Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Rischwon píše: nerad bych se WRka zbavoval takže zatím ještě šetřím,..pořád si totiž strašně užívám její univerzality,...jednou s ní jedu těžký terén,...další vyjíždku se zase pěkně kochám po přírodě,...a už vůbec bych nechtěl v létě přijít o motarda,...který mě taky hodně baví
Je to tak, to WRko má svoje vlastnosti nastaveny skoro optimálně pro co možná nejlepší univerzálnost.
A díky za ty terénní nájezdy v rámci motohodiny, a vlastně za celý příspěvek. Ať Ti to i nadále jezdí!
PetrS píše: Jen malá technická. Ty podložky se téměř neopotřebovávají, ale daleko častěji se zaklepávají ventily, takže se ventilová vůle zmenšuje a ne zvětšuje, tzn. většinou měníš za tenčí podložku.
Ano, je to tak, ony ty cementované podložky vydrží hodně, čili i sedla ventilů se na tom rozhození vůlí časem podepisují. A pak ta potřeba o maličko tenčích podložek se řešívá (a nejen v nouzi) i zbroušením stávajících podložek naplocho na magnetické brusce.
PetrS píše: To je např. jeden z důvodů, proč krátký servisní interval není ani tak daný způsobem seřízení (podložka/klíč), ale typem a použitím motoru. Na Husce jsem dělal ventily každých 7 mth a taky tam byly podložky.
jj, u výkonnýho jednobuchu s ostrýma vačkama se to na tom náročným režimu, ve kterém ventily pracují, musí projevit. Souhlas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
Naposledy editováno 16.02.2017 12:54:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8295 | 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |