globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2017 v 11:08 | Nahoru | #1
Aha tak jestli to psal ten BigDog, tak to fakt asi bude pěkná "piplačka",...asi jsem ten kontext trošku minul,...takový člověk se vychloubat opravdu nepotřebuje,... jeho stránky jsem na základě tvých příspěvků taky letmo pročítal,..je fakt že toho místa tam bude málo,...když jsem měnil svíčku,..tak nádrž musela pryč a moc místa mezi rámem a víkem tam opravdu není,...u WRF se svíčka dá vyměnit s troškou šikovnosti bez oddělané nádrže,..u našich WR bez šance,...
tvé obavy jsou na místě,..začínám se trošku obávat taky aby pak bylo vše ok,...ale věřím mu, je šikovný mechanik,..motorku údajně zná,..netvrdím že na ni dělal už ventily,..to nevím,..ani jsem se na to neptal,..každopádně ventily v tomto období dělá každý týden,...čekal jsem 14 dní než jsem mohl motorku vůbec přistavit,..tak uvidíme příští týden jak to dopadne,...jak to rozdělá tak mi volá a ještě to tam pojedu doladit co a jak,...věřím tomu že nic zbytečně dělat nebude,..když jsem zmínil že mě přední vidlice začíná dělat "kroužky" a možná bych potřeboval vyčistit popřípadě vyměnit gufera,..tak mi to rozmluvil že to případně uděláme až po jarním enduru kdy je všude plno blata a abych to nemusel dělat pak znovu,...důvěru má a pevně věřím že ji nezklame,..
Jinak ten BigDog to je jiný pes,...80tis km na WRku to je opravdu solidní nájezd...já mám za ty dva roky něco přes 7tis km,...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2017 v 11:48 | Nahoru | #2
 

Rischwon píše: ten BigDog to je jiný pes,...80tis km na WRku to je opravdu solidní nájezd...já mám za ty dva roky něco přes 7tis km,...


Ale tak zase nesmíš se podceňovat - ono jestli jezdíš hardcore terén, tak to dá mašině i jezdci pěkně intenzivně zabrat oproti stále ještě svým způsobem pohodovému (i dálkovému) cestování...

Mimochodem, když jsi psal o MTH, asi to jenom neodhaduješ, ale máš namontovaný měřič...(?) Jestli jo, kolik Ti tak zhruba vychází kilometrů na jednu (terénní) motohodinu? Jen tak orientačně, pro srovnání...

Ono při civilním ježdění po silnicích, neberu dálnice (to je jednostranný extrém), ale řekněme po českých okreskách na té 250 ccm mašině mi to při mém poklidném courání (celkový průměr přes městečka, vesnice a okresky) vycházelo zhruba okolo 65 km/h - jak kde, jak kdy, někdy třeba o trochu míň a někdy i víc (podle hustoty obcí a provozu), ale vždycky pohodová a spíš kochací jízda (na WR X se silničníma gumama).

Jiní jezdci by mohli mít průměr odhaduju třeba 70-75(80) km/h. Tak kolik dělá motohodina u Tebe, když jedeš v terénu s klukama s ostrýma endurama? Zkusím tipnout - 15 km, 20 km? Ale někdy možná klidně i pouhých 10 km? Ono bude hodně záležet i na tom, kolik vás jede a jak často zastavujete/popojíždíte při čekání na sebe atd. Tož jak Ti to vychází?
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

10.2.2017 v 19:01 | Nahoru | #3
Rischwon> no, zrovna ty první gufera (prachovky) ve vidlicích bys vydloubnout a vyčistit pod nima mohl. Tam se bordel dostane velmi snadno. Ale taky se to snadno čistí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist