paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

25.10.2014 v 18:41 | Nahoru | #1
Ahoj chtěl bych ještě jednou poděkovat Dovimu za tyhle informace a za pomoc při rozhodování do jaký motorky jít nebo nejít po zvážení všech pro a proti a využitelnosti motorky jsem se rozhodl pro yamahu WR a po zjištění, že WRx a WRr maj jen malý rozdíly jsem se rozhodl pro WRx a časem dokoupím akorát kryt na motor a endurový kola protože tahle motorka je opravdu povedená a už z fotky vypadá parádně, ale není nad osobní zkušenost tak jsem se jel za jedním wrkem podívat a byl jsem hodně překvapenej zpracováním a kvalitou jakou je ta motorka vyrobená a je vidět že si dali v Japonsku dost záležet. Hned jak jsem viděl při příjezdu k prodejci jsem tu motorku hned chtěl mít doma vypadala hodně dobře a nebyla jetá v terénu a po projížďce jsem se ujistil,že je to parádní motorka jak vzhledem tak i jízdníma vlastnostma. Po přivezení jsem se oblíkl a hned utíkal k motorce abych si jí pořádně osahal. Měl jsem možnost se svíst na poměrně velikým počtu motorek jako Honda crf450,Husaberg fe450 a 501,KTM 400LC,Husqvarna 410,Beta 400rr,xmoto 250, takže jsem už věděl co od takový motorky očekávat a překvapilo mě že WRko na silničních gumách se řídí daleko snadněji než veliký endura, možná to je nastavením tlumičů nebo konstrukcí motorky ale opravdu se na motorce sedí i řídí hodně pohodlně a dokonce i spolujezdec to má taky fajn a není cejtit i při plný zátěži a projetí veliký díry žádný bouchání tlumičů na doraz. Při prvním projíždění jsem si zvykal na trochu ucukanej plyn, ale za pár km už bylo vše ok a cukání přestalo možná to bylo taky tím že jsem pul roku neseděl na motorce a přecházel jsem z xmota 250 s karburátorem na wrko který je stříkačka a má nějaký to kg navíc . Přesto že jsem se teprv s motorkou sžíval tak mě lákalo zkusit přeskočit nějakej retardér na silnici nebo vyzkoušet polní cestu, ale to bylo dost obtížný když jsem měl obutý hladký Bridgestony ale to mě stejnak nezastavilo a zkusil jsem malej lesní výjezd kterej wrko zvládlo levou zadní i když s prokluzem, takže se nedivím že dost lidí dává místo hladký gumy hrubší vzorek kterej je vhodnější i do mírnýho terénu jako jsou polní nebo lesní cesty. Dobrá vychytávka je taky malá krabička na boku pod sedlem kde je nejnutnější nářadí, ale trochu chybí nějakej malej odkládací prostor třeba na doklady nebo lékárničku ale to lze lehce vyřešit dokoupením brašničky na zadní blatník.

Sečteno a podtrženo je tahle motorka opravdu všestranná a hravá, takže jízda s ní je opravdový zážitek. A ještě jednou děkuju za tyhle informace, protože dokážou lidem dost přiblížit hodně věcí který nejsou z obrázků nebo z doslechu jasný.





Naposledy editováno 27.10.2014 16:51:24

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

25.10.2014 v 22:02 | Nahoru | #2

Rider23 píše: Po zvážení všech pro a proti a využitelnosti motorky jsem se rozhodl pro Yamahu WR, a po zjištění, že WRx a WRr maj jen malý rozdíly, jsem se rozhodl pro WRx, a časem dokoupím akorát kryt na motor a endurový kola, protože tahle motorka je opravdu povedená a už z fotky vypadá parádně, ale není nad osobní zkušenost, tak jsem se jel za jedním wrkem podívat a byl jsem hodně překvapenej zpracováním a kvalitou, jakou je ta motorka vyrobená a je vidět, že si dali v Japonsku dost záležet. Hned jak jsem viděl při příjezdu k prodejci, jsem tu motorku hned chtěl mít doma Vypadala hodně dobře a nebyla jetá v terénu a po projížďce jsem se ujistil, že je to parádní motorka jak vzhledem tak i jízdníma vlastnostma. Po přivezení jsem se oblíkl a hned utíkal k motorce, abych si jí pořádně osahal. Měl jsem možnost se svíst na poměrně velikým počtu motorek jako Honda crf450, Husaberg fe450 a 501, KTM 400LC, Husqvarna 410, xmoto 250, takže jsem už věděl, co od takový motorky očekávat a překvapilo mě, že WRko na silničních gumách se řídí daleko snadněji než veliký endura, možná to je nastavením tlumičů nebo konstrukcí motorky, ale opravdu se na motorce sedí i řídí hodně pohodlně, a dokonce i spolujezdec to má taky fajn a není cejtit i při plný zátěži a projetí veliký díry žádný bouchání tlumičů na doraz. Při prvním projíždění jsem si zvykal na trochu ucukanej plyn, ale za pár km už bylo vše ok a cukání přestalo, možná to bylo taky tím, že jsem půl roku neseděl na motorce a přecházel jsem z xmota 250 s karburátorem na wrko, který je stříkačka a má nějaký to kg navíc . Přesto, že jsem se teprv s motorkou sžíval, tak mě lákalo zkusit přeskočit nějakej retardér na silnici nebo vyzkoušet polní cestu, ale to bylo dost obtížný když jsem měl obutý hladký Bridgestony, ale to mě stejnak nezastavilo a zkusil jsem malej lesní výjezd, kterej wrko zvládlo levou zadní i když s prokluzem, takže se nedivím, že dost lidí dává místo hladký gumy hrubší vzorek, kterej je vhodnější i do mírnýho terénu jako jsou polní nebo lesní cesty. Dobrá vychytávka je taky malá krabička na boku pod sedlem, kde je nejnutnější nářadí, ale trochu chybí nějakej malej odkládací prostor třeba na doklady nebo lékárničku, ale to lze lehce vyřešit dokoupením brašničky na zadní blatník.

Sečteno a podtrženo je tahle motorka opravdu všestranná a hravá, takže jízda s ní je opravdový zážitek. A ještě jednou děkuju za tyhle informace, protože dokážou lidem dost přiblížit hodně věcí který nejsou z obrázků nebo z doslechu jasný.


Ahoj,
blahopřeji k novému stroji a přeji Ti, ať Tě nikdy nezklame na cestách i necestách a ať z něho máš stále radost!

A líbí se mi taky, cos napsal v profilu ke svému WRku:

"První dojmy - Láska na první pohled a na první dotek. Po prvním svežení bylo jasný, že jsme si padli do oka.

Recenze:
Po tomhle typu motorky jsem koukal cca rok a už na fotkách se mi líbilo zpracování motorky. Po prvním svežení jsem věděl, proč na tuhle motorku jsem četl jen samou chválu. Na motorce se sedí příjemně a ovladatelnost na hladkých gumách je jednoduchá a lehká a láká to k levostem. Tlumiče jsou jak jinak taky slušně zpracovaný a díry ani retardéry nejsou nijak znatelný. Trochu nezvyk byl pro mě trochu ucukaný plyn, ale po pár km jízdy si člověk brzo zvykne a už je jízda plynulá. Na 250 je spotřeba dost nízká, zatím si dala něco kolem 3,5 - 4 litrů na 100 km, což je opravdu super, protože podobnou spotřebu mám se skutrem 50ccm, ale to svežení je uplně jinačí."


Naposledy editováno 25.10.2014 22:26:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8316 28.5.2024 v 08:56 Deadman
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist