bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

5.6.2017 v 09:47 | Nahoru | #1
jak to tak vypadá tak budu muset zapojit original výfuk,...za prvé homo capiny skrz technickou a za druhé stala se malá nehoda a RP tuning koncovka v dobrém případě půjde na repas,..v tom horším do sběru,... chtěl jsem se zeptat jestli někdo nezapojoval origo lauf bez EXUP kapky ve výfuku,...chci to jen dočasně, takže zapojovat klapku nemá smysl,...tak jsem přemýšlel že bych tu klapku dal natvrdo do otevřené polohy..myslím si že by neměl byt nikde problém,...se zapojením origo laufu samozřejmě budu muset zapojit AIS systém skrz katalizátor na který má AIS vliv,...nemáte někdo s tímto zkušenosti??

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.6.2017 v 14:19 | Nahoru | #2

Rischwon píše: jak to tak vypadá tak budu muset zapojit original výfuk,...za prvé homo capiny skrz technickou a za druhé stala se malá nehoda a RP tuning koncovka v dobrém případě půjde na repas,..v tom horším do sběru,... chtěl jsem se zeptat jestli někdo nezapojoval origo lauf bez EXUP kapky ve výfuku,...chci to jen dočasně, takže zapojovat klapku nemá smysl,...tak jsem přemýšlel že bych tu klapku dal natvrdo do otevřené polohy..myslím si že by neměl byt nikde problém,...se zapojením origo laufu samozřejmě budu muset zapojit AIS systém skrz katalizátor na který má AIS vliv,...nemáte někdo s tímto zkušenosti??



Cau nejsem zadny odbornik ale mylim ze tu klapku urcite zafixovat do otevrene polohy. Ale pocitej s tim ze jeji funkce mam vliv na spodek otacek.
Ten AIS bych nepridelaval. Takhle rozslehany stejne dlouho jezdit nebudes. Trpi tim leda cat a kdo vi jak moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

7.6.2017 v 21:28 | Nahoru | #3

Rischwon píše: jak to tak vypadá tak budu muset zapojit original výfuk,...za prvé homo capiny skrz technickou a za druhé stala se malá nehoda a RP tuning koncovka v dobrém případě půjde na repas,..v tom horším do sběru,... chtěl jsem se zeptat jestli někdo nezapojoval origo lauf bez EXUP kapky ve výfuku,...chci to jen dočasně, takže zapojovat klapku nemá smysl,...tak jsem přemýšlel že bych tu klapku dal natvrdo do otevřené polohy..myslím si že by neměl byt nikde problém,...se zapojením origo laufu samozřejmě budu muset zapojit AIS systém skrz katalizátor na který má AIS vliv,...nemáte někdo s tímto zkušenosti??



Jen bych chtěl zmínit, že tu klapku není potřeba fixovat. Tak, jak je ve výchozí poloze, je otevřená. Když s ní hýbeš, tak se zavírá. Vliv na spodek to bude mít minimální, protože na laďáku stejně žádná není, takže by to mělo bejt stejný (mírná ztráta točivýho momentu kolem 4-5k tam podle grafů je i s laďákem). AIS bych na tu chvíli neřešil - dlouhodobě by to mohl bejt problém, protože AIS vstřikuje čerstvej vzduch, kterej spálí zbytek benzínu a nezanáší ti to katalyzátor, kterej v origo vejfuku je, ale na chvíli bez AIS to ničemu neuškodí.

Naposledy editováno 07.06.2017 21:30:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8265 Dnes v 07:18 SuperSic58
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist