globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2013 v 14:47 | Nahoru | #1

Dovi píše:  

Přestavět regulerně zouvačku z autopneu na motopneu a pak zase zpět vyžaduje příslušnou výbavu a k tomu pár prostocviků, takže záleží nejvíc na vybavení a na okamžité náladě, ochotě a času obsluhy pneuservisu.

Bez poškození ráfku se ale dá přezout i v amatérských podmínkách ručně montákama s podložkama, a naopak poškodit ráfek dokáže i nesvědomitý profík-lempl.
 



Jo o tom sem se přesvědčil už Myslel sem spíš vyloženě motopneuservisy a rozdíl zouvání a nazouvání bezdušovky a dušovky, jesli tu dušovku taky dělaj strojově. O tom ultrasealu asi budu uvažovat

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2013 v 18:14 | Nahoru | #2

SuperSic58 píše: Jo o tom sem se přesvědčil už Myslel sem spíš vyloženě motopneuservisy a rozdíl zouvání a nazouvání bezdušovky a dušovky, jesli tu dušovku taky dělaj strojově.


Ano, i dušovky se dají dělat (a dělají se) taky i strojově.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2013 v 18:23 | Nahoru | #3
 

SuperSic58 píše: O tom ultrasealu asi budu uvažovat


Kdybych měl s defektama a s jejich četností problémy, taky bych o tom uvažoval.
Respektive už bych to i dávno aplikoval.

Jenže zatímco kdysi v mládí jsem na kole a na motorkách píchnul docela často, tak naštěstí teď na stará kolena, co jezdím na motocyklech, se mi zatím defekty ÚPLNĚ VYHÝBAJÍ.
 

Naposledy editováno 10.02.2013 18:23:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8264 Včera v 14:50 mRKEF
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist