakýho japonce.
Carlos z Motohousu Brno za 2:21



Kámoš na malým SV-éčku za 6:18

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

7.9.2012 v 23:02 | Nahoru | #48
Ty vole ja si nemuzu pomoct, ale prijde mi ze nekteri z vas se z ty Ducati musej kazdou chvili posrat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

8.9.2012 v 07:49 | Nahoru | #49
Dove1> To zní logicky. A jsem rád, že nejsem jediný "magor" !!!

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

8.9.2012 v 07:56 | Nahoru | #50
...a souhlasím s tím, že DIAVEL je sportovní motrka, která se akorát tváří jako CRUISER, ovšem já si jej nemůžu v pětatřiceti pořídit! To pak budu čekat každý rok v Bologni u brány a prosit je, ať vymyslí něco dalšího, že už nemám kam jít?!
A teď raději ocením univerzálnost a schoponosti MULTISTRÁDY a když se budu kurva nudit, postavím si něco takovéhoto...

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

8.9.2012 v 08:25 | Nahoru | #51

drippera píše: ...a souhlasím s tím, že DIAVEL je sportovní motrka, která se akorát tváří jako CRUISER, ovšem já si jej nemůžu v pětatřiceti pořídit! To pak budu čekat každý rok v Bologni u brány a prosit je, ať vymyslí něco dalšího, že už nemám kam jít?!
A teď raději ocením univerzálnost a schoponosti MULTISTRÁDY a když se budu kurva nudit, postavím si něco takovéhoto...

Tomu bych rozuměl

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

8.9.2012 v 08:56 | Nahoru | #52
drippera> Tomu rozumím ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

8.9.2012 v 09:02 | Nahoru | #53

Dove1 píše: seikos> To už je podruhé, co neumíš číst, takže dle toho soudím, že máš místo mozku, z toho hovna akorát kostku! Psal jsem, že není 30 tis., jako 30 tis., tzn. najet cestovním tempem na cestovní motorce 30 tis. km nevidím jako problém, ale supersporta často jezdícím po okruhu nebo po vymlacených cestách bych viděl potiž už s polovinou km. Navíc mi chceš snad tvrdit, že Tvůj stroj s kilometry zraje jako víno a ty nejlepší km jej čekají až po třeba právě zmiňovaných 30. tis. km? To se tedy budeme těšit na ten Tvůj archivní inzerát ... hned to bude vypadat lépe!



Ackoliv mam podle tebe misto mozku z hovna kostku, mam tam alespon neco. Kdezto ty tam nemas zajiste vubec nic. Kdybys tam totiz mel alespon neco, vsimnul by sis ze jsem reagoval na tvuj prispevek, kde jsi o jakemkoliv okruhovem jezdeni nerekl ani slovo. Takze zcela zbytecne plives kolem sebe a urazis me.

Mimochodem 30tis km vazne neni pro mnoho stroju vubec nic. Nektere vzduchem chlazene motory zraji tak 15 az 20 tis nez jsou docela zajete.

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

8.9.2012 v 09:35 | Nahoru | #54
seikos> Porovnávaš hrušky z jabkama a jsi zaslepený cestovaním na motorce. Vyznávám jiné pojetí a Tvé Ti neberu. Kdyby jsi četl pořádně, zjistil by jsi, že jsem reagoval na námět nešťastníka, kterému bylo divné, že u jedenáctileté sportovní motorky s 30.000 km je možný pokles výkonu, přičemž diskuze byla o strojích nových ... Jinak nemám zapotřebí někoho urážet, ale víš, jak se říká: "Na hrubý pytel, hrubá záplata!"

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

8.9.2012 v 09:38 | Nahoru | #55
seikos> Jinak oba taky víme, že mašina není jen motor, že? Díky bohu, že nejsem nucen pořizovat mašiny s 30.000 km a Tobě bych taky nepřál!

(reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

8.9.2012 v 12:54 | Nahoru | #56

drippera píše: Dove1> To zní logicky. A jsem rád, že nejsem jediný "magor" !!!



Mnoo,většina majitelů Ducati jsou dost magoři,ale ty o tak trochu vyčníváš

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

8.9.2012 v 15:43 | Nahoru | #57
MTS to zvladne aj na okruhu velmi dobre...

Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

8.9.2012 v 15:44 | Nahoru | #58

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

8.9.2012 v 17:02 | Nahoru | #59
multisračka je hnusná motorka se zobákem, hnusnější už je snad versys
diavel tak to je taky pěkně hnusná motorka jako by jezdec seděl na ingotu nějak tomu chybí předek, třeba tomu domodelujou taky nějaký zobák
tak se tady pěkně masírujte dál "holky pitomý"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Diavel Carbon vs. Multistrada 1200 S

8.9.2012 v 18:36 | Nahoru | #60

strakon píše: Já už se lekl, že drippera zase mění za Diavela?



...ty, ale to zas tak nemožný není ! K tomu bude stačit, aby si na něj sedl (Diavela) a máme na půl roku o zábavu postaráno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Diavel Carbon 2011 servisní ... Ducati Diavel Carbon DxAxVxIxD 0 21.4.2023 v 08:28 DxAxVxIxD
Ducati diavel elektrika Ducati Diavel Carbon olivaZRX 0 18.5.2021 v 16:55 olivaZRX
Diavel setkání [1, 2] Ducati Diavel, Ducati Diavel Carbon, Ducati Diavel S... MilanM1800 38 4.12.2017 v 12:19 MilanM1800
Má Diavel výrobní štítek? Ducati Diavel, Ducati Diavel Carbon, Ducati Diavel S... Anti 14 17.4.2017 v 19:24 Gonzo
Vyber ladeneho vyfuku na Ducati Diavel Ducati Diavel Carbon Dove1 27 19.3.2016 v 17:35 smojta


TOPlist