Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Teď věřím, že jsem si svůj díl smůly na chvilku vybral.....
r.ricci píše: A nedovedu si představit, že bych s sebou měl vozit vše potřebné nářadí. Úložný prostor žádný...... a mít to vše v batohu, to už bych z jízdy nic neměl.
Ahoj Ricci,
určitě souhlas, že největší pohoda je jezdit co nejvíc nalehko...
Ale i na těch našich WR250R/X se může/musí s sebou vozit víc než jen řidičák, lékárnička a pojistky, když se dotyčný dobrodruh vydává sám na několik týdnů dál než kolem komína:
Rezervní palivo na WRku
Velký bágl, tankvak a baťůžek na předním blatníku WRka
Plotna na WRku
Boční nosiče na WRku
Cestování po Americe na WRku
WRko připraveno na cestu na Aljašku
WRko na Aljašce za polárním kruhem
r.ricci píše: Já už defekt na WR-ku mám za sebou. Absolvoval jsem 12 km dlouhý přesun na prázdném zadním kole. Mitas E-09. A nebylo to až tak hrozné na tom prázdném kole dojet. Na asfaltu se padesátkou dalo jet. V terénu to bylo o poznání horší. Samozřejmě, že to pak chtělo nový plášť i duši. Teď věřím, že jsem si svůj díl smůly na chvilku vybral.....
Pokud by těch defektů bylo příliš, na dojetí do civilizace existuje spolehlivý lék:
Jenom akorát to nazutí pneumatiky je trochu náročnější než s ještě nenahuštěnou duší...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8264 | Včera v 14:50 mRKEF |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |