globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.


Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.1.2017 v 13:00 | Nahoru | #1471
PetrS> jj, ten spodek, to je ono. Zkoušel jsem si pomaly osmičky na všech 3 motorkách (exc300, rr300, rr250) a na těch 300 jsem to jel na dvojku, na té 250 to chtělo spíš jedničku. Ale to mohlo být taky řetězovkou. Tu jsem nepočítal

Rischwon> jojo, křoviňák moja zas říká, že to má zvuk jak motorová pila. Tak to je dobře, když s tím budu blbnout v lese, aspoň si budou myslet, že tam jsou lesáci

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

31.1.2017 v 14:01 | Nahoru | #1472
klubko> jj u toho 300 to tak při používání spodku může znít,...ale když s nama jel borec na SX 125, tak nás kompletně přeřval,...tam už by to na pilku nevypadalo a ty víš jaký randál dělá ta moje RP koncovka,...

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

7.2.2017 v 10:38 | Nahoru | #1473
čau našel jsem docela v pohode ne moc drahý stupačky,už je mam obědnaný.. :)
Mototechnika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.2.2017 v 11:12 | Nahoru | #1474
Jawass> pěkné jsou ty stupačky,..já už ty moje mám celkem pokrůcené,...tak dřív nebo později je stejně budu muset objednat,...k tomu vezmu ještě ty odvzdušňováky na vidle,.. at nemusím furt tahat šroubouvák,...

nekupoval někdo boční origo plasty ?? myslím že rok dva zpět stáli 2tisíce za kus,...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.2.2017 v 12:37 | Nahoru | #1475
Rischwon> ta cena je stejna i ted.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.2.2017 v 16:00 | Nahoru | #1476
klubko> jj 1950kč myslím,..díval jsem se na partsdepot,...je možné že to yamaha může mít levněji ale to se spíš stává u těch levnějších věcí,..tohle bude stejný,...díval jsem si i na desky a origo celkem ranec,..předek na Xko 1350 a zadek 1070,...takže pořídím nějakou jinou značku která splní stejný účel i kvalitu,..

jinak dneska jsem vezl moto do servisu abych se ujistil jestli je či není vše v pořádku,..nechal jsem zkontrolovat ventily tak pak vám řeknu jestli je byla potřeba seřídit při nájedu 14tis km,...když jsem mu říkal že dle manuálu se mají kontrolovat každých 24tis,..tak se tomu dobře vysmál a pochválil za měnění oleje na MTH,....a ještě dodal vidím že máte laděnou koncovku a pár měsíců do stk, že jestli mám origo lauf,..že s tím tedka dělají strašné problémy,...tak budu muset navštívit uživatele TangoBravo a trošku se o tu homologaci "postarat",...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.2.2017 v 16:48 | Nahoru | #1477

Rischwon píše: nechal jsem zkontrolovat ventily tak pak vám řeknu jestli je byla potřeba seřídit při nájedu 14tis km,...když jsem mu říkal že dle manuálu se mají kontrolovat každých 24tis,..tak se tomu dobře vysmál a pochválil za měnění oleje na MTH


Ahoj, to je jasný, že se smál a ještě Tě v tom utvrzoval, když mu neseš tak snadný prachy na podnose...

Budeš mít nějak zdokumentováno nebo věrohodně doloženo, že si skutečně dají tu práci, docela pracně odstrojí mašinu, sundají ventildekl a poměří to, aby to pak zase stejně pracně dali do původního stavu?

Cituji:
I am a pretty good mechanic-----and have never had a bike in the shop---but this is a pretty daunting task. Even with some internet help it is very involved---you have to remove so much stuff---the throttle body being by far the most difficult thing you'll have to do---actually putting it back on was harder. You'll need a lot of mechical skills and tools---and besides feelers gauges, a torque wrench and a micrometer----a lot of other weird wrenches to take bolts out in very tight places.

A pro info - ten tovární interval není 24 tisíc km, ale 42 tisíc km (cca 26 tisíc mil).
Nejsou tam totiž šroubky, ale podložky, a to se tak rychle nerozšteluje.

Nebyl bys první, kdo vysolí pěkných pár tisíc za placebo ujištění, že "se na to mrkli" a bylo to v pořádku. Nebo že měnili těsnění víka a taky podložky (není problém v případě potřeby šáhnout do šuplíku a na dlani Ti nějaké ukázat) a pak Ti ten servisní zásah napíšou ještě dražší. Nechci Tě zbytečně strašit, ale i tak to bohužel v tomto podnikání chodí. Zvláště když mašina normálně funguje a ještě jim to tam dáš "k servisu" už v 1/3 výrobcem předepsaného intervalu.

Naposledy editováno 09.02.2017 17:26:59

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.2.2017 v 17:24 | Nahoru | #1478
Dovi> po dlouhé odmlce zdravím našeho guru na WRR/X,..nebojte na zlatém podnose jim to nenesu,...technik se smál tomu intervalu,..že je na enduro drastický,.. je to technik kterému věřím a když bude něco v nepořádku tak mě bude volat a ukáže co je za problém,...a už víc kamarádů se kterýma jezdívám mi nezávisle na sobe řekli že bych si je měl nechat zkontrolovat skrz jakési pocvakávání, které bylo zkušenějším borcům známé a dle mého názoru i trošku hlučnější chod motoru,...stál jsem vedle třech WRRX a můj motor byl opravdu o chlup hlučnější,..a to ted nemluvím o projevu z koncovky,...motorku mám už přes dva roky a zatím bez problémů, když si odmyslím pár šrámů a standardního servisu které si motorka žádala,...jinak pokud dobře čtu tak v manuálu píšou že je takový servisní interval při běžné užití,...a moje WR běžně opravdu používaná není,...dostavá stejně nafrak jako ostré endura se kterými zdatně drží krok navíc je otevřená na plný výkon,...takže o běžném použití opravdu nemůže byt řeč,... navíc WR mám jako ojetinu takže nemůžu vědět jestli stav km sedí a jestli reálně číslo není o 10tis km vyšší,..což samozřejmě nepředpokládám ani nic tomu nenasvědčuje ale v dnešní době člověk nikdy neví,...a jen pro doplnění on ví co s tím jezdím a servisuje závodní crossky a endura,..takže pevně doufám i věřím že odvede stoprocentní práci,...
jinak s obavou naprosto souhlasím,..i já jsem velice podezřívavý co se týče servisu auta či motorky a vždy mě dělají jen to o co si sám řeknu,...jak se říká nikomu nic nevěř,..
A co WRX,..stále slouží nebo už šla do světa?

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.2.2017 v 18:03 | Nahoru | #1479
Tož zdarec, jsem rád, že jste i přes delší odmlku nezapomněli

A když je to jak říkáš (z civilního endurka máš poloostrý, dáváš mu hodně záhul spolu s ostrými stroji a navíc nemáš zaručen jeho dosavadní nájezd), tak je ta kontrola na místě. Ale i když tomu servisu důvěřuješ, tak jak to říkal ten Vladimír Iljič Uljanov neblahé paměti - důvěřuj, ale prověřuj! Ideální by bylo se domluvit, abys byl přitom, až to otevřou, pak budeš mít jistotu.

Jinak moje WRXko stále dobře slouží, i když už ne mně osobně. Přenechal jsem ho do moc dobrých rukou kolegovi, kterému dělá velkou radost - a teď s překvapením už zase zjišťuju, jak ten čas letí - letos začne na tom mém, nyní už dlouho svém WRku, vlastně už čtvrtou sezónu.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.2.2017 v 18:08 | Nahoru | #1480
a jen pro doplnění k tomu anglicky psanému textu,...dle mého názoru je používání vymezovacích podložek při seřizování ventilů standard,...nejsem odborník ale ty šrouby se používají spíš u starším modelů,...co má známí husaberg, tak tam taky používají vymezovací podložky,..a některé modely ostrých WR taky,...těžko říct jak moc velký je ten pisatel odborník, ale používat momentový klíč a mikrometr je nutnost a ne speciální nářadí,...s tím počítám že to nebude dělat od oka,...a napsat jako první větu že je velice dobrý odborník mě smrdí samochválou,...ale díky za příspěvek,...zítra mi bude volat a má mě potvrdit nebo vyvrátit nutnost seřízení těch ventilů,...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

9.2.2017 v 18:14 | Nahoru | #1481

Dovi píše: Tož zdarec, jsem rád, že jste i přes delší odmlku nezapomněli

A když je to jak říkáš (z civilního endurka máš poloostrý, dáváš mu hodně záhul spolu s ostrými stroji a navíc nemáš zaručen jeho dosavadní nájezd), tak je ta kontrola na místě. Ale i když tomu servisu důvěřuješ, tak jak to říkal ten Vladimír Iljič Uljanov neblahé paměti - důvěřuj, ale prověřuj! Ideální by bylo se domluvit, abys byl přitom, až to otevřou, pak budeš mít jistotu.

Jinak moje WRXko stále dobře slouží, i když už ne mně osobně. Přenechal jsem ho do moc dobrých rukou kolegovi, kterému dělá velkou radost - a teď s překvapením už zase zjišťuju, jak ten čas letí - letos začne na tom mém, nyní už dlouho svém WRku, vlastně už čtvrtou sezónu.



určitě jsme nazapoměli na zakladatele tohoto fora akorád jsme z toho udělali trošku diskuzní kroužek,....tak at mu slouží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2017 v 10:23 | Nahoru | #1482
 

Rischwon píše: a jen pro doplnění k tomu anglicky psanému textu,...dle mého názoru je používání vymezovacích podložek při seřizování ventilů standard,...nejsem odborník ale ty šrouby se používají spíš u starším modelů,...co má známí husaberg, tak tam taky používají vymezovací podložky,..a některé modely ostrých WR taky,...těžko říct jak moc velký je ten pisatel odborník, ale používat momentový klíč a mikrometr je nutnost a ne speciální nářadí,...s tím počítám že to nebude dělat od oka,...a napsat jako první větu že je velice dobrý odborník mě smrdí samochválou,...ale díky za příspěvek,...zítra mi bude volat a má mě potvrdit nebo vyvrátit nutnost seřízení těch ventilů,...



Šroubky se používají stále i u některých nových motorek - typicky u méně točivých motorů a tam, kde je k tomu snadnější přístup. Naopak podložky jsou mj. vhodné (skoro nutné) u vysoko otáčkových motorů (kvůli větším setrvačným silám). A taky pro uživatele jsou zpravidla přijatelnější u strojů, kde je ke kontrole a vymezení vůlí horší (pracnější) přístup. To řešení podložkami bývá totiž obecně stálejší (vyžaduje obecně méně častou kontrolu respektive lze si dovolit větší nájezdy mezi jednotlivými kontrolami vůlí), a tak je ten horší přístup, vyšší pracnost plus náklady na cenu podložek zase částečně kompenzován tou menší četností (delšími intervaly) tohoto servisního zásahu.

Jinak ten člověk, starý pes BigDog, co na WRku najezdil 80 tisíc km a sjezdil kontinent od Mexika po Aljašku (dával jsem tady v tomto vlákně na jeho rozsáhlé stránky kdysi odkaz), se tou první větou nechtěl vychloubat. Jen tím chtěl pro případné následovníky zdůraznit, že i když je dost zkušený a všechno si servisuje sám, tak rozebrat to a pak to složit bylo poměrně dost obtížný (hlavně pasáž okolo těla škrtící klapky).

_____

P.S.
O mikrometru se zmiňuje proto, aby s tím ostatní počítali. Na samotnou kontrolu vůlí samozřejmě stačí jen spárové měrky, ale na případné seřízení/vymezení, kde u šroubků by si krásně vystačil s pouhým malým šroubovákem a klíčem na aretační matičku, tak u podložek potřebuje přesně mikrometrem změřit tloušťky stávajících podložek a podle toho dopočítat, jakými podložkami má ty ochozené nahradit pro správné vymezení vůlí.

postimg.org/image/oy0tard6x/][img]https://s28.postimg.org/oy0tard6x/WR_250_R_valve_check.jpg[/img
(zvětšení rozkliknutím)
 

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2017 v 11:08 | Nahoru | #1483
Aha tak jestli to psal ten BigDog, tak to fakt asi bude pěkná "piplačka",...asi jsem ten kontext trošku minul,...takový člověk se vychloubat opravdu nepotřebuje,... jeho stránky jsem na základě tvých příspěvků taky letmo pročítal,..je fakt že toho místa tam bude málo,...když jsem měnil svíčku,..tak nádrž musela pryč a moc místa mezi rámem a víkem tam opravdu není,...u WRF se svíčka dá vyměnit s troškou šikovnosti bez oddělané nádrže,..u našich WR bez šance,...
tvé obavy jsou na místě,..začínám se trošku obávat taky aby pak bylo vše ok,...ale věřím mu, je šikovný mechanik,..motorku údajně zná,..netvrdím že na ni dělal už ventily,..to nevím,..ani jsem se na to neptal,..každopádně ventily v tomto období dělá každý týden,...čekal jsem 14 dní než jsem mohl motorku vůbec přistavit,..tak uvidíme příští týden jak to dopadne,...jak to rozdělá tak mi volá a ještě to tam pojedu doladit co a jak,...věřím tomu že nic zbytečně dělat nebude,..když jsem zmínil že mě přední vidlice začíná dělat "kroužky" a možná bych potřeboval vyčistit popřípadě vyměnit gufera,..tak mi to rozmluvil že to případně uděláme až po jarním enduru kdy je všude plno blata a abych to nemusel dělat pak znovu,...důvěru má a pevně věřím že ji nezklame,..
Jinak ten BigDog to je jiný pes,...80tis km na WRku to je opravdu solidní nájezd...já mám za ty dva roky něco přes 7tis km,...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2017 v 11:48 | Nahoru | #1484
 

Rischwon píše: ten BigDog to je jiný pes,...80tis km na WRku to je opravdu solidní nájezd...já mám za ty dva roky něco přes 7tis km,...


Ale tak zase nesmíš se podceňovat - ono jestli jezdíš hardcore terén, tak to dá mašině i jezdci pěkně intenzivně zabrat oproti stále ještě svým způsobem pohodovému (i dálkovému) cestování...

Mimochodem, když jsi psal o MTH, asi to jenom neodhaduješ, ale máš namontovaný měřič...(?) Jestli jo, kolik Ti tak zhruba vychází kilometrů na jednu (terénní) motohodinu? Jen tak orientačně, pro srovnání...

Ono při civilním ježdění po silnicích, neberu dálnice (to je jednostranný extrém), ale řekněme po českých okreskách na té 250 ccm mašině mi to při mém poklidném courání (celkový průměr přes městečka, vesnice a okresky) vycházelo zhruba okolo 65 km/h - jak kde, jak kdy, někdy třeba o trochu míň a někdy i víc (podle hustoty obcí a provozu), ale vždycky pohodová a spíš kochací jízda (na WR X se silničníma gumama).

Jiní jezdci by mohli mít průměr odhaduju třeba 70-75(80) km/h. Tak kolik dělá motohodina u Tebe, když jedeš v terénu s klukama s ostrýma endurama? Zkusím tipnout - 15 km, 20 km? Ale někdy možná klidně i pouhých 10 km? Ono bude hodně záležet i na tom, kolik vás jede a jak často zastavujete/popojíždíte při čekání na sebe atd. Tož jak Ti to vychází?
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2017 v 12:37 | Nahoru | #1485
Dovi> Ano, přesně tak,..namontoval jsem si klasický měřič MTH (kdyby tě zajímalo pár detailů, kukni na můj deník) a při běžných vyjíždkách vždycky jedu 5-15km na místo ze kterého pak společně vyrážíme dál na oblíbené enduro místa či místní offroad okruhy,..tak mi to kombinovaně vychází v průměru 30km na motohodinu,...při jízdě na trati či těžším enduru, kde člověk jede na 1,2,3 to vychazí cca 20km na MTH a jednou když jsem si opravdu šáhl na dno jsem najel 15km za 1,2 mth,...ale to bylo opravdu poctivé enduro,..jeli jsme s motorkama na vozíku,..takže žádný přejezd tam nebyl,..pouze čistý terén,...trat v Nové Lehotě je sama o sobě těžká,..a dovedeš si představit jak to mohlo vypadal po propršené noci,...to ti pak neodpustí žádnou chybu,...takže mírné pády skrz podjetí předního kola či odložení motorky bylo na denním pořádku,...takovou zkoušku a těžké podmínky opravdu WRko nezažilo,...odnesli to boční plasty,..které mám poškrábané a trošku jsem poškrábal i kocovku ale jinak motorka je na to stavěná,.....a motorku jsme tahal snad Xkrát,..nejhorší bylo když sem motorku odložil ve výjezdu hlavou dole,...to pak člověk ztrácí síly poměrně rychle, když tahá 130kg do protisvahu a ještě na takovém místě kde člověk při odložení sjede o pár metrů níž ...proto už pomalu ale jistě přemýšlím o stroji čistě terénním, a hlavně lehčím,..výkon mě nechybí ale váha mi začíná trošku vadit při těchto zkušenostech,... ale nerad bych se WRka zbavoval takže zatím ještě šetřím,..pořád si totiž strašně užívám její univerzality,...jednou s ní jedu těžký terén,...další vyjíždku se zase pěkně kochám po přírodě,...a už vůbec bych nechtěl v létě přijít o motarda,...který mě taky hodně baví,..jak říká můj otec,..jedna motorka je do garáže málo,..a plně s ním souhlasím,..jinak jen pro doplnění tak na motard kolech vychází jedna MTH na nějakých 50km (1550km a 30MTH),...při kochacím tempu by se dalo říct že se dá na jednu motohodinu najet 60km i možná víc,..

Naposledy editováno 10.02.2017 12:42:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2017 v 17:35 | Nahoru | #1486

... tak u podložek potřebuje přesně mikrometrem změřit tloušťky stávajících podložek a podle toho dopočítat, jakými podložkami má ty ochozené nahradit pro správné vymezení vůlí.



Jen malá technická. Ty podložky se téměř neopotřebovávají, ale daleko častěji se zaklepávají ventily, takže se ventilová vůle zmenšuje a ne zvětšuje, tzn. většinou měníš za tenčí podložku. To je např. jeden z důvodů, proč krátký servisní interval není ani tak daný způsobem seřízení (podložka/klíč), ale typem a použitím motoru. Na Husce jsem dělal ventily každých 7 mth a taky tam byly podložky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2017 v 17:58 | Nahoru | #1487

Rischwon píše: nerad bych se WRka zbavoval takže zatím ještě šetřím,..pořád si totiž strašně užívám její univerzality,...jednou s ní jedu těžký terén,...další vyjíždku se zase pěkně kochám po přírodě,...a už vůbec bych nechtěl v létě přijít o motarda,...který mě taky hodně baví


Je to tak, to WRko má svoje vlastnosti nastaveny skoro optimálně pro co možná nejlepší univerzálnost.
A díky za ty terénní nájezdy v rámci motohodiny, a vlastně za celý příspěvek. Ať Ti to i nadále jezdí!



PetrS píše: Jen malá technická. Ty podložky se téměř neopotřebovávají, ale daleko častěji se zaklepávají ventily, takže se ventilová vůle zmenšuje a ne zvětšuje, tzn. většinou měníš za tenčí podložku.


Ano, je to tak, ony ty cementované podložky vydrží hodně, čili i sedla ventilů se na tom rozhození vůlí časem podepisují. A pak ta potřeba o maličko tenčích podložek se řešívá (a nejen v nouzi) i zbroušením stávajících podložek naplocho na magnetické brusce.



PetrS píše: To je např. jeden z důvodů, proč krátký servisní interval není ani tak daný způsobem seřízení (podložka/klíč), ale typem a použitím motoru. Na Husce jsem dělal ventily každých 7 mth a taky tam byly podložky.


jj, u výkonnýho jednobuchu s ostrýma vačkama se to na tom náročným režimu, ve kterém ventily pracují, musí projevit. Souhlas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2017 v 19:01 | Nahoru | #1488
Rischwon> no, zrovna ty první gufera (prachovky) ve vidlicích bys vydloubnout a vyčistit pod nima mohl. Tam se bordel dostane velmi snadno. Ale taky se to snadno čistí

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.2.2017 v 10:45 | Nahoru | #1489
klubko> Až se mi motorka vrátí, tak to zkusím prošťouchnout. Bud nějakým plastovým jazýčkem nebo to normálně stáhnu,..to by neměl byt problém,...asi by to chtělo trošku vyčistit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

16.2.2017 v 12:52 | Nahoru | #1490
Dovi> tak musím říct že slova BigDoga mi potvrdil i můj mechanik,...a prej práce byla fakt nepříjemná,...že si pro ujištění stáhl dokonce servisní manuál,...půlka motorky se musela rozdělat a říkal zlaté motokrosy,..že tohle by denně dělat nechtěl ventily byli v normě..což jsem rád,..ale měl jsem něco přidřeného na škrtíci klapce což mělo za následek pomalejší vracení plynu,...tak mi to aspon všechno promazal pročistil a vrátil do původního stavu,..říkal že vše v pořádku,...jak jsem psal že motor mám trošku hlušnější,..tak říkal že to je od převodovky a není to nic neobvyklého

Naposledy editováno 16.02.2017 12:54:04

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

16.2.2017 v 19:13 | Nahoru | #1491
Takze sundavani nádrže u CRFka pri kontrole ventilovych vůlí je ještě pohoda?

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

17.2.2017 v 09:22 | Nahoru | #1492
 

Rischwon píše: tak musím říct že slova BigDoga potvrdil i můj mechanik


jj, dyť sem to poudál
(tomu starýmu psovi ještě ze starý školy se dá věřit)
 

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.2.2017 v 10:37 | Nahoru | #1493
Chalani, poradte prosim aku dualsport pneumatiku mam dat na WR250X. Neviem najst pneu v rozmere 110/70 R17 a 140/70 R17. Rad by som tam dal nieco, co je vhodne nie len na cestu ale aj do terenu. Dik.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.2.2017 v 13:38 | Nahoru | #1494
Imrov> V tom rozměry jedině nějakou zimní na skůtra, to je trošku hrubější Jinak prostě musíš mimo rozměr, nalézt nějaký nejbližší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.2.2017 v 21:15 | Nahoru | #1495
Imrov> Jedny z mála hrubších pneumatik jsou Heidenau K66. Co vím podle fotek, má je třeba uživatel trevis-pastrava . Kámoš je měl na 125tce a celkem si je chválil.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

20.2.2017 v 09:20 | Nahoru | #1496
Martic> Ok, dakujem. Napisal som mu spravu. Zaujima ma kedze su to M+S pneumatiky, ci nie su moc makke na leto? Ci to neplave v zatackach.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

20.2.2017 v 14:40 | Nahoru | #1497
Imrov> myslim, že ne. Byl jsem s Trevisem a Rischwonem jednou na vyjižďce, já jsem jel na mojí WRR na už teda nic moc drapákách, Trevis na těch K66, Rischwon na hladkejch gumách a drželi jsme stejny tempo bez omezení. Možná až bys je vzal na okruh nebo někde brousil kolínko na nejakym fakt libovym asfaltu, tak to nebude ono, ale při výletním ježdění omezení hned tak nezažiješ.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

21.2.2017 v 21:26 | Nahoru | #1498
Imrov> Myslím, že standardní varianta K66 není M+S. Každopádně, nebál bych se toho. Osobně jsem měl na dváce Savy (Mitas) MC32 M+S, teď mám na předku IRC SN23 Urban Snow M+S a žádné plavání v létě nepozoruji. Špatné chování měly pouze když už byly hodně sjeté. Jinak byly na všech površích jistější než Mitas H15 / H14, které jsem měl před tím.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

24.2.2017 v 16:42 | Nahoru | #1499
Nezkoušeli jste někdo tyhle stupačky,...typ materiálu je 7075-T6 Aluminum Alloy,.. nějak se v materiálech nevyznám, ale je to nějaká hliníková slitina,...nebude to horší než ty origo stupačky co jsou na WR R/X?

https://www.aliexpre...22-8b64-fd564ccf759f

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

24.2.2017 v 16:53 | Nahoru | #1500
Včerejší výjezd a pak lehká úprava designu,...polep jsem zhodil dolů,..protože už by celkem potrhaný a takto to nevypadá vůbec špatně,...a co vy taky už máte za sebou nějakou vyjíždku?










Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8281 Dnes v 03:14 SuperSic58
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist