globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

3 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2013 v 11:05 | Nahoru | #1
Jo i to CRFL má přípravu na haltry. No nevim, za žádnej provaz nebo na nějakej kámen bych svou novou motorku nevěšel/nedával, pokládání na bok už vůbec ne To bych raděj zavolal někomu s dodávkou a přezul to v klidu doma v garáži s patřičnym vybavením. Spíš sem myslel, jesli neni nějakej fígl, jak dojet ale ne s prázdnym kolem(různý ty lepidla, co se tam naperou ventilkem) A co pneuservisy? Ty dušovky stejně přezouvaj ručně montpákama ne? Nebo to dělaj strojově jako bezdušovky?

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2013 v 12:27 | Nahoru | #2
 

SuperSic58 píše: No nevim, za žádnej provaz nebo na nějakej kámen bych svou novou motorku nevěšel/nedával, pokládání na bok už vůbec ne


Tím nadzvednutím přední nebo zadní části motorky třeba o 10 cm jejím zavěšením (v garáži na hák, v přírodě improvizovaně třeba na větev vhodného stromu) ničemu neuškodíš.
Není problém uvázat provaz bezpečně třeba za brejle a trochu si přizvednout předek. A podobně kdybys potřeboval nadzvednout zadní část kvůli zadnímu kolu. Motocyklu se nic nestane, nic neodřeš, ničemu neuškodíš...

Z mnoha dobrých důvodů s sebou vozím cca 10 metrů horolezeckýho lana; jeho použití je všestranné, nezabírá to moc místa, skoro nic to neváží a je to spolehlivá a trvanlivá věc na věky.

Samozřejmě pokládat na bok motorku (bez centrálu) kvůli sundání kola je krajní případ kdyby už nebylo jinýho zbytí a nešlo si poradit vůbec nijak jinak (a samozřejmě bacha na baterku a na benzín). A takto - jako extrémní možnost - jsem to taky předtím psal.

Pokud bys chtěl být jako skaut vždy připraven i na výměnu aspoň zadního kola u motorky bez centrálu někde úplně sám a bez pomoci v pustině a chtěl bys přitom udržet motorku ve svislé poloze, mohlo by se hodit toto malý udělátko s menší hmotností (inspirace zdejším kolegou Kedarosem):

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gdGiE4RNWQw


 

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2013 v 12:36 | Nahoru | #3
 

SuperSic58 píše: Spíš sem myslel, jesli neni nějakej fígl, jak dojet ale ne s prázdnym kolem(různý ty lepidla, co se tam naperou ventilkem)


Ale jo, používají se různě kvalitní verze těch Ultrasealů jak pro bezdušové, tak pro pneu s dušema, a nejenom podle zdejších členů na motorkářích jsou zkušenosti víceméně pozitivní.

Třeba tady jsou docela obsáhlé stránky českého zastoupení:
http://www.ultraseal.cz/Co_je_Ultraseal1.htm
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2013 v 12:44 | Nahoru | #4
 

SuperSic58 píše: A co pneuservisy? Ty dušovky stejně přezouvaj ručně montpákama ne? Nebo to dělaj strojově jako bezdušovky?


Přestavět regulerně zouvačku z autopneu na motopneu a pak zase zpět vyžaduje příslušnou výbavu a k tomu pár prostocviků, takže záleží nejvíc na vybavení a na okamžité náladě, ochotě a času obsluhy pneuservisu.

Bez poškození ráfku se ale dá přezout i v amatérských podmínkách ručně montákama s podložkama, a naopak poškodit ráfek dokáže i nesvědomitý profík-lempl.
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8264 Včera v 14:50 mRKEF
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist