prave jsem si domu privezl mou prvni vlastni crossku Je mi jasny, ze bude potrebovat nejakou udrzbu a tak bych se rad poradil:
1) pravy predni tlumic doslova "chcije" ... po 250km na vozejku mi z nej do vozejku vycakalo mraky oleje... co s tim? vule v nich neni, tak myslite ze staci jen vymenit simerinky nebo radsi i pouzdra? Musi byt origo SHOWA nebo muzou byt i od jineho vyrobce?
2) motorka brutalne vrze, kdyz ji tlacim... rekl bych, ze to je od retezu, tak me napadlo, jestli ho mam sundat a "vyvarit" ve vazeline?
3) v zadnim koleje vule tak 2mm do stran - je to na vymenu lozisek?
4) je normalni, ze crosska skoro vubec nebrzdi? oproti Canyonu mi prislo ze to fakt nic nedela...
5) furt to jen hrabe a nezveda se to na zadni (na silnici i v terenu), jaka vyska vzorku na zadnim drapaku by mela byt?
6) kde se daji sehnat dily na CR 250 za dobrou cenu? myslim nejaky overeny obchod, ktery ma slusny sortiment, dobre ceny a nenatahnou me :)
7) jaky 2T olej byste doporucili pro hobby jezdeni? alespon pro zacatek
8) jak casto se musi menit olej v prevodovce?
Jinak jsem z ni nadseny... dnes hodina po loukach a v lese a jsem z ni totalne vyzdimanej, doma jsem ze sebe hadry nemohl ani sundat, jak byly nacucane ...od zitra se vrhnu na udrzbu, rad bych vylestil ram (nejake tipy jak?), poradne ji umyl, opravil lak, kde je spatny, rad bych take nechal asi nastrikat plasty a take sehnal nove polepy... rad bych z ni udelal vonavku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jsem novym majitelem Hondy CR 250 - jak na to?
tymon píše: ...kdyz ono je jednodussi se zeptat, nez neco hledat
Bez takových podstatných znalostí bych snad ostrej cross ani nekupoval, snad do toho pronikneš, jsou to základy a tyhle věci se hoděj i při samotný jízdě abys věděl co a jak funguje a co motorka potřebuje
Místo těch plastů který tě po pádech budou stejně mrzet bych radši investoval do kvalitních brzd, to musí brzdit okamžitě.
Hodně štěstí
grovestreet píše:
Bez takových podstatných znalostí bych snad ostrej cross ani nekupoval, snad do toho pronikneš, jsou to základy a tyhle věci se hoděj i při samotný jízdě abys věděl co a jak funguje a co motorka potřebuje
Místo těch plastů který tě po pádech budou stejně mrzet bych radši investoval do kvalitních brzd, to musí brzdit okamžitě.
Hodně štěstí
Ty brzdy budou dle mého kvůli tomu,že mu chcčije olej z vidlice( desky od oleje) a zadek kvůli ložiskům. Vylítané ložisko oddálí desky a pak to nebrzdí.
porizovaci cena byla 29k, koupil jsem alespon dobre?
Jinak jsem jeste nasel tento shop: http://www.zrmoto.cz rekl bych, ze maji dost veci a celkem rozumne ceny.
Kazdopadne co potrebuji jako prvni jsou boty... ty co mam na canyona maji strasne mekkou podrazku a mam nakopane chodidlo od startovani
prackarr> ten olej do prevodovky, muze byt mineral nebo syntetika? kdyz se to meni tak casto... prepokladam, ze se meni jen kvuli spojce?
jinak je to tento kus: http://www.motoinze...a/641812-cr-250.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 | pospa5 | 19 | 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 | milosxxx | 5 | 27.8.2022 v 10:27 Ariete |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 | Milagros | 50 | 29.1.2022 v 19:10 krokoš |