globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.8.2012 v 18:07 | Nahoru | #1
takže i malý báwo nebylo dost malý?

Pěkná hračka...

Naposledy editováno 15.08.2012 18:19:52

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

16.8.2012 v 11:42 | Nahoru | #2

sh0cker píše: takže i malý báwo nebylo dost malý?

Pěkná hračka...



To máš složitý - ANO i NE.

Samozřejmě při přechodu (nebo přiznejme si to, tehdy spíš při velkém skoku) z miniaturní padesátky i z relativně pořád ještě malé dvácy na F650GS (myšlen ten původní cca 650 ccm jednobuch s ROTAXem) se to malý GS Báwo jevilo jako OBROVSKÝ STROJ a vzbuzovalo respekt.
Velký a oprávněný respekt po všech stránkách - hmotnost, výkon, výška sedla, akcelerace, maximálka i samotná několikanásobně vyšší cena atd.

Ale po chvíli postupného zbližování už to člověku připadlo samozřejmý, a za další čas dokonce "malý" - třeba při tom přechodu na velký GS Báwo (boxer R1100GS)...

Jenže zase v porovnání s mojí současnou "největší mašinou" (WR250X) i to malý GS Báwo je respektive byla, nebojím se to říct, zbytečně velká a těžká kráva (pro moje použití).

Holt člověk jak žije a jak přibývají zkušenosti a lépe tak poznává svoje skutečný potřeby, tak i na leccos dokáže změnit názor...
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8262 Dnes v 00:15 Kohlstein
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist