globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

3 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.1.2015 v 13:03 | Nahoru | #1
Na ty 17' kola toho stejně moc nevymyslíš. Tam jsou převážně jen takové univerzáli jako se dávají v továrně. Řekl bych že kolega Huska nezaregistroval že se bavíme o WRX s motard kolama. Každopádně jeho názor je pravdivý,....
Moc jsem to nehledal ale třeba uživatel r.ricci má vzadu Mitas C-02 a podle jeho zkušeností zvládá jakýkoliv terén narozdíl od E-09, kterou taky odzkoušel. Prej i na silnici je to v pohodě. Akorád je to nejspíš jiný rozměr, který není v TP, ale pro jízdu v terénu kde 80% enduráků jezdí na moto bez SPZ to nebude problém.

http://www.moto-pneu...-Mitas-C-02-btj.html

Naposledy editováno 30.01.2015 13:07:34

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.1.2015 v 13:39 | Nahoru | #2
Rischwon> zatím je málo druhů drapáků na 17tky, ale buďme rádi aspoň za to co je a taky jsem koukal na tu mitasku C-02 i když je o 1 cm užší, tak by nemusel bejt problém gumu nasadit a do vejplaty mám čas na rozmyšlení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.1.2015 v 23:31 | Nahoru | #3
Rischwon> Tak to fakt sorry-to mě uteklo, že jde o motarda... ,když v tom odkazu byly E 09...
Ale vy,co máte "21" a "18",zkuste ty 07,fakt to na lehké motce nemá chybu,je to za "pár peněz" a najedeš na tom hafo km-jednou se mi povedlo na zadku 15 000 km,když jsem vyřízl to střední podélné žebro P-H.

Naposledy editováno 30.01.2015 23:40:25

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.1.2015 v 23:53 | Nahoru | #4
Rischwon> Jo,souhlas,velká japonská 6-ti kila se "17" vzadu na tom jezdí běžně a velmi dobře P-H.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist